Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemuksia syyhypunkin hoidosta?

Vierailija
29.10.2012 |

Mä epäilen että mulla on syyhy, ihan kaikki oireet täsmää. Kutinaa kämmenissä, sormenväleissä ja nilkoissa, lähinnä iltaisin. Ja pieniä näppyjä n. 1cm välein, ei kovin montaa mutta noin 5 näppyä kerrallaan.

Kortisoni ja perusvoiteet eivät auta mitään, antihistamiini auttaa hetken mutta kun en ota sitä kutina palaa...

Katsoin että apteekissa olisi reseptivapaa voide, kannattaisikohan mun kokeilla sitä?

Onko kokemuksia ja oliko hoito hankala toteuttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta sen enempää syyhypunkkiin kuin mitä ne auttaisi vaikka täihin tai kihomatoihin! Niillä voi hoitaa korkeintaa oireita eli kutinaa ja ihottumaa.

Permetriinivoide on terveysportin mukaan tehokas lääke, lisäksi on mahdollista saada suun kautta otettavaa ivermektiini-lääkettä.

Lisäksi olet todennäköisesti tartuttanut ison osan läheisistäsi, heidätkin pitäisi hoitaa.

Vierailija
2/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kiitos kuitenkin kannustavasta vastauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kiva kokemus. Mutta Nix voiteella oireet helpottui nopeasti, söin myös Zyrteciä siinä rinnalla. Meillä myös pieni lapsi sekä mies hoidettiin, heille ei kyllä ehtinyt mitään oireita ilmaantumaan.

Mulla se todettiin ihan työterv.asemalla, muistan kun lääkäri jollain ihme valolampulla tutkaili ihoa,ihon alla näkyy muistaakseni jotain "onkaloita".

ja kaikki petivaatteet yms. pesuun, olihan se mylläkkä. Mutta se voide on tehokas, auttoi siis nopeasti, ihan vuorokaudessa.

Vierailija
4/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan käydä hakemassa tuota Nix voidetta tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi