Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen uudesta ihanasta talvitakistani!

Vierailija
31.10.2012 |

On venytetty penniä jo vuosikaudet kaikenlaisten vastoinkäymisten vuoksi. Vain lapsille on ollut vara ostaa vaatteita (käytettyjä).

Nyt meillä molemmilla on palkkatyö, ja oli varaa ostaa talvitakki, uusi. Ai onnea! En ole koskaan elämässäni ostanut itselleni mitään näin kallista vaatetta (uskokaa tai älkää), 140e takki. Olisihan tuon halvemmallakin saanut, mutta jos sitä kerran elämässään saisi itseenkin tuhlata ja olla turhamainen!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi. Takki on iso hankinta ja mieleisen löytäminen on hienoa. Lisäksi onnittelut kohentuneesta rahatilanteesta. Sitä osaa arvostaa, kun on kituutellut. :)

Vierailija
2/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen kanssasi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon takista. Olen iloinen puolestasi.

Vierailija
4/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa talvea sinulle ja takillesi!

Vierailija
5/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen! itsekin olen ihastellut uusia kenkiäni jo kohta 2 viikkoa:)

Viestistäsi tuli hyvä mieli. Halaus sinulle, Tuntematon!

Vierailija
6/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti takista, toivottavasti se on lämmin! :)

Vierailija
7/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kauan pitää venyttää penniä, niin totisesti osaa arvostaa sitä, kun raha-asiat alkaa lutviintua.

Lämmintä talvea uudessa takissasi :)!

Vierailija
8/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju !!

Vierailija
9/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ihana kun löytää jotain mieluista. Se piristää kummasti pimeintäkin aamua kun laittaa jonkun kauniin, itselle sopivan vaatteen päälle!

Otappa valokuva itsestäsi se takki päällä, niin on joku muisto tuosta selvästikin rakkaasta vaatteesta... Itsestäni on ainakin kiva katsella sitten vanhana kiikkustuolissa, että olenpas mä joskus ollutkin kaunis noissa vaatteissa.

Vierailija
10/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen takin ostit?

Ihanaa että ihmiset jaksaa olla iloisia suhteellisen pienistä asioista, kuin vaik uudesta talvitakista.

Mä ostin lapselle Legon haalarin joka sopii kuin nakutettu ja oli sen reilu 100 euroa, mutta jumaliste että se on hieno ja kiva! Mä tulin siitä kovin iloiseksi :)

Mukavaa talvenodotusta ap ja muutkin.

Vierailija
11/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehdottomasti takkisi ansainnut :)

Vierailija
12/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku jaksaa iloita arkisista ja kohtuullisista asioista. Olet takkisi ansainnut!

Ja ihanaa ettei täällä ole (vielä) ketään kommentoimassa että "no, kukin tyylillään, mun takit maksavat aina yli 1000 €) =D

Vierailija
13/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa että osataan iloita pienistä asioista. Mäkin tulin iloseks viestistäsi ja lisää tästä ketjusta.

Vierailija
14/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi parasta tässä ketjussa, tuon aidon ilon uudesta takista jälkeen,on se, ettei yhtä ainoaa kettuiluviestiä. Olin varma, että joku kuittailee 140e takin olevan ihan räsy. Niin surullinen tää palsta on.

mä en ole ikinä raaskinut ostaa sen hintasta takkia. Paitsi jostain alesta viidellä kympillä :)

Vierailija
15/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan naisia vaatteet kiinnostavat :-).

Täällä on kehuttu sitä, että ketjussa ei ole yhtään kettuiluviestiä, ja mikäpä siinä..... minusta kyllä on ollut joiltakin kirjoittajilta pikkiriikkisen alentuvaa hehkuttaa sitä, että jotkut osaavat "iloita pienistä asioista". Ei tämä asia nyt ole ap:lle pieni! Jos on pitkään ollut huono rahatilanne, tällainen asia on iso - ja sitäpaitsi yli satasen hankinta on kyllä kohtalaisen iso myös suurelle osalle tavallisista perheellisistä palkansaajista.

Vierailija
16/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan naisia vaatteet kiinnostavat :-).

Täällä on kehuttu sitä, että ketjussa ei ole yhtään kettuiluviestiä, ja mikäpä siinä..... minusta kyllä on ollut joiltakin kirjoittajilta pikkiriikkisen alentuvaa hehkuttaa sitä, että jotkut osaavat "iloita pienistä asioista". Ei tämä asia nyt ole ap:lle pieni! Jos on pitkään ollut huono rahatilanne, tällainen asia on iso - ja sitäpaitsi yli satasen hankinta on kyllä kohtalaisen iso myös suurelle osalle tavallisista perheellisistä palkansaajista.

No, pitkään tämä ketju pysyikin positiivisena.

Vierailija
17/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen uudesta talvitakista, muttei minun kannata ostaa :/ Olen raskaana ja odotan kaksosia. En ikinä ole näin suurta kokoa ollut, vaan harvat omat vaatteet menee enää päälle. En näe järkeä ostaa siis uutta talvitakkia itselleni (mikä menisi päälle) koska ensi talvena se on jo ihan turha :(

Onneksi äitini löysi kirpparilta ison takin, mikä on ihan kiva ja lämmin :)

Vierailija
18/18 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon takkisi lämmin ja ennen kaikkea sydän iloinen ja lämmin sen takin alla.

Tuli hyvä mieli viestistäsi.

t. ulkosuomalainen, joka vielä odottelee talvea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän