Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka prkl äänestää kokoomusta??

Vierailija
28.10.2012 |

Ovat sössineet kaiken, outoa. Wanna be porukkaa riittää.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhasta muistista, koti uskonto isänmaa mielessä. Sitten ihmettelevät kuinka eivät saa palveluja ja ovat yli vuoden jonossa tuettuun asumiseen.

Asuinalue vaikuttaa myös, samoin työpaikka. Helsingin keskustassa opettajat esim. äänestää kokoomusta enemmn kuin opettajat jotka asuvat/ opettavat Helsingin muilla alueilla.

Vierailija
22/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestä myös demareita??? Tupajuhmit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestin Kokoomusta muutamissa vaaleissa, kun elämältäni oli suunta hukassa. Juhlin ja tuhlasin rahaa surutta. Elämä oli shoppailua ja kuohuviininlipitystä. Olin outo wanna be.

Sittemmin olen löytänyt sisäisen rauhan, enkä enää koskaan voisi kuvitella äänestäväni kokoomusta.

Vierailija
24/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestin Kokoomusta muutamissa vaaleissa, kun elämältäni oli suunta hukassa. Juhlin ja tuhlasin rahaa surutta. Elämä oli shoppailua ja kuohuviininlipitystä. Olin outo wanna be.

Sittemmin olen löytänyt sisäisen rauhan, enkä enää koskaan voisi kuvitella äänestäväni kokoomusta.

olin jopa puolueaktiivi. Tulin järkiini ja erosin. Nyt äänestän toista laitaa, eli perussuomalaisia.

Vierailija
25/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää aina vassareita tai vihreitä.

Olen kyllä Hgin keskustassa asunut lapsuuteni ja nuoruuteni, mutta korkeakoulutetut vahempani äänestivät myös aina punavihreitä.

Ja samoin itse Töölössä ja Krunikassa asuessani äänestin aina punavihreitä.

Vierailija
26/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä sairaanhoitaja. Kokoomus ei aja MINUN asiaani. Mutta on ainoa puoleue, joka ihan oikeasti saa tämän yhteiskunnan pysymään edes jotenkin tolpillaan. Ehkä joku muukin äänestää sen mukaan, mikä yhteiskunnalle on parasta, ei sen mukaan miten juuri MINUN MINUN MINUN asiani hoidetaan.

Vierailija
27/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siltä osin olisi kannattanut miettiä sitä omaa napaasi ;)

Ja juuri siksi minä ihmettelenkin, MIKSI joku köyhempi äänestää kokoomusta, kun otetaan huomioon mitä ne ajaa takaa.

Millä tavalla palveluiden heikentäminen on yhteiskunnalle hyväksi?

Vierailija
28/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomusta. Itsensä tai asiakkaidensa takia. Joku ylihoitaja, jolla rikas mies enintään.

Vierailija
29/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sitä sukupolvea, jonka aikana omalla työllä sai asioita aikaan ja kuvittelevat, että nykynuorten työttömyys johtuu näiden omasta laiskuudesta. Koitapa selittää näille, että nykyään ei pääse töihin jokainen, joka sai kasin tietystä oppiaineesta (esim. isäni, joka pääsi puhelinyhtiöön töihin näin amiksesta) ja että meillä on ylitarjontaa kouluttautuneestakin väestä.

Vierailija
30/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina äänestänyt Kokoomusta ja tulen äänestämään.

Paras puolue ja ajaa minun etujani.

Vierailija
31/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat koulutettuja, konservatiivisia ja hyvätuloisia - ja itse asemansa hankkineita, lähtöisin köyhistä oloista.

Itse olen vielä pahempi konservatiivi: äänestin kristillisdemokraatteja. Ja olen myös Molo- ja Ticket-mamma. Varaa on.

Vierailija
32/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina äänestänyt Kokoomusta ja tulen äänestämään.

Paras puolue ja ajaa minun etujani.

Vierailija
33/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin kiinnostaa...

Toivottavasti asut myös sellaisella alueella, missä on sen verran porukkaa, ettei lähde lähi tk lätkimään!

Käyn töissä, käytän työterveyspalveluja tai maksan yksityislääkärille, jos se on kauempana, menen autolla tai taksilla. Jokainen olkoon oman onnensa seppä. Äänestin Kokoomusta, jotta tuo järjetön ylivelkaantuminen kunnassani saadaan loppumaan. Kokoomuksella on talousosaamista.

Vierailija
34/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa ja lapset ei kunnan päiväkodissa ei haittaa kun Jaana Pelkonen poistattaa keittäjät päiväkodista ja ruoka tulee keskuskeittiöstä. Verovaroin maksetaan ruoka vaikka lapsia olisi poissa ja ei syömässä.

Politiikka on rahan ja etujen jakoa omille kannattajille.

Vierailija
35/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siksi minä ihmettelenkin, MIKSI joku köyhempi äänestää kokoomusta, kun otetaan huomioon mitä ne ajaa takaa.

En ole tuo kenelle vastasit, mutta ..

ne palvelut nyt vain muuttuvat pakosta, sille ei voi mikään puolue yhtikäs mitään..verorahat eivät riitä tämän pyörittämiseen ja sillä siisti. Kysymys on siitä mitä asialle tehdään, jotta ne pysyisivät edes jotenkuten olemassa.

Vierailija
36/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne palvelut nyt vain muuttuvat pakosta, sille ei voi mikään puolue yhtikäs mitään..verorahat eivät riitä tämän pyörittämiseen ja sillä siisti. Kysymys on siitä mitä asialle tehdään, jotta ne pysyisivät edes jotenkuten olemassa.

Asialle kyllä voisi jotakin jos haluaisivat. Mutta ei ole halua. Ei ole ihmisten etu, että he poistavat tk-palveluja ja kasvattavat välimatkoja hoitoon pääsemiseksi.

Vierailija
37/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet heistä lähtee. PUOLET. Tajuatteko, mitä se tarkoittaa käytännössä??

Vierailija
38/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet heistä lähtee. PUOLET. Tajuatteko, mitä se tarkoittaa käytännössä??

Tällaisen päätöksen voi tehdä vain täysi idiootti, joka on niin empatiakyvytön, ettei tuollaista voi enää edes ihmiseksi kutsua. Kuka ne työt sitten siellä koulussa hoitaa? Miten erityislasten opetus järjestetään tästä eteenpäin? On ihan käsittämätöntä kuinka yksi puolue voi ajaa ihmiset tuhoon!

Vierailija
39/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialle kyllä voisi jotakin jos haluaisivat. Mutta ei ole halua. Ei ole ihmisten etu, että he poistavat tk-palveluja ja kasvattavat välimatkoja hoitoon pääsemiseksi.

No sekö on ihmisten etu, että työssäkäyvät maksavat yhä enemmän ja enemmän palkastaan veroja, että kaikki elämäntapa-masentuneet "työkyvyttömät" voisivat päästä kätevästi laahustamaan lähimpään terveyskeskukseen itkemään seuraavaa todistusta, jolla sais lisää tukia itselleen. Huhhuh. Mitä väliä, jos terveyskeskukseen joutuu menemään jopa bussilla? Ei elämä ole aina ruusuilla tanssimista. Normaali ihminen tarvii harvoin, jos koskaan, kunnan ilmaisia terveyspalveluja, onpa kauheeta, jos se ei ole nurkan takana. Normaalilla ihmisellä tarkoitan tervettä ja tervejärkistä työssäkävijää.

Vierailija
40/90 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA ON NIIN IDIOOTTI että äänestää kokoomusta.

KOKOOMUS ei aja kenenkään asioita.

Ei kenenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi