Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤JOULUisten torstaipinotus¤¤

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empputhe, kyselit niistä jalkapohjan vyöhykepisteistä. Ei oo sivustotietoja, mutta mutu-tietona muistelen, että vasenjalka on sitten se, joka " villiinnyttää" kehoa ja oikea rauhoittaa. Kopaseppas siis vasemman jalan nilkan hierontaa sekä pikkuvarpaan niveltä. Valitettavasti en muista kumpaa puolta nilkasta piti hieroa:(

Eikä saa antaa mulle piiskaa & olla äkäinen, jos jotakin alkaa tällä mutu-tiedolla tapahtumaan. Ja eikun painelemaan...

Quarra: Onnea ja iloa huomiseen. Osaan kyllä kuvitella tämän hetkiset & kärsityt käynnistelytuskasi. Pikkukakkostani käynnisteltiin 9 pitkää ja tuskaista päivää sairaalassa ja vasta kolmannella yrityksellä KYLLÄ LÄHTI!

t.vipeka

Vierailija
22/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tais olla tuo nilkan sisäpuoli, mikäli oikein muistan. Ja koska tuossa ulkopuolella on suoliston vyöhykkeitä, niin siitäki vois päätellä. Pitää iltasella koittaa hieroskella.

Tulin just neuvolasta, kaikki hyvin. Kovin oli kohdunpohja laskenut, vielä 3cm viimeviikosta, nyt oli 31. Verenpaineet ok, pissa puhdas ja painokin lopettanut spurttailun, eli nyt vaan tarttis saada vauva ulos. Ens yö olis otollista aikaa syntyä, vois sitte päästä jo maanantaina kotiin *haaveilee*.

Nyt vielä vähän lepoa, että jaksaa touhata illan tytön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä oikein paljon huomiselle!!!

Ajattele, huomenna tähän aikaan sinulla on ihana pikkuinen tuhiseva nyytti sylissä!!! tosi ihanaa!!

Harmi ettei satuta samaan aikaan laitokselle, olisi ollut tosi kiva. Amandan kanssa on aika hyvät saumat olla siellä samaan aikaan. satuttiinhan me samaanaikaan samaan kauppaankin lauantaina ja jotenkin alitajuisesti tunnistettiinkin toisemme, apuna lienee olleet isot mahat kyllä...

Minun kaverillanikin vasta kolmas käynnistysyritys tuotti tulosta vaikkei ollut edes ensimmäinen lapsi hänelle, ei se aina lähde käyntiin.

Me ollaan toiset tällaisia hautomoita, saa nähdä kuinka meikän käy, kahden viikon päästä istua köllöttelet rauhassa kotona vauva sylissä ja meikä maha kuralla odottaa seuraavaa päivää....

Niin, laitatko meseosotteesi kun piti ladata sekin uudelleen tietsikkahuollon jälkeen..

Lahja rv 37+6

Vierailija
24/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELikka olen tuolla marrasmasuissa viihtynyt aina tänne joulukuulle asti. EKa La oli 30.11. ja virallinen 7.12. alkuraskauden ultran mukaan. NP-ultra näytti tuota 30.11. ja neuvolassa terkka aina epäili, että ei mee joulukuulle, joten marrasmasuissa olen sinnikkäästi pysynyt, vaikka virallisesti siis LA tuo 7.12. Mutta nyt siis taidan suosiolla siirtyä tähän joulutonttupinoon, kun kerran ei meinaa syntyä tämä masukas millään. Tänään neuvolassa terkka taas sanoi, että viikon sisällä tuleepi pois, mutta itse epäilen kyllä suuresti... Viime viikollakin nimittäin sanoi noin, ja edelleen täällä ollaan odotuskannalla... Meillä odotellaan siis pikkukakkosta, esikoinen pian 2,5 vuotta. Suppareita on ollu jonkun viikon ajan varsinkin iltaisin, kivuttomia kylläkin ja lopahtavat heti kun nukkumaan pääsee, limoja ei näy eikä muutakaan merkkiä. Vauveli on kyllä jo laskeutuneena ollu muutaman viikon ja kiinnittynytkin kuulemma. Mutta alkaapa jo nämä odotuspäivät käydä ahdistaviksi, kun olisin enemmän kuin valmis tosi toimiin. Liitoskipuja kohtalaisesti yöllä ei saa nukuttua, kun pissattaa ja lonkkiin sattuu. Jospa tää kuitenkin menee sinne itsepäisyyspäivään ainakin, kun mies on koko ajan leikillisesti toitottanu, että sen pitää syntyä 6.12. kun sillon on itsenäisyyspäivä, muista se!

Taidanpa tästä häipyä siivouspuuhiin, esikoinen päikkäreillä.

Jaksua kaikille viimemetreille,

Toivottaa Mangusti ja masukas 39+1

Vierailija
25/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quarralle ONNEE matkaan huomiselle=)laitathan sitte mulle tekstarin ku vaaveli maailmas....

Lahjan kans tosiaan " törmättiin" sattumalta -elämä on joskus niiiin ihmeellistä,.kun Lahja asteli kauppaan,.mulle tuli heti sellanen olo et nyt tuosa on LAHJA.......

Tikru sielä nuuhkiiiiiii omaa nyyttiään,.toivotaan et kuullaan pian kumpi tuli......ei malta oottaa......

Hormoonihirviö sit käväs täälä mein kans hetken,.ja nyt on neiti kainalos=)

Äitilliniki saanu jo maanantaina,.varmaan ens ma tule kertoo kumpi tullu,.jos vko.nloppuna kotiutuvat(?)

Nyt se on se JOULUKUU=)Tulihan se vaikka kesällä tuntu ettei koita ikinä,....

Pyörähettiin tos mun kotona,.äiti meinas et oon nyt sillai turvoksis et ei enää kauan mee,..suppaillu taas aika napakasti...noooo katotaan=)

mukavat illat ja voimia meille kaikille=)))))))

T;ama 37+4

Vierailija
26/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen, lukenut olen kyllä lähes joka päivä tai on niitä jäänyt aika usein lukemattakin..*nolostus*

Oksaska: millä peruisten pääset käynnistykseen? (anteeksi jos kysyn, kun kaikkia jouluisten juttuja ole ehtinyt lukemaan) Kun mulle sanottiin neuvolassa että käynnistykseen pääsee vain jos menee yli LA!

Olo itellä aika tukala jo! Epäilevät tämän kyllä syntyvän ennen joulua vaikka LA vasta 29.12. Koko ajan painaa alamahaan ja on menkkamaisia jomotuksia(supistuksia?)..Huomenna sitten synnytystapa-arvio..:/Mutta mä menen nyt kattomaan BB-finaalia :D

Tellukka&vaavi rv36+0 (VASTA!)

Vierailija
27/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteistä vielä. Sain juuri tänään tädiltäni, joka on hermoratahieroja, pisteet käynnistelyyn. Olivat RANTEET ympäriinsä, POLVILUMPIOT, AKILLESJÄNTEET ja PIKKUVARPAAT kokonaan. Molemmilta puolilta vartaloa siis. Painellaan sormellä pyöritellen. Heti aion kokeilla, jos vaan auttaisi.

Ihanaa, kun luukkujen aukaisun lisäksi todellakin tämäkin porukka alkaa jakaantumaan ihan kirjaimellisesti. Toisaalta tuntuu haikealta, kun itsekin kuulun siihen loppukuisten joukkoon. Odotus on ollut pitkä, mutta ikävä tätäkin näköjään tulee. Onneksi palkinto on niin hyvä.

Huomenna tulee 37 viikkoa täyteen!! Kirjahyllyt on valmiit, pari päivää niitä maalailin. Senkkikin on sisältä jo maalattu ja huomenna pistän ulkopuolen kuntoon. Lahjat ja kortit valmiina ja äitikin alkoi tänään leipomaan pakastimeen jouluruokia, kun ajatteli, ettei sitten enää ole aikaa. Mulla kun noitten lasten hoito kaatuu äidin niskaan. Mies aloittaa isyysloman vasta, kun kotiudun sairaalasta. Molemmat tytöt flunssassa ja kuopuksen erikoisuus on yökkäillä niitä limoja mahdollisimman ei-otollisiin paikkoihin. Mies oli koko alkuviikon vatsataudissa, onneksi *kop kop* vältyttiin kai muu perhe siltä.

Itsenäisyyspäivän tienoilla olisi tarkoitus tehdä joulusiivous ja laittaa koristeet. Ei sentään kuusta nyt kuitenkaan... Lapset odottaa niin kovasti vauvan syntymää, että taitaa jäädä joulupukin odotuskin kakkoseksi. Täytyy venyttää joulua vähän etukäteen, että on jotakin ajankulua.

Onnea vaan jakaantuneille, en ole ehtinyt päivittaa, keille kaikille se haikara on jo pakettinsa jakanut. Mutta lupaavasti on kuukauis ilmeisesti alkanut, kun lähtökuopissakin moni tuntuu olevan.

*Kitta75 ja masuvauva 36+6*

ps. Ensi viikolle varattu auton katsastus, huolto ja uusien talvirenkaiden asennus. Jos sitten yllättäisi lähtö, kun on auto poissa käytöstä... toiveajattelua...

Vierailija
28/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynnistys, koska ensimmäinen synnytykseni oli vaikea..ponnistusvaihe pitkittyi ja imukupilla syntyi, mutta häntäluu murtui siinä rytäkässä. Siitä asiasta sitten kävin rv 20 pelkopolilla, jossa lääkäri kokeili häntäluuta ja sanoi että pystyn alakautta synnyttämään, mutta jos tulee samankokoinen saati isompi kuin esikoinen(3660g) niin sitten pitää harkita. Antoi sitten ajan painoarvioon. Ja sitten kävin siellä kaksi viikkoa sitten, sillon arvio oli 2.6kg, ja lääkäri arveli että jos menee la:han niin on aika lailla sen kokoinen kun esikoinen syntyessään(syntyi muuten rv 41+2), niinpä sain käynnistysajan n. viikko ennen la:ta ja helpotti kummasti omia pelkojani. Eli pelkonani oli se että taas mennään ties kuinka paljon yli ja että todella tulee sen kokoinen että taas murtuu häntäluu. Se nimittäin oli ihan kamalaa..ja toipuminen kesti kauan... Näin siis minulla. Lääkäri pisti viralliseksi syyksi käynnistykseen että synnytyspelko...

Tässä siis " lyhykäisyydessään" mun tarina tästä asiasta. Toivottavasti sun vauva tajuaa tulla ajoissa maailmaan! Onnea ja tsemppiä vaan kovasti, ja voimia.

Oksaska rv 38+2 ja neljä yötä käynnistykseen...hui