Lue keskustelun säännöt.
Kuka lainaa leikkuualustaa tai leipomisalustaa?
Kommentit (4)
Miksi niitä pitäisi lainata tai antaa lainaksi? Halpoja tavaroita ostaa jokaisen omaan keittiöön, vai olenko väärässä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
anteeksi, en ole vielä myynyt ihan koko sieluani av:lle, en ole siis lukenut kaikkia ketjuja. Saahan sitä itkeä sitten tavaroiden perään, jos siihen on aihetta.
kerrostalossa säilyttämään. Meillä ainakin on iso.
Miksi niitä pitäisi lainata tai antaa lainaksi? Halpoja tavaroita ostaa jokaisen omaan keittiöön, vai olenko väärässä?