Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet, mikä saa mehen lopettamaan hyvin alkaneen jutun ilman selityksiä?

Vierailija
28.10.2012 |

en ymmärrä yhtään mitä tapahtui: tapasin yhtä tyyppiä muutaman kerran, viestiteltiin ihastuneita viestejä molemmin puolin. mitään fyysistä kontaktia ei ehtinyt olla.

olin siinä käsityksessä ettämies on ihastunut ja hyvin menee, mutta sitten yhteydenpito loppui viisi päivää sitten.

miten on mahdollista että kiinnostus loppui noin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ekana tulee mieleen löytynyt sp-tauti

tokana se että et ollut ainoa

Vierailija
2/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se varmaan on että oli joku muukin kuvioissa. mutta hämää todella se, että mies oli musta hyvin kiinnostunut, eikä mikään naistenmies mielestäni.

ihan ihme juttu, mietin jos teinjotai todella väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulenpa, että toinen juttu alkoi vielä paremmin, oli näyttävämpi ja anteliaampi tai jotain.

Vierailija
4/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö vaan oo viestitellyt viiteen päivään? Ehkä säkin voit olla aloitteellinen ja kysyä vaikka mitä kuuluu ja ois kiva tavata?

Must näitä ei pitäis päästää vaan katoilemaan, vaan tilannepäivitystä saa mielestäni pyytää kunhan sen tekee asiallisesti. Aika harva tahallaan ohareita haluaa tehdä, ei vaan ehkä ole tullut ajatelleeksi että loukkaa sinua.

Minäkin siis nainen, eli en asiantuntija.

Vierailija
5/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on todella vedätetty ja huijattu olo. aika laskelmoiva tyyppi kun toimi noin.

jos oli joku muu lämmiteltävänä olisi voinut hieman rauhoittaa omaa innostustaan. enkä ole yleensä huijattavissa tai lankea pelimiehiin. eikä tämäkään sellainen ole.

saisinko myötätuntoa?

Vierailija
6/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juttunne eteni jo liiankin nopeasti, kun kerroit viesteissä olleen suurta ihastusta. Ja sitten miestä alkoikin pelottaa ja tuossa tilanteessa helpointa on vain lopettaa yhteydenpito. Mies ei yleensä halua selitellä. Tsemppihali sulle! Ps. Liika pelailu ei ole kivaa, mutta kyllähän naisen kannattaa aluksi esittää hieman vaikeasti tavoiteltavaa...

Vierailija
7/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kyllä olettaa että aikuinen mies, tai nainen, osaa edes lyhyesti kertoa jonkun syyn miksei jatkoa seuraa, ihan vaikka vain siksi että toisen on helpompi tehdä tilinpäätös asiaan. On kyllä paskamaista tehdä tuollaista.

Vierailija
8/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kannustuksesta.

on mun mielestä niin outoa, viimeinen viestittely oli sen ihmettelyä miten on ihastunut, vastusvuoro jäi miehelle ja sitten ei ole kuulunut mitään.

ehkä sillä oli joku tyttöystävä ja se jäi kiinni viesteistä? en ala vaatia selityksiä mutta voitte varmaan uskoa että haluaisin tietää mikä sille tuli.

Vierailija
9/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä miehellä ole selkärankaa sanoa sitä ääneen ja kuivattaa teidän jutun noin.

Vierailija
10/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti 6-v suhteen jälkeen mitään ilmoittamatta hävis vaan eikä ottanu mitään yhteyttä. tähänkään päivään asti en oo mitään selitystä saanu ja siitä on 5-v aikaa

Vierailija
11/16 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellako niitä uusia ja parempia voi löytyä oikealta ja vasemmalta, vaikka on ihastunut johonkin?

ehkä se hiiltynyt tyttöystävä on paras selitys.

Vierailija
12/16 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai löysi paremman.

Vierailija
13/16 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta kai mieskin voi ajatella näin. Viestittely on kevyttä flirttailua puolin ja toisin, voin viestitellä usean eri miehen kanssa yhtäaikaa, enkä tunne olevani "varattu" kenellekään. Jos sattuisin tapaamaan livenä jonkun ihanan miehen, loppuisi viestittely muiden kanssa. Mutta en silti ihan ekan illan jälkeen hehkuttaisi et nyt oon sitten varattu, vaan katsoisin miten suhteen käy.

Uskon siihen, että ihminen pitää tavata usein ja erilaisissa tilanteissa ennen kun mitään seurustelupäätöksiä tehdään. Jos huomaan jonkun ottavan liian todesta kevyet viestit, saatan kavahtaa sitä ja jättää viestittelyn sikseen. Tai sitten kerron että tänään olisi treffit tiedossa tms. jotta toinen tajuasisi missä mennään.

Vierailija
14/16 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausta mieheltä...

Ihan uteliaisuutta: mikä saa naiset vastaamaan, vaikka otsikossa on erikseen pyydetty vastausta miehiltä.

Vierailija
15/16 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehet ja naiset ajattelevat eri tavoin vain sukupuolensa takia. Tässä tärkeimmät syyt on jo lueteltu, vaikkakin (luultavasti) naisten toimesta. Olisiko ollut parempi, jos ei olisi lainkaan tullut vastauksia?

Vierailija
16/16 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan tyytyväinen näihin naistenkin kirjoittamiin vastauksiin.

tuo eksän paluu -teoria kuulostaa uskottavimmalta selitykseltä.

jotkut naiset on sellaisia, että haluavat jo jättämänsä miehen takaisin kun miehellä on jotain uutta menossa.

ja jättävät sitten heti taas kun miehen uusi kiinnostuksen kohde on lähtenyt. jonka jälkeen mies taas yrittää lämmitellä jo kerran hylkäämänsä uutta ihastusta.

en jaksa uskoa että miehellä olisi ollut monta uutta juttua menossa, koska oli niin innostunut mun seurasta ja itse aloitteellinen.

nyt ei auta kuin hyväksyä tosiasiat.

t.ap, jota ottaa kyllä päähän tämä tilanne vieläkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan