Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset äidit; Eteläniemen perhe

Vierailija
31.10.2012 |

Onko av-porukka katsonut, kommentoinut? En ole aikoihin ollut palstalla, mutta nyt lähestyn.

Minä jotenkin järkytyin! En ole tuomitsevainen vaan hyvinkin suvaisevainen, mutta...

Mitä mieltä? Löytyy myös Katsomosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä jaksosta jäi päällimmäiseksi tunteeksi epäusko ja kiukku. Tähänkö osa minunkin verorahoistani menee, muiden täysin holtittomaan lisääntymiseen sossun turvin? Kyllä kannattaisi ensin harjoitella omaa elämänhallintaa ennen lasten hankkimista, jos keinot ovat noin vähäisiä. Ehkäisymuotoja on monenlaisia ja rahaa ehkäisyyn kyllä löytyy, kun viitsii tehdä jotain elantonsa eteen. Viides lapsi ei varmaan alussa nosta kuluja, mutta se tilanne on kyllä hyvin nopeasti ohimenevä.

Kaikilla on toki oikeus lastenhankintaan, mutta jotain järkeä lisääntymisessäkin olisi syytä olla. Olisi varmaan perheen vanhempien hyvä joskus miettiä, mikä on motiivi jatkuvaan lastenhankintaan, kun ei edes itse pysty elättämään perhettään vaan kaikki maksatetaan yhteiskunnalla ja samalla jaetaan tällaiset arvot myös omalle jälkikasvulle.

Vierailija
2/4 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijat samoilla linjoilla kuin sinä. Selaa vähän, löytyy kyllä.

(En itse nähnyt ohjelmaa,)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tätä jaksoa katsoessani tuli mieleen Kokoomusnuori Saul Schubak ja jänen puheensa heikomman aineksen lisäämtymisestä.

http://maissipussinmatkassa.blogspot.fi/2012/11/elava-esimerkki-schubak…