Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyjänä Vuittonilla

Vierailija
28.04.2024 |

Millaista se on ja mitkä on myyjän vaatimuksia? Heillä ollut pitkin kevättä haku avoinna.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei tarvitse olla aikaisempaa aspa-kokemusta, mutta hyödyttää jos kykenet jo haastattelussa näyttämään kuinka koppava ja ylenkatsova osaat olla. Lisäksi osaat erottaa nousukkaat ja pyrkyrit oikeasti rikkaista, jotta tiedät kenen takapuolta nuolla.

t. LV

Vierailija
2/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei tarvitse olla aikaisempaa aspa-kokemusta, mutta hyödyttää jos kykenet jo haastattelussa näyttämään kuinka koppava ja ylenkatsova osaat olla. Lisäksi osaat erottaa nousukkaat ja pyrkyrit oikeasti rikkaista, jotta tiedät kenen takapuolta nuolla.

t. LV

Sitten ihmettelen, että miksi hakemustani ei ole noteerattu. Kokemusta aspa ja myyjän työstä 4 vuoden ajalta. Auttaako hakuvaiheessa yhteys pomoon mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä rumia vauvanpaskanvärisiä ees ostaa, siks siellä on ale...kai

Vierailija
4/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin menisin ensi talveksi lossivahdiksi. Kesätöihin olen hakenut jäänmurtajalle

Vierailija
5/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantia pitää osata sujuvasti, venäjän taidoille varmaan nykyään vähemmän käyttöä. Ja pitää sopia liikkeen imagoon eli selkeä ulkonäköön perustuva sorsinta. 

Eikös ne ennen ainakin ottaneet ensin harjoittelijaksi? 😁 Tarina ei kerro maksetaanko siitä mitään.

Vierailija
6/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon kanssa voi kannattaa olla yhteydessä.

Vierailija
7/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ylimielisyys joku suomalainen lisävaatimus? Suomen liikkeestä ei ole kokemusta, mutta ainakin Saksassa ja Sveitsissä palvelu on ollut todella ystävällistä. Ja ihan lomavaatteissa ja reissupussukan kanssa olen ollut aina liikenteessä. 

Vierailija
8/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englantia pitää osata sujuvasti, venäjän taidoille varmaan nykyään vähemmän käyttöä. Ja pitää sopia liikkeen imagoon eli selkeä ulkonäköön perustuva sorsinta. 

Eikös ne ennen ainakin ottaneet ensin harjoittelijaksi? 😁 Tarina ei kerro maksetaanko siitä mitään.

Puhun 5 eri kieltä ja ymmärrän joitakin kieliä, vaikken niitä puhukaan.

Vierailija
9/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. LV

Hohhoijaa 😔Onko sulla kokemusta kyseisestä myymälästä ? 

Vierailija
11/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä rumia vauvanpaskanvärisiä ees ostaa, siks siellä on ale...kai

Oon miettinyt ihan samaa. Tolkuttoman rumaa tavaraa hintaansa nähden. 

Vierailija
12/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kaltaisia ja muita ura -videoita on YouTube täynnä. Mitä tutkin äsken katsomalla jokusen videon, niin toksinen työympäristö kuulemma.

Vierailija
13/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. LV

Oprah'lle sanottiin sveitsilaisessa liikkeessa etta $38,000 maksanut laukku oli hanelle liian kallis. O olisi voinut ostaa vaikka koko kaupan.

Vierailija
14/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ylimielisyys joku suomalainen lisävaatimus? Suomen liikkeestä ei ole kokemusta, mutta ainakin Saksassa ja Sveitsissä palvelu on ollut todella ystävällistä. Ja ihan lomavaatteissa ja reissupussukan kanssa olen ollut aina liikenteessä. 

Ulkonäöstä ei voi päätellä mitään asiakkaan varallisuudesta. Siksi kannattaa palvella sitä spurgultakin näyttävää asiakasta ystävällisesti. Yllärinä voi tullakin kun se avaa lopakkonsa ja ostaa kaupan tyhjäksi. Koskaan ei pidä arvioida asiakkaan varallisuutta ja halua kuluttaa.

Vierailija
15/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. LV

Oprah'lle sanottiin sveitsilaisessa liikkeessa etta $38,000 maksanut laukku oli hanelle liian kallis. O olisi voinut ostaa vaikka koko kaupan.

Todennäköisesti tämä myyjä oli niitä, jotka tuskin edes tiesivät koko henkilöstä yhtään mitään.

Vierailija
16/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyys loppuu sillä sekunnilla, kun selviää, että olet vain katselemassa.

Vierailija
17/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. LV

Tuo tapahtui Pariisissa, ei Sveitsissä. 

Vierailija
18/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyys loppuu sillä sekunnilla, kun selviää, että olet vain katselemassa.

Itseasiassa ystävällisyys kyllä jatkui, vaikka olin vain katselemassa. Tosin menin sitten muutaman päivän päästä ostamaan. 

Vierailija
19/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ystävällisyys kyllä jatkui, vaikka olin vain katselemassa. Tosin menin sitten muutaman päivän päästä ostamaan. 

Rivien välistä voi kai tulkita, että naamalla on paljon väliä.

Vierailija
20/32 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivien välistä voi kai tulkita, että naamalla on paljon väliä.

Hehehh. Olen keski-ikäinen, vähemmän hehkeä ja reissuvaatteetkin olivat tyyliä goretex- takki ja - lenkkarit. Tyylikkyys oli kyllä kaukana mun meikittömästä ja reissussa rähjääntyneestä naamasta, vaatteista puhumattakaan. Toki olen itsevarma ja ystävällinen ja voin hoitaa asioinnin useammalla eri kielellä. Tosiaan palvelu oli jokaisella kerralla todella ystävällistä.