Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen mies ja tytönheitukka

Vierailija
30.10.2012 |

Olen 24 vuotias nuori nainen ja mies johon olen ihastunut on 35 vuotias. Hänkin tuntuu olevan kiinnostunut minusta. Haluaisin kovasti tehdä aloitteen ja selvittää, voisiko tästä tulla mitään. Ongelmani on kuitenkin se, että itsearvostukseni on nollassa ikäni vuoksi. Pelkään, että mies ei oikeasti voisi olla kiinnostunut tällaisesta tytönheitukasta. Miten voisin saada lisää itsevarmuutta niin, että unohtaisin ikäni edes hetkeksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iällä ole väliä!

Vierailija
2/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä tytönheitukka -aloituksia. Toivottavasti kukaan ei tartu tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jankutat tästä monta kertaa päivässä. Sulla on pakkomielle ja tarvitset lääkärin apua. Usko jo.

Vierailija
4/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vaan täytyy tehdä se aloite jos mies ei kerran tee ja sitten tiedät. Ei se nyt niin kauheaa ole jos kävisikin ilmi ettei miestä kiinnosta, parempi se kuin ikuinen epätietoisuudessa vatvominen.

Kyllä 24-vuotias on jo ihan aikuinen ihminen ja monet 35-vuotiaat voivat todellakin olla senikäisistä kiinnostuneita. Itse olin 19, kun menin naimisiin 34-vuotiaan miehen kanssa ;-) Mutta toki jotkut tykkää vaikka ennemmin itseään vanhemmista ja joskus käy niin ettei iästä riippumatta synkkaakaan muuten vaan. Mutta eteenpäin vaan, ja lopeta se liika pohtiminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä