Kuka prkl äänestää kokoomusta??
Ovat sössineet kaiken, outoa. Wanna be porukkaa riittää.
Kommentit (90)
pitäisikö vanhustenkin vain yrittää elää omillaan?
Viedään palvelut pois, ei ole kunnollisia linja-auto yhteyksiä yms. Että joo. Kuljeppa siinä bussilla.
No eikö ne vanhuksetkin käyneet ennen töissä ja saa nykyään eläkettä? Jos vaikka niillä rahoilla eläisi?
Tietysti myös lähimmäisen rakkautta tarvitaan, omistaan täytyisi huolehtia. Ihan tosissani olen sitä mieltä, että kaikkien tulisi pärjätä ns. omillaan eli ei sossun ja Kelan tuella. Kyllä olen valmis maksamaan omasta palkastani omienkin läheisteni menot, jos he eivät esimerkiksi sairauden vuoksi työhön pysty. Sukupolvien yhdessä asumista tulisi olla enemmän, ihmiset saisivat tukea toisistaan! Minusta tuloerot saavat jatkaa kasvuaan, se voisi kannustaa ihmisiä työntekoon ja yrittämiseen. Nyky-Suomessa kun on niin helppo olla loisena, saa kaiken vain pienellä lomakkeiden ruksimisella.
Et se sinäkään ole siinä vaiheessa enää valmis maksamaan sukulaistesi menoja kun kaikki vain kallistuu. Ellet sitten ole joku todella rikas ihminen.
Yleensä vihreät, mutta nyt ääni meni henkilölle.
"Meillä on niin paljon rahaa, että voidaan pukee lapset 200 euron haalareihin. Ja sit me äänestetään kokoomusta, kun me ollaan niin sikarikkaita."
Kokoomusta kuten aina.
Ja eräs kaverini pääsi Kokoomuksen listoilta valtuustoon!
Hyvä fiilis! :)
sivistystä, työntekoa ja yrittäjyyttä arvostavat ihmiset.
ne jotka luulee et maailman ongelmat ratkee sillä kun itsellä menee hyvin- et tavallaan on vain niitä hyvin menestyviä ja sit rupusakki joka on itse aiheuttanut ongelmansa. Aika moni varmaan täälläkin, kun täällä varsin monen mielestä oikea touus on se oma totuus. ja jos itsellä menee hyvin, suomellakin menee.
kokoomusta. Minulla on ollut mt-ongelmia ja muutenkin takaiskuja elämässä. Silti olen sitä mieltä että ihmisiä ei pidä passivoida liiaksi tuilla.
riitä siihen millaisia hätätilanteita ihmisillä on. Hädässä oleva lamaantuu/passivoituu jos ei ole apua tai toivoa. Lienee aika marginaalinen ryhmä se joka huvikseen passivoituu. Ja he tarvitsisivat varmasti toisenlaista apua...
Kuulin huhun, että muru on äänestänyt kokoomusta
Nehän ne vasta kaiken on sössineetkin. Lipponen ajoi Suomen diktaattorin ottein euro-valuuttaan, kansalta ei paljon kyselty. Ja sitä nyt sitten maksellaan.
Ruotsissa euroon liittymisestä järjestettiin kansanäänestys, eikä kansa halunnut liittyä. Oikeassa olivat.
Suomessa kansanäänestystä ei järjestetty koska demarit pelkäsi että kansa äänestäisi vastaan, niinkuin oltaiskin.
enkä varmasti äänestä Kokoomusta. Ikinä.
Älykkäät ihmiset. Taidat olla kade, kun et ymmärrä asioiden hoitamisesta yhtikäs mitään!
pitäisikö vanhustenkin vain yrittää elää omillaan?
Viedään palvelut pois, ei ole kunnollisia linja-auto yhteyksiä yms. Että joo. Kuljeppa siinä bussilla.
No eikö ne vanhuksetkin käyneet ennen töissä ja saa nykyään eläkettä? Jos vaikka niillä rahoilla eläisi?
Tietysti myös lähimmäisen rakkautta tarvitaan, omistaan täytyisi huolehtia. Ihan tosissani olen sitä mieltä, että kaikkien tulisi pärjätä ns. omillaan eli ei sossun ja Kelan tuella. Kyllä olen valmis maksamaan omasta palkastani omienkin läheisteni menot, jos he eivät esimerkiksi sairauden vuoksi työhön pysty. Sukupolvien yhdessä asumista tulisi olla enemmän, ihmiset saisivat tukea toisistaan! Minusta tuloerot saavat jatkaa kasvuaan, se voisi kannustaa ihmisiä työntekoon ja yrittämiseen. Nyky-Suomessa kun on niin helppo olla loisena, saa kaiken vain pienellä lomakkeiden ruksimisella.Et se sinäkään ole siinä vaiheessa enää valmis maksamaan sukulaistesi menoja kun kaikki vain kallistuu. Ellet sitten ole joku todella rikas ihminen.
harvaan lapsiperheen olkkariin se mummo enää mahtuu.Menes tutustumaan vaikka vanhusten hoitokoteihin (ihan tavalliseen, ei rikkaiden palvelutaloon) niin tajuat mistä vanhuudessa on kyse. VOit myös vapaasti vertailla nykyisiä elintasokustannuksia ja niitä eläkkeitä, mitä ikänsä raataneet vanhukset saavat. Tuloerojen kasvu tarkoittaa välittömästi rikollisuuden kasvua; halutako tosiaan jotkut brasilialaiset vartioidut ja aidatut alueet lapsillesi? Kaikenlainen kurjuus yhteiskunnassa lisääntyy tuloerojen myötä, ihmisen hengen arvo romahtaa, ihmisestä tulee kauppatavaraa, sunkin lapsesi joutuvat maksamaan köyhyydestä, rikollisuudesta, kurjuudesta monin tavoin. Et voi tosissasi toivoa tuota? JOka ainoa yhteiskunnallista hyvinvointia tutkinut ihminen korostaa kuinka olennaista on mahdollisimman pienet tuloerot ja tasavertaiset mahdollisuudet. ja mitäs sitten jos sattuu onnettomuus, köyhdytte, sairastutte yms... (ja näitä on nähty!!!) ja putoatte kertalaakista sinne pohjalle, kun mitään turvaverkkoa loisille ei ole.. eikä keskiluokkaa joka pitää yllä hyvinvointia? Toivottavasti olet hommissa jossain missä sulla ei ole mitään valtaa... että hölmöt ajatuksesi jäävät ihan vain omiksesi.
Lähitk joutaa mennä, me emme tk:n palveluita käytä. Tulemme jatkamaan perusterveydenhuollon menojen karsimista.
joilta puuttuu empatiakykyä ja elämänkokemusta ja jotka luulevat, että heidän taloudellinen menestyksensä on heidän omaa ansiotaan.
joilta puuttuu empatiakykyä ja elämänkokemusta ja jotka luulevat, että heidän taloudellinen menestyksensä on heidän omaa ansiotaan.
kenenkäs ansiota se sitten olisi kults pieni?
Joku muu varmaan opiskellut ja tehnyt vuosikymmeniä niska limassa töitä....
Empatiakyvyn puutteen muuttaisin muotoon realismi.
ehdokkaansa kaltaiseksi, eivätkä tajua, että kokoomuksen linjana on tuoda vain lisää hyvää ennestään hyväosaisille. Ja sitten ne hölmöt hyvin toimeentulevat, jotka eivät tajua, että elämässä taloudellinen menestys on pienistä asioista ja tuurista kiinni - kaikki voi olla hetkessä mennyttä, jos onni kääntää selkänsä.
Minä olen opiskellut vuositolkulla, valmistunut erinomaisin arvosanoin ja ollut työelämässäkin vuosia. Mutta niin vain köyhyysrajalla nyt sinnittelen, kun jäin yllättäen yksin suurperheen ja erityislapsen huoltajaksi. Sitä paitsi olikohan niin, että esim. nykyinen presidenttimme ei opiskeluissaan kovinkaan paljoa ahkeroinut, ainakin mitä arvosanoihin on katsomista...
Minä olen opiskellut vuositolkulla, valmistunut erinomaisin arvosanoin ja ollut työelämässäkin vuosia. Mutta niin vain köyhyysrajalla nyt sinnittelen, kun jäin yllättäen yksin suurperheen ja erityislapsen huoltajaksi. Sitä paitsi olikohan niin, että esim. nykyinen presidenttimme ei opiskeluissaan kovinkaan paljoa ahkeroinut, ainakin mitä arvosanoihin on katsomista...
opiskellut väärää alaa ja ollut huonoissa hommissa. Eipä silloin varallisuus kartu.
Ja mitä ihmettä Niinistö tähän kuuluu?
Jotain yhteistä?
Ja voihan se karttunut varallisuuskin kadota, jos elämä potkaisee kunnolla ohimoon.
Niinistö, kokoomus? Jotain yhteistä?
Ja voihan se karttunut varallisuuskin kadota, jos elämä potkaisee kunnolla ohimoon.
nyt tarkemmin mietin, niin saattaahan noilla jotain yhteistä olla.
Mutta mitä yhteistä kommentoijan 81 elämäntilanteeseen?
Suomessa ei kyllä mikään puolue ole Kokoomusta enempää oikealla. Onneksi.