Turun seudun sinkkunaiset
Okei, jos seuranhakuilmoitukset kerran on sallittuja täällä niin yritän sitten minäkin.
Olen Turussa päivittäin asioiva (asun kehyskunnassa tai -kaupungissa enkä vielä kerro missä), 30+-2v sinkkumies. Vakava seurustelu ei tällä hetkellä kiinnosta mutta haluan jollakin tavalla pitää yhteyttä naisen kanssa.
Jos halutaan joku nimitys antaa niin erityinen ystävyys/kaveruus. Tapaa säännöllisesti, mutta viettää aikaa muutenkin kun lakanapainin merkeissä JA niin kevyesti että voi kuitenkin lopettaa jutun aiheuttamatta mitään suurempia sydänsuruja. Jossakin määrin tärkeää on myös että tapaaminen olisi suljettu, ihan sen takia etten voi saada mitään tauteja (tietty tästä huolimatta voidaan käyttää kortsua).
Lapset ei ole este, mutta minulla nousee niskavillat pystyyn aina kun kuulen miten yhäri tutustuttaa lapset mieheen vaikkei suhde ole vielä vakava.
Voisi kuvitella että tällaiseen olisi tilausta.
Itse tosiaan olen sinkku, ja asioin Turussa melkein joka arkipäivä. Kropassa on vähän (mutta vain vähän) liikaa ihraa, ja minua luullaan ulkonäön perusteella joskus eteläeurooppalaiseksi vaikka sukupuu on tietääkseni 100-prosenttisesti suomalainen. Käyttäydyn kuitenkin fiksusti ja haluan kohdella naistani hyvin.
En minä tiedä sitten jos haluan mitään erityisempiä vaatimuksia esittää. Tarkoitusta varten luotu sähköposti on tällainen kun turun_kayttaytyva_mies@hushmail.com. Yhteydenottoja odotellen...
Kommentit (2)
Sinkkumies jota pelottaa kertoa ikänsä, asuinkuntansa, tehnyt salaisen sähköpostin, ...
äijä hei, tää on niin nähty. Ei vaimossa ole enään uudenviehätystä vai?
Nolla vastausta. Pahoittelen.