Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksityinen gynekologi vs julkinen gynekologi

Vierailija
29.10.2012 |

kumpaa suositte ?

Onko yksityisellä huomattavasti paremmat gynet ja onko se joka sentin arvoinen ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät julkisella ja illat yksityisellä.

Sairaalan gynekologi on varmasti perillä uusimmasta tiedosta, yksityisellä puolella se on gynekologin oman aktiivisuuden varassa.

Hieno legenda tämä "yksityinen on parempi".

Vierailija
2/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen saa itse valita. Julkisella puolella on vaan sitten otettava se, kuka on vuorossa. On joo ollut samoja kuin yksityispuolella ja ihania gynejä, mutta valitettavasti myös kielitaidottomia harjoittelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö julkisella vai ole gyneä ?

Vierailija
4/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään käsitteet selväksi. Gynekologit toimivat julkisella erikoissairaanhoidossa. Terveyskeskukset kuuluvat perusterveydenhoitoon, sieltä et gynekologiaan erikoistunutta lääkäriä tapaa.

Vierailija
5/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pääset gynelle julkisen kautta?

Meillä (Hki) julkinen gynepalvelu on lähiterkkarin omalääkärillä käynti.

Vierailija
6/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö julkisella vai ole gyneä ?

Niinnkäyt ihan tavallisella terkkarilääkärillä. Jos on joku ongelma tai todetaan poikkeavaa niin lähetetään sairaalaan gynekologille, terkkareissa ei siis gynejä oo

Vierailija
7/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pääset gynelle julkisen kautta?

Meillä (Hki) julkinen gynepalvelu on lähiterkkarin omalääkärillä käynti.

jos on oikeasti erikoissairaanhoitoa (gynekologia) vaativaa vaivaa. Hyvin todennäköisesti terveyskeskuslääkäri osaa hoitaa kuitenkin gynekologiset vaivat itse, mutta jos ei, niin lähettää eteenpäin.

Perusterveet naiset harvoin tarvitsevat vuosittaisia gynekologin tarkastuksia, mutta jos on jotain spesiaalia vaivaa ja maksukykyä löytyy, niin yksityisen kautta pääsee suoraan erikoislääkärille.

Vierailija
8/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan meilläni maksan yksityiselle muutaman vuoden välein, että pääsen tosiaan sille erikoislääkärille. Sujuu nopeammin ja esim. ultraavatkin siinä samalla, jos aihetta.

Raskaudet olen käynyt aina varmistamssa yksityisellä gynellä, kun olen halunnut tietää varmasti ennen ekaa ultraa. Muutenhan sitä sitten odotellaan sinne viikolle 12. Tietenkään liian aikaisin ei kannata mennä (eli ei ennen rv 7 muistaakseni).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan