Minkä ikäisille lapsille teillä kummit vielä ostavat joululahjat?
Tuntuu, että joka paikka on niin täynnä tavaraa, ettei haluaisi mitään pientä enää lisää. Järkevintä tuntuisi olevan ostaa jokaiselle vaikka vain 1 iso lahja.
Kommentit (7)
sukulaiset laittovat rahaa kuoreen ja sitten vaihdettiin niitä kuoria vanhempiemme kesken. Oliko siinä sitten mitään järkeä, kun jokainen olisi itse voinut antaa sen rahan omille lapsilleen.
alakouluikäisiä ja kummit kyllä vielä muistaa.
Itse muistan vielä 20-vuotiasta kummilastani. En siksi, että kokisin sen velvollisuutena vaan siksi,e ttä olemme aidosti läheisiä ja haluan muistaa.
Kai se kummin "velvollisuus muistaa" loppuu johonkin 15 vuoden paikkeille...
olen omille kummilapsille avannu säästötilit, joihin kaikki halukkaat (sukulaiset jne) laittavat rahaa. ajatuksena että saavat vaikka ajokortit sitten aikanaan niillä rahoilla
Hei!
Itse olen kummi. Jos haluat ostaa todella ISO lahja lapselle, niin pitää katsoa tästä
www.kullanmurut.fi
www.tapetti1.fi
Sieltä löytyy kauniita huonekaluja vauvahuoneeseen.
Minä täytin juuri 40 ja minun kummini ostaa edelleenkin minulle joululahjan ja minä tietysti myös hänelle.
se kummin "velvollisuus" loppuu ja itse sain siihen asti kummeilta jonkin isomman lahjan aina. Keräsivät mulle esim. Arabian astiaston kokonaan josta olin erittäin kiitollinen kun muutin omilleni. Ripille pääsyn jälkeen edelleen muistavat konvehtirasialla tms. jouluna ja minä vien heille aina jouluna kukan, olemme myös muuten väleissä ja soittelemme/näemme kerran kuussa. Mieheni kummi taas ostaa hänelle edelleen kalliit joululahjat, mies on 35 v. :). Eikä siis ole missään tekemisissä kumminsa kanssa.
vielä niin pienet lapset että kummit ostaa lahjat. Itse ostetaan 12-vuotiaalle kummilapselle lahja tai annetaan rahana että saa itse hankkia haluamansa. Itse olen 36-vuotias ja mun kummi ostaa edelleen joululahjan mulle. =D