Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soija on niin epäekologista kuin voi olla!

Vierailija
29.10.2012 |

syökää papuja jos luontoa haluatte säästää

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihansyöjien lapset vasta vaarassa olisivatkin kun ne elukat popsii sitä soijaa. Huomaatteko ristiriidan? Miksi esim japanilaiset ovat hyvin pitkäikäisiä? Käyttävät soijaa, kasviksia ja kalaa runsaasti ja vähän vähemmän lihaa kuin esim amerikkalaiset?

Vierailija
22/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun luottamus kohdistuu ihan muihin instansseihin

enkä näin ollen voi hänen nimeään tänne valitettavasti kertoa. Ja kyllä sitä varmaan googlettamalla löytyisi muitakin lähteitä, mutta nyt mua ei kertakaikkiaan huvita sellaiseen ryhtyä, kun on viikon ainoa vapaapäivä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset käyttävät paljon tofua ja tempehiä, jotka eivät ole niin prosessoituja soijatuotteita, eivätkä näin ollen sisällä muunnettua soijaa. Ei Japanissa mitenkään älyttömästi syödä esim. soijarouhetta, joka on juuri se tuote, jota vaikkapa Suomessa tyrkytetään lihan sijasta käytettäväksi.

Vierailija
24/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on yksityishenkilö. Mikä on tämän ravintosuunnittelijan laadun tae? Jos et laita nimeä niin se voi olla kukavaan "asiantuntija" joka ottaa oppinsa mercola.comista.

Vierailija
25/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on yksityishenkilö. Mikä on tämän ravintosuunnittelijan laadun tae? Jos et laita nimeä niin se voi olla kukavaan "asiantuntija" joka ottaa oppinsa mercola.comista.

Luotan ihmiseen, ammattilaiseen, jolle olen ulkoistanut perheemme ravintoasiat lähes kokonaan. Mutta koska kaikessa menemme reilusti ohi virallisten suositusten, en katso asialliseksi levitellä hänen nimeään täällä. Olisi ihan turhaa altistaa hänet kaikelle sille pöhköilylle, mitä siitä eittämättä seuraisi. Syö sinä soijasi mielenrauhassa, niin minä pysyttelen muissa ruoka-aineissa. Sinä tuskin kuitenkaan olet huolissani siitä, mihin minä luotan.

Vierailija
26/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan ihmiseen, ammattilaiseen, jolle olen ulkoistanut perheemme ravintoasiat lähes kokonaan. Mutta koska kaikessa menemme reilusti ohi virallisten suositusten.

Älä luota. Mitä tarkoittaa ohi? Toivottavasti sitä että saatte suosituksia enemmän tärkeitä ravintoaineita eikä jotain aivan pimeää diettiä jonka joku nettiä tietolähteenä käyttä hörhö on rakennellut.

Vierailija
27/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjalihan syönti. lehmä syö ennen teuraaksi joutumistaan kymmenenkertaisesti sen määrän, mitä siitä jää syötäväksi. eli jos söisimme vain sen verran kasveja, mitä eläimet syövät, jotta me voimme syödä ne, ruokaa ja viljelypinta-alaa olisi kymmenen kertaa enemmän kuin nyt. käsi ylös, kuinka moni uskoo vakaasti, että näin iso osa ihmisistä näkisi yhä maailmassa nälkää? ja ennen kuin joku yleissivistymätön tulee sörkkimään että "nii mut mää en ainaskaa syä sitä soijaa ja muuta rehuu": rehupeltojen tilalla voisi viljellä mitä tahansa, vaikka niitä härkäpapuja:)

t. kasvissyöjä, joka syö myös soijaa mutta paljon muutakin ja joka tapauksessa erittäin paljon ekologisemmin kuin yksikään tehotuotettua lihaa mättävä sekasyöjä

Vierailija
28/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan ihmiseen, ammattilaiseen, jolle olen ulkoistanut perheemme ravintoasiat lähes kokonaan. Mutta koska kaikessa menemme reilusti ohi virallisten suositusten.

Älä luota. Mitä tarkoittaa ohi? Toivottavasti sitä että saatte suosituksia enemmän tärkeitä ravintoaineita eikä jotain aivan pimeää diettiä jonka joku nettiä tietolähteenä käyttä hörhö on rakennellut.

huolissasi sinä olet. Vähän vähemmän liikuttavaa on se, miten tyhmänä sinä minua pidät. Me syömme taatusti terveellisemmin kuin suurin osa täällä. Mutta virallisten suositusten mukaan me emme syö. Nyt on puuro syöty ja minä päätän keskustelun osaltani tähän ja lähden lapsen kanssa viettämään vapaapäivää.

Vierailija
29/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muunneltua soijaa, joka sisältää niin paljon hormoneja, että sitä paljon syömällä saa varmasti itsensä ihan sekaisin. Puhumattakaan pojista kyvyttömiä jatkaa sukuaan :(

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että kohkataan kasvihormoneista ja samaan aikaan syödään eläinperäisiä hormoneja lihan ja maidon muodossa. Pelkäävätkö samat ihmiset myös enemmän kasvitauteja kuin zoonooseja?

Vierailija
30/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti vaikka ensin sitä, onko ihminen eläin vai kasvi.

Vierailija
31/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti vaikka ensin sitä, onko ihminen eläin vai kasvi.

Kummalla luulet olevan ihmiseen paremman toimintavasteen; eläin- vai kasvihormoneilla?

Vierailija
32/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ap:n kanssa samaa mieltä. Itse suosin härkäpapua ja hampunsiemeniä. Molemmat tilaan Lassilan tilalta.

Vierailija
33/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihansyöjien lapset vasta vaarassa olisivatkin kun ne elukat popsii sitä soijaa. Huomaatteko ristiriidan? Miksi esim japanilaiset ovat hyvin pitkäikäisiä? Käyttävät soijaa, kasviksia ja kalaa runsaasti ja vähän vähemmän lihaa kuin esim amerikkalaiset?

Ne japanilaiset käyttää sen soijan tofuna. Siksi ne on terveitä.

Tofu ja elintarviketeollisuuden luoma soijamössö on kaksi eri asiaa.

Ja sitä tofua voi myös lapsille syöttää hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
34/34 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ap:n kanssa samaa mieltä. Itse suosin härkäpapua ja hampunsiemeniä. Molemmat tilaan Lassilan tilalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi