Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka Mirena laitettu syyskuu 2011 ja nyt raskaustesti väittää positiivista!!!!

Vierailija
30.10.2012 |

Eihän tämä voi olla totta?

Pakko käydä huomenna ostamassa uusi testi.

Kädet vaan tärisee ja oon oikeasti ihan sekaisin.

Neljä lasta jo ja munasarjojen "klipsutukseen" ei suostuttu pyynöstäni kun neljännen lapsen olin synnyttänyt kesällä 2011 kun olen kuulemma niin nuori (29v.)että voin vielä muuttaa mieltäni lasten saannin suhteen.

Vo hyvä luoja sentään, anna mun herätä tästä unesta!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi jolla ruvennut maha turpoamaan, tekee yhtäkkiä mieli maitoa juoda, kuvottanut.. mulla jaydess kierukka. huomenna pitää kai uskaltaa apteekkiin. Mitenhän lie käynyt tän keskustelun aloittaneelle

Vierailija
22/61 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös aloittajan testi ollut positiivinen? Eihän mikään ehkäisykeino ole satavarma, toki kierukka voi pettää. Itselläni Mirena petti kolmantena vuotena, otettiin pois ja raskaus jatkui, onneksi, normaalisti loppuun saakka. Terve poika tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi nyt alan pelkäämään myös itseni puolesta. Ostin testin kun kk sitten alko ilmenemään raskausoireita. Vielä en ole testiä uskaltanut tehdä. Aika huolestuttavaa jos noin moni pelkästään sun tuttavapiirsitä on raskautunut :/

Vierailija
24/61 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄÄÄK!!!!!!!! MINULLAKIN ON SE PIMPULISSA VUODESTA 2011!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
25/61 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät teidän miehenne ole menneet vasektomiaan? Sehän on 100% ehkäisykeino, maksaa julkisella terveyskeskusmaksun verran eikä aiheuta hormonaalisia ongelmia! oikein vituttaa kun näitä vahinkoraskauksia tapahtuu, koska naisen on taas ollt pakko ottaa joku epäluotettava hormonaalinen ehkäisy :(

Vierailija
26/61 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 100% ehkäisykeino? Tiedoksi, että hormonikierukan pitäisi olla VARMEMPI kuin sterilisaatiot.

Vierailija
27/61 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten li eap.n perheen kanssa käynyt? Avauksen pvm. mukaan  30.10.2012 klo 12:13 lapsen olisi pitänyt jo syntä.

Vierailija
28/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oireita selvästi niin kait voit olla raskaana?

Vierailija
29/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on mirena!!! Ei saa olla totta?? :(

Vierailija
30/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Mirena testin tulosta vääristä.

Vierailija
31/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintani ovat tulleet todella aroiksi ja niihin on noussut "siniset juovat" ihan pintaa (jotkut suonet ilmeisesti?!?) ja nyt sitten viikonloppuna huomasin nämä "oireet" ja aamulla kaupassa käydessä kipaisin sitten apteekkiin jotta saisin selvyyden asiaan kun se jäi kaihertamaan mieltä.

Pitää varmaan soitella neuvolaan jotta testaavat sielläkin, ei tätä vaan voi uskoa.

Mies löi äsken luurin korvaan kun soitin hänelle että tein testin ja tulos oli positivinen.

Tosi kurja ja surkea fiilis, kun olin jo asnnoitunut elämään neljän lapsen äitinä, haaveissa siinsi töihin paluu kun kuopus on sen kolme ja nytkö pitäisi kaikki yöheräily ruljanssit ym. aloittaa alustaItsekästä ehkä, mutta en ole kovin positiivisilla mielin nyt..toisin kun tuo helvetin tikku tuossa pöydällä!

ap

Vierailija
32/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ilmeisesti kierukka pysynyt paikallaan

Vierailija
33/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet jo neljä pentua kantanut ja synnyttänyt joten on miehen vuoro tehdä jotain perhesuunnittelun eteen, joko selibaatti tai vasektomia.

Vierailija
34/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirenahan on yhtä luotettava kuin sterilisaatio...

Eli pettää yksi tuhannella vissiin... Mikä minusta on kuitenkin suht iso prosentti =/

Että noin niinkuin periaatteessa sinulla olisi ollut sama tsäännsi tulla raskaaksi vaikka olisit klipsut saanut... vaikkei se varmaan lohdutakaan......

Vierailija
35/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että ei ole tavatonta että Mirena päätyy vatsaonteloon. Asennuksen pitäisi tehdä kokenut lääkäri ja lopputulos varmistaa vielä ultraamalla.

Vierailija
36/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono tuuri sulla.

Itselläni jo kolmas Mirena menossa ja tyytyväinen olen ollut. En ole oikeastaan edes ajatellut, että mitä jos se pettää.

Miehesi on turha kiukutella sinulle. Jos olet raskaana, on hänellä yhtäläinen osuus asiaan kuin sinulla. Olet yrittänyt välttää raskautumisen hankkimalla Mirenan mutta ainoa täysin varma ehkäisykeino on selibaatti.

Vierailija
37/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä oikein voi mitenkään lohduttaa. Mutta jos olet raskaana ( niin kuin kovasti vaikuttaa) pidä huoli, että miehellesi tulee täysin selväksi ettet ole tahallasi hankkiutunut raskaaksi. Sinut varmaan ultrataan kierukan sijainnin selvittämiseksi, jos mitenkään mahdollista ota mies mukaan, tai pyydä ultraajalta kuvaa jossa kierukka näkyy, että miehellesi ei jää turhia epäilyksiä. Tai pyydä vaikka lääkäriä keskustelemaan hänen kanssaan.

Vierailija
38/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sterilisaatiokaan varma ole niinkuin joku väitti.

Vierailija
39/61 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä, testiä en ole tehnyt vielä. Ja mirena siis minullakin.

Vierailija
40/61 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös helposti kierukalla tulee esim. Munanjohtimeen ns raskaus, mikä oikea sana nyt onkaan. Soita neuvolaan heti ettei sulle itselle käy pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi