Kuka prkl äänestää kokoomusta??
Ovat sössineet kaiken, outoa. Wanna be porukkaa riittää.
Kommentit (90)
Niin että kaikki ihmiset jotka eivät sovi SINUN muottiisi,voisimme heittää pois yhteiskunnasta?
Mitäs sitten sanot kun itse sairastut vakavasti tai joudut onnettomuuteen ja menetät vaikka kyvyn kävellä OMILLA JALOILLA?
Pitääkö sinutkin heittää ulos yhteiskunnasta???
Hei muuten, sitten kun kuljet pyörätuolilla niin muista mitä sanoit siitä että KÄYTÄ VAAN SITÄ BUSSIA SINNE TERVEYSKESKUKSEEN!
Että siltä osin olisi kannattanut miettiä sitä omaa napaasi ;)
Ja juuri siksi minä ihmettelenkin, MIKSI joku köyhempi äänestää kokoomusta, kun otetaan huomioon mitä ne ajaa takaa.
Millä tavalla palveluiden heikentäminen on yhteiskunnalle hyväksi?
En ole tuo kenelle vastasit, mutta ..
ne palvelut nyt vain muuttuvat pakosta, sille ei voi mikään puolue yhtikäs mitään..verorahat eivät riitä tämän pyörittämiseen ja sillä siisti. Kysymys on siitä mitä asialle tehdään, jotta ne pysyisivät edes jotenkuten olemassa.Asialle kyllä voisi jotakin jos haluaisivat. Mutta ei ole halua. Ei ole ihmisten etu, että he poistavat tk-palveluja ja kasvattavat välimatkoja hoitoon pääsemiseksi.
No sekö on ihmisten etu, että työssäkäyvät maksavat yhä enemmän ja enemmän palkastaan veroja, että kaikki elämäntapa-masentuneet "työkyvyttömät" voisivat päästä kätevästi laahustamaan lähimpään terveyskeskukseen itkemään seuraavaa todistusta, jolla sais lisää tukia itselleen. Huhhuh. Mitä väliä, jos terveyskeskukseen joutuu menemään jopa bussilla? Ei elämä ole aina ruusuilla tanssimista. Normaali ihminen tarvii harvoin, jos koskaan, kunnan ilmaisia terveyspalveluja, onpa kauheeta, jos se ei ole nurkan takana. Normaalilla ihmisellä tarkoitan tervettä ja tervejärkistä työssäkävijää.
Ei kuule vaikuta palveluiden poistaminen niihin.
Kyllä ne keksii lisämenoja kaikesta huolimatta. Eikä ne verot nouse sen takia, että tilanne pidettäisiin entisellään. Ja elämäntapa työttömät?!?
Ei tarvitse olla työtön, vaikka niitä tk:n palveluja käytetään. Nyt jo matkat voivat olla yli 100km, että pääsee lääkäriin.
Kokoomuksen ehdokkaat on kaikkein hyvätuloisimpia. Vihreiden koulutetuimpia.
Vihreillä ns turhia koulutuksia eli humkandeja jne, mutta työttöminä heistä maksaa suuri osa. Maamme loisia.
pahimmat sossupummit, nämä kaljakuppiloiden kantasankarit... Sun muut yksinkertaiset jankkaajatosikot, näkeehän sen nyt täälläkin... Retoriikkaa kirveellä veistettynä!
Että siltä osin olisi kannattanut miettiä sitä omaa napaasi ;)
Ja juuri siksi minä ihmettelenkin, MIKSI joku köyhempi äänestää kokoomusta, kun otetaan huomioon mitä ne ajaa takaa.
Millä tavalla palveluiden heikentäminen on yhteiskunnalle hyväksi?
En ole tuo kenelle vastasit, mutta ..
ne palvelut nyt vain muuttuvat pakosta, sille ei voi mikään puolue yhtikäs mitään..verorahat eivät riitä tämän pyörittämiseen ja sillä siisti. Kysymys on siitä mitä asialle tehdään, jotta ne pysyisivät edes jotenkuten olemassa.Asialle kyllä voisi jotakin jos haluaisivat. Mutta ei ole halua. Ei ole ihmisten etu, että he poistavat tk-palveluja ja kasvattavat välimatkoja hoitoon pääsemiseksi.
No sekö on ihmisten etu, että työssäkäyvät maksavat yhä enemmän ja enemmän palkastaan veroja, että kaikki elämäntapa-masentuneet "työkyvyttömät" voisivat päästä kätevästi laahustamaan lähimpään terveyskeskukseen itkemään seuraavaa todistusta, jolla sais lisää tukia itselleen. Huhhuh. Mitä väliä, jos terveyskeskukseen joutuu menemään jopa bussilla? Ei elämä ole aina ruusuilla tanssimista. Normaali ihminen tarvii harvoin, jos koskaan, kunnan ilmaisia terveyspalveluja, onpa kauheeta, jos se ei ole nurkan takana. Normaalilla ihmisellä tarkoitan tervettä ja tervejärkistä työssäkävijää.
Jos ihminen on työkyvytön ja sairas, niin mistä hänen pitäisi saada rahat elämiseen? Tippuuko ne taivaasta vai miten ratkaisisit tämän asian? Miten heille pitäisi käydä? Kuolla sillan alla nälkään? Mikä on inhimillinen tapa hoitaa tämä asia?
meidän palveluita,jotta se voisi antaa lisää tukimiljoonia muihin maihin.
Ovat koulutettuja, konservatiivisia ja hyvätuloisia - ja itse asemansa hankkineita, lähtöisin köyhistä oloista.
Itse olen vielä pahempi konservatiivi: äänestin kristillisdemokraatteja. Ja olen myös Molo- ja Ticket-mamma. Varaa on.
Kun kulissit kaatuu...
pitäisikö vanhustenkin vain yrittää elää omillaan?
Viedään palvelut pois, ei ole kunnollisia linja-auto yhteyksiä yms. Että joo. Kuljeppa siinä bussilla.
Että moni äänestää kokkareita, koska toivoo näin saavan jotain rotia vasemmiston holtittomaan rahantuhlaukseen. Joka siis ihan oikeassti on ongelma monissa kunnissa, tehdään vaikka mitä pehmeiden arvojen hankintoja ajattelematta ollenkaan kylmällä talousjärjellä. Tokihan on niinkin, etteivät kokkarit välttämättä näitä handlaa sen paremmin, mutta talousosaajien imago puolueella tietysti on.
Ainakin meidän kunnassa kokkarit on tuhlanneet rahaa kaikenmaailman turhuuksiin ja sinne sitä on lisääkin menossa, jos voittaavat.
Hulluahan se olisi, jos lintukodossa kasvanut ja ahkerasti opiskellut + hyvän työpaikan ansainnut ajattelisi muuta kuin että itse on oman onnensa seppä. Vaan kun kaikki eivät ole samaa mieltä; kaikki eivät synny hopealusikka suussa, kaikkien elämä ei mene yhtä kivuttomasti. Osa syrjäytyy jo peruskoulussa, osa väsyy mielenterveysongelmiin...
Minä olen yksi näistä, joka on sairastanut mielenterveysongelmia koko ikäni. En valinnut syntyä perheeseen, jossa kasvaminen aiheutti persoonaani niin ison häiriön, että siitä kehittyi psyykeongelma jonka vuoksi käyn vielä nyt aikuisenakin terapiassa. Mielelläni olisin opiskellut ja valmistunut ammattiin, vaan kun resurssini menivät selvitessä hengissä kamalasta nuoruudesta, lopulta vanhempieni hautaamisesta ja stressin vuoksi menetetyn muistin kanssa kipuilusta. Opiskeluihin en kyennyt, kukaan ei ottanut helppoihin töihinkään. Meni vuosia saada terapiaa.
Kokoomuslaisille tahtoisin sanoa, että kaikki ei ole aina omista valinnoista kiinni eikä jokaisella meistä ole turvaverkkoja, ainakaan sellaisia jotka kannattaisivat läpi elämän.
Olen köyhä sairaanhoitaja. Kokoomus ei aja MINUN asiaani. Mutta on ainoa puoleue, joka ihan oikeasti saa tämän yhteiskunnan pysymään edes jotenkin tolpillaan. Ehkä joku muukin äänestää sen mukaan, mikä yhteiskunnalle on parasta, ei sen mukaan miten juuri MINUN MINUN MINUN asiani hoidetaan.
Kun etelänhetelmille työnnetään rahaa, niin kohta mekin olemme kyykyssä kuin köyhät. Olot vaan kurjistuu täällä.
Jos niin kiinnostaa...
Toivottavasti asut myös sellaisella alueella, missä on sen verran porukkaa, ettei lähde lähi tk lätkimään!
Käyn töissä, käytän työterveyspalveluja tai maksan yksityislääkärille, jos se on kauempana, menen autolla tai taksilla. Jokainen olkoon oman onnensa seppä. Äänestin Kokoomusta, jotta tuo järjetön ylivelkaantuminen kunnassani saadaan loppumaan. Kokoomuksella on talousosaamista.
Ainakn hallituspuolueena on ottanut koko ajan. Kokoomuksella ei katsoa asioita laajasti, lapsuuteen satsaaminen säästää moninkertaisesti kuin vääristä asioista leikkaaminen eli ei todellista talousosaamista.
Www.velkakello.fi
Kokoomus suosii yksityistämistä, joka laskee laatua kouluruokailussa ja päiväkotien siivoamisessa, lisää kuluja lastensuojelun ostoissa ja voitoista eivät yritykset maksa veroja Suomeen. Kenen rahojen suhteen Kokoomus osaa talousasiat?
papisto ja porvaristo.
Itse olen kapinallinen nuori ja periaatteisiini ei kuulu äänestää kokoomusta,eikä demareita. Olen onnellinen,jos keskusta saa ääniä eniten,jotta kokoomus saa näpäytyksen ja tippuisi vihdoinkin sieltä pilvilinnoista. Itse olen enemmän vasemmiston tai perussuomalaisten kannalla.
Ollakseen "oikeistopuolue" hekin ovat todella vasemmalla.
Yllättävän moni luulee olevansa rikas tänä päivänä.
ym. bullshit jorinat.
Huomasitteko, että näissä vaaleissa kokoomus on yrittänyt profiloitua myös vihreäksi puolueeksi? Mitä ensi vaaleissa? Kokoomus - maaseudun puolestapuhuja?
Ollakseen "oikeistopuolue" hekin ovat todella vasemmalla.
Kato, kun niillä on rahaa ostaa kaikki palvelut yksityiseltä, niin paljon kiinnosta joidenkin kuntapalveluiden tarjonta. Yksityistetään vaan kaikki lakisääteiset palvelut, niin saavat yrittäjät kasvatettua tilipussejaan.
Kokoomus ottaa velkaa kun ei halua nostaa veroja
kokoomusta. Minulla on ollut mt-ongelmia ja muutenkin takaiskuja elämässä. Silti olen sitä mieltä että ihmisiä ei pidä passivoida liiaksi tuilla.
pitäisikö vanhustenkin vain yrittää elää omillaan?
Viedään palvelut pois, ei ole kunnollisia linja-auto yhteyksiä yms. Että joo. Kuljeppa siinä bussilla.
No eikö ne vanhuksetkin käyneet ennen töissä ja saa nykyään eläkettä? Jos vaikka niillä rahoilla eläisi?
Tietysti myös lähimmäisen rakkautta tarvitaan, omistaan täytyisi huolehtia. Ihan tosissani olen sitä mieltä, että kaikkien tulisi pärjätä ns. omillaan eli ei sossun ja Kelan tuella. Kyllä olen valmis maksamaan omasta palkastani omienkin läheisteni menot, jos he eivät esimerkiksi sairauden vuoksi työhön pysty. Sukupolvien yhdessä asumista tulisi olla enemmän, ihmiset saisivat tukea toisistaan! Minusta tuloerot saavat jatkaa kasvuaan, se voisi kannustaa ihmisiä työntekoon ja yrittämiseen. Nyky-Suomessa kun on niin helppo olla loisena, saa kaiken vain pienellä lomakkeiden ruksimisella.
Ja olen aina äänestänyt. Äänestän puoluetta, joka ajaa minun etujani.
T. Yli 100 000€ vuodessa tienaava lääkäri