Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka Mirena laitettu syyskuu 2011 ja nyt raskaustesti väittää positiivista!!!!

Vierailija
30.10.2012 |

Eihän tämä voi olla totta?

Pakko käydä huomenna ostamassa uusi testi.

Kädet vaan tärisee ja oon oikeasti ihan sekaisin.

Neljä lasta jo ja munasarjojen "klipsutukseen" ei suostuttu pyynöstäni kun neljännen lapsen olin synnyttänyt kesällä 2011 kun olen kuulemma niin nuori (29v.)että voin vielä muuttaa mieltäni lasten saannin suhteen.

Vo hyvä luoja sentään, anna mun herätä tästä unesta!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää miten kävi?? Tänään suihkussa rinnoistani alkoi tihkua maitoa, mulla ollut jo 2v Mirena. Ootellut muutaman päivän että menkat alkais mutta noin kaks tippaa tipauttanu.. En ois tuotakaan maitohommaa hoksannut, mutta 3v tyttäreni kysyi yhtäkkiä että miks sulla tulee tissistä maitoa.. huomenna apteekkikeikka siis :/

Vierailija
42/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole tullut töistä kotiin, pääsi jo kahdelta..jippii vain..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirenasta huolimatta. ja kierukka oli ihan paikallaan, niinkuin pitikin. Yksi ystäväni on synnyttänyt lapsen, jolla oli mirena päässä kiinni. Myös tuttavia on muutama, jotka ovat raskautuneet mirenasta.. Minusta aika huolestuttavaa ja ehkäisystä joka on näinkin varma, on pelkästään omassa ystäväpiirissä useampi raskaus minä itse mukaanlukien.

Jatkuvasti saa myös lukea mirena raskauksista. Luulen että mirena ei ole alkuunkaan niin luotettava kuin väitetään.

En voi muuta sanoa kuin, jaksamista! Itse päädyin aborttiin.

Vierailija
44/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tuttavia on muutama, jotka ovat raskautuneet mirenasta..

no joo, sitten on jo todella huono ehkäisykeino, mikäli siitä raskautuu. ;) tirsk.

Vierailija
45/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirenasta huolimatta. ja kierukka oli ihan paikallaan, niinkuin pitikin. Yksi ystäväni on synnyttänyt lapsen, jolla oli mirena päässä kiinni. Myös tuttavia on muutama, jotka ovat raskautuneet mirenasta.. Minusta aika huolestuttavaa ja ehkäisystä joka on näinkin varma, on pelkästään omassa ystäväpiirissä useampi raskaus minä itse mukaanlukien.

Jatkuvasti saa myös lukea mirena raskauksista. Luulen että mirena ei ole alkuunkaan niin luotettava kuin väitetään.

En voi muuta sanoa kuin, jaksamista! Itse päädyin aborttiin.

Oletko nyt ihan tosissasi?

Vierailija
46/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut mirena vajaa puoli vuotta.

Minäkin olen parhaillaan kauhuissani raskausoureiden kanssa. Toivottavasti ovat vain tavallista rankempia vuotoa ennakoivia oireita...

Huomenna aamulla kerään itseni ja teen testin. Tänään en vielä uskaltanut.

T. Neljän äiti, kohta 40-v

Vierailija
47/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteselostus sanoo, että 0,1% mahdollisuus tulla raskaaksi. Lisäksi mainitaan, että se saatta liikkua pois paikoiltaan...

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/6/215186.pdf

Vierailija
48/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että selviää sitten missä mahdollinen raskaus on. Kun eihän noista aina tiedä.... Ja millä viikoilla jo oletkaan. Joko mies tuli kotiin? Voimia!

Vierailija
49/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sterilisaatiossa ns Perlen luku on isompi vaikkei iso ole sekään. On äärimmäisen epätodennäköistä- muttei kuitenkaan mahdotonta- tulla raskaaksi hormonikierukan aikana. Yksi mahdollisuus on tietysti että koko kierukka on poistunut

Vierailija
50/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sterilisaatiossa ns Perlen luku on isompi vaikkei iso ole sekään. On äärimmäisen epätodennäköistä- muttei kuitenkaan mahdotonta- tulla raskaaksi hormonikierukan aikana. Yksi mahdollisuus on tietysti että koko kierukka on poistunut

Siksi sen prosentit on niin hyvät, kun siihen ei lasketa mukaan luiskahtamisia tms. Nekin on kuitenkin kierukan pettämistä yhtäkaikki.

Vierailija
51/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatit mirenan..millä ehkäisitte sitä ennen? Oletko helposti raskautuvaa sorttia? Ja klipsit saa kyllä jo kolmannen lapsen jälkeen, vaikka olisi alle kolmekymppinen. Mutta sattuuhan näitä, minun neljäs on mirena-vauva ja ikää on 31v. Neuvolassa puhuttiin klipseistä jo ennen kolmannen syntymää, mutta en silloin halunnut. Nyt miehelle tehty vasektomia ja itselläni kierukka jälleen.

Niin ja kierukka oli ihan oikeassa paikassa, olen aina ollut helposti raskautuvaa sorttia ja muistan kyllä kuinka tunsin ovulaatio"merkit", mutta en ajatellut niitä sen enempää, kun minulla oli kierukka. No ne merkit selveni sitten parissa viikossa, kun alkoi pahoinvointi.

Vierailija
52/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus siis jo kolme, mutta vasta vuosi sitten laitatit mirenan..millä ehkäisitte sitä ennen?

Vierailija
53/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirenahan on yhtä luotettava kuin sterilisaatio...

Eli pettää yksi tuhannella vissiin... Mikä minusta on kuitenkin suht iso prosentti =/

Että noin niinkuin periaatteessa sinulla olisi ollut sama tsäännsi tulla raskaaksi vaikka olisit klipsut saanut... vaikkei se varmaan lohdutakaan......

Vierailija
54/61 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa myös tietää ap että syntyikö lapsi vai menikö kesken vai mitä?

Vierailija
55/61 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/61 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi mirenan kanssa, kun se oli ollut noin vuoden. Yksi lapsi entuudestaan. Kierukka oli alempana kuin sen olisi pitänyt olla. Ja raskautumista edeltäneillä kuukautisia paljon vuotoa ja aika kivuliasta myös. Jotenkin oireista huomasin että olin raskaana rv 7 tai 8 en muista tarkalleen sitten testi ja gynelle, joka poisti kierukan ja se lähti helposti. Sanoi että voi keskeytyä helposti ja myöskin abortti olisi ollut mahdollista johon hiukan mua "kannusti". Katsottiin miten käy. Vuotoa tuli pari viikkoa sitten asettui ja nyt 2 lasta. Mirenan rakkaus on mahdollista.

Vierailija
57/61 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirenan teho heikkenee 4-5 vuoden jälkeen. Olisit huolehtinut ja vaihtanu uuteen

Vierailija
58/61 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ei ole varmempi kuin sterilisaatio. Miehen vasektomia on kaikkein luotettavin ehkäisy, naisella sterilisaatiokin pettää enemmän.

Vierailija
59/61 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierukka ei ole varmempi kuin sterilisaatio. Miehen vasektomia on kaikkein luotettavin ehkäisy, naisella sterilisaatiokin pettää enemmän.

Onneksi meillä miehelle tehtiin kolmannen jälkeen vasektomia niin ei ole enää näitä murheita!

Vierailija
60/61 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut mirena n puoli vuotta ja nyt tissit kasvaa, (myös mies huomasi) ja alavatsa nippailee. Pientä menkkamaista kipua muttei niin kovaa että joutuisi lääkkeitä ottamaan. Kierukan narut nypättiin lyhyiksi, tunsin ne aluksi mutta enää en.

Jos en syö tasaisin väliajoin tulee "oksennus nälkä" en tunne perus nälkää vaan heti menee överiksi.(tämä sama oli 1.raskaudessa).

Mieli sanoo että raskaana mutta järki sanoo että ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi