Heh, tytön, kohta 3v, suusta äsken:
Suuttui mulle kun en antanut sen leikkiä dvd:llä jonka oli jostain saanut.. Tuli hirveää kyytiä lyömään mua ja sano "sinä pässinpää"
Kyllä mua nauratti! Mistä lie tuon pässinpään oppinu :D
Kommentit (13)
Vaihtoehtoja riittää. Mutta sinua siis nauratti, kun lapsi löi ja haukkuu sinua?
Vaihtoehtoja riittää. Mutta sinua siis nauratti, kun lapsi löi ja haukkuu sinua?
Taas käsitetään heti ihan väärin. Tuo pässinpää nauratti ja ei en alkanut siinä tilanteessa nauramaan, vaan pidin pokkani. Ja sanoin ettei saa lyödä ja haukkua.
Oletko tyytyväinen? :)
-ap
Oletko ihan varma, ettei lapsi sanonut paskapää?
hellyyttävää, mutta lyöminen on väärin. Toivottavasti toruit tyttöä.
"nyt sinä olet lopullisesti menettänyt minut, en enää koskaan tule syleilyysi". Siis, täh? Puhui ensinnäkin kirjakieltä ja toiseksi toi sana "syleilyyn". Kuulosti niin pikkuvanhalle, että. Pakkohan sille oli salaa nauraa.
Siellä ainakin Pikku Myy käyttää kyseistä ilmaisua :) Tiedän kun oma 3-vuotias katselee Muumi jaksoja niin on kiinnittänyt huomiota tuohon hahmojen kielenkäyttöön :D
Siellä ainakin Pikku Myy käyttää kyseistä ilmaisua :) Tiedän kun oma 3-vuotias katselee Muumi jaksoja niin on kiinnittänyt huomiota tuohon hahmojen kielenkäyttöön :D
Meillä kans, alle 3 v tänään "Sinä piru!" (myyn suusta alunperin) naureskellen. :D
Kyllä, tyttö katsoo muumeja. T. 8
Tyttö kyllä katsoo muumeja! Pitääkin kiinnittää huomiota seuraavan kerran kun ne pyörii :D
-ap
myös ilmoitti toisille lapsille puistossa Pikku Myyn tavoin: "Minulle ei piruilla!"
Ja murisee kauheesti, sitä en tiä mistä on peräsin, ei ole meillä koiraakaan.
Isäni käytti tuota! (s. -47)