Mä oon läski!!! Ja nyt alko laihdutus.
Kommentit (40)
täällä meni eilinen hyvin.
En syönyt yhtään karkkia enkä pullaa.Jäätelöä otin kyllä vähäsen ruuan päälle-jälkkäriksi.Haittaakse?
Töissä on ollut kaksi päivää tuoreita pullia tarjolla arghh!!
Ai niin,illalla piti maistaa pikkupala sellaista roiskeläppä pitsaa jota en ollut aikaisemmin maistanut, mutta aika pienellä palalla pärjäsin. Aamulla oli "tervenälkä". En käynyt vaa'alla. Käyn perjantai aamuisin yleensä.
täällä meni eilinen hyvin. En syönyt yhtään karkkia enkä pullaa.Jäätelöä otin kyllä vähäsen ruuan päälle-jälkkäriksi.Haittaakse? Töissä on ollut kaksi päivää tuoreita pullia tarjolla arghh!! Ai niin,illalla piti maistaa pikkupala sellaista roiskeläppä pitsaa jota en ollut aikaisemmin maistanut, mutta aika pienellä palalla pärjäsin. Aamulla oli "tervenälkä". En käynyt vaa'alla. Käyn perjantai aamuisin yleensä.
eli kokonaispudotus nyt 2,7 kg. Kyllä jo vähän ihmetyttää, että paljonko sitä nestettä riittää, mutten valita yhtään =)
-2
ettei päästä lipsumaan. Jos lipsuttelet tahallasi niin siitä seuraa ankara rangaistus: et saa taputuksia etkä kehuja. Ja aamupaino pitää laittaa,pissalla käynnin jälkeen,korkeintaan pikkuhousut ja villasukat jalassa.
Ja ketään ei sitten mollata painosta,vain lipsumisesta.
Tää aloittaa: 58,9kg
Ja mun ongelma on jatkuva päivittäinen makean syönti.
Nim suklis
häpeäisit.
maha ja vyötäröläskiä. Mikä on kenellekin...mun ongelma on todellakin se jatkuva makean syöminen,niin että paino on ollut jo pitenpään nousu suunnassa ja painonhallinta on vaikeaa. 2-3 kiloa ihan mahalta kun saisi pois niin olisin tyytyväinen. Ja huono olokin mulla on ollut,vatsaa turvottaa,pierettää ja ollut ummetusta. Olen 160cm pitkä, ylhäältä Y:n mallinen alhaalta H:n mallinen. Vyotäröä vain vähäsen ja se on kasvamassa umpeen :(
Tsemppiä joka tapauksessa!
Herkutellut viikonlopun, maanantaina otan itteäni niskasta kiinni..
Vaakaa oon lähinnä pakoillut:(
aamupaino miinusta 700g. Tykkään :)
Ja sen verran retkahdin tänään, että lounaan jälkeen jälkkäriksi söin suffelin kahvin kanssa.
Mutta muuten pysynyt makean syönti poissa. Kromia olen ottanut päivittäin.
Päivä 9 ja pudotusta yhteensä 1,5 kg! =)
Mulla paino senkun putoaa, tykkään tästä suunnasta! Tässä kehitystä:
24.10. 75,5
25.10. 75,3
26.10. 75,1
27.10. 74,7
28.10. 74,6
31.10. 74,2
1.11. 74,0
2.11. 73,8
- seiska
nro 2 täällä, ja hyvin pyyhkii! Tänä aamuna paino 80,8kg, eli hienosti lähtenyt nesteet liikkeelle. Paino pudonnut nyt 2,2kg ja motivoi kummasti tällainen nopea alku =)
-2
Ihan mahtava tulos, vau! Ja olkoon nesteitä tai mitä hyvänsä, kuitenkin paino putoaa ja se on pääasia, koska se juuri motivoi, ja kun jatkaa, niin tulokset alkaa kohta näkyä... =) Itse olen näkevinäni (toiveikkuuden huipentuma olen!) että kasvot olisivat jo vähän kaventuneet, kun tissuttelu- ja mättöturvotus olisi laskenut. Toivoa sopii ainakin. =)
seiska
Ja ihan varmasti se sinunkin pari kiloa voi jo näkyä. "Kiva" tietää, että sinullakin tissuttelu vaikuttanut... Pidetään vaan molemmat lippu korkealla, niin ehkä jo aika pian ollaan hoikkia naisia =)
-2
sokerihiiri. Makea maistuis koko ajan, ruuan jälkeen pitäis saada koko ajan jotain makeaa päälle. Ja kahvin kans tietenkin. Ja kun tulee vieraita. Ja kun ei tule vieraita. Ja kun tulee lempparisarja teeveestä...Huoh!
Maanantaista asti oon siis nyt ollut syömättä mitään herkkuja, makeat oon korvannut viinirypäleillä, banaanilla, omenalla..Joskus kun oikein himo iskenyt niin oon syönyt jogurtin.
Maanantain paino oli 77,8 ja tänä aamuna oli 76,7, jes! Tää siis auttaa oikeasti :))) Hitaasti mutta varmasti :) Ja pituutta mulla siis 163 :)
-Sokerihiiri
Lähtötilanne 88,5
välillä käväisi lukema 87,1 sekä 90,1
Paino siis vaihtelee 3kg:n haarukassa.
1.11. 88,1 vy93cm
tänään 88,9kg
Motivaatio hukassa
???Madeleine???
Makeaa en ole nyt syönyt, korvannut hedelmillä.
Oon yrittänyt ajatella niitä kalorimääriä mitä vaikka suklaapatukassa on. On sitte ollu helpompi jättää syömättä..
ootteko te muut sallineet itsellenne herkkupäiviä? ja kuinka usein?
-ap-
ettei päästä lipsumaan. Jos lipsuttelet tahallasi niin siitä seuraa ankara rangaistus: et saa taputuksia etkä kehuja. Ja aamupaino pitää laittaa,pissalla käynnin jälkeen,korkeintaan pikkuhousut ja villasukat jalassa. Ja ketään ei sitten mollata painosta,vain lipsumisesta. Tää aloittaa: 58,9kg Ja mun ongelma on jatkuva päivittäinen makean syönti. Nim suklis
häpeäisit.
Näitä housun liitingin päälle tulevia läskejäkö? joo niitähän minä hapeänkin,ja noita muita makkaroita.
Kyllä minulla on ylipainoa, sen läskin näkee peilistä,ei puntarilta. MIKÄ sinä olet määrittelemään ihmisten sopivia painoja?
Ylipainoa on se mikä on yli sen jossa on itsellä hyvä olla.
Kiinteytyminen on toinen asia. Minun pitäisi kyllä kiinteytyäkin mutta olen huomannut sen hieman mahdottomaksi. Minulla on sellainen kudostyyppi,että kun se on venynyt niin se ei kyllä millään konsteilla mene takaisin, siis nahkaa ja "ohutta" läskiä. olen tässä monet vuodet yritetty, mutta vatsa ei ole kutistunut ei muutkaan paikat.Vatsa on sellainen taikinamainen pussukka. Selässä on sellaiset selkäläskipoimut ettenpä ole kellään muulla,lihavammallakaan nähnyt.
Kiitos vaan tsemppaamisesta, söin eilen taas suklaalevyn. Sen lisäksi että synttäreillä söin kakkua.
Maananantai ja 164cm/ 88,5kg/ vy 93cm
Söin viikonloppuna pitkästä aikaa muutaman palan valkoista suklaata. Ei tullut himo.
???Madeleine???
Ei kummoisesti, paino noussut hieman
89,5kg tänään
vy 94cm
???Madeleine???