Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.netissä huutokaupan voittanut ei ota yhteyttä. Missä vaiheessa kaupan voi katsoa purkautuneen?

Vierailija
28.10.2012 |

Viikko, kaksi viikkoa, kuukausi, puoli vuotta?

Ärsyttävää touhua. Ei ota yhteyttä eikä vastaa viesteihin. Soittelemaan en rupea, mieluummin myyn tavaran jollekin muulle kalliimmalla!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitaan viikko.

Vierailija
2/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. viime viikko oli osassa Suomea syyslomaviikko ja on voinut olla ulkomaanmatkalla.

Kahden viikon kuluttua laitat karhun, jossa ilmoitat, että jos ei mitään ostajasta kuulu viikkoon, niin tuote lähtee myyntiin ja palaute on negatiivista. Ja sitten odotat vielä sen viikon.

Sitten vaan myyntiin, nega, etkä enää keskustele hänen kanssaan asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakioviestissä lähtee jo kaikki yhteys- ja maksutiedot eli periaatteessa sen perusteella ostaja saa jo kaikki tarvitsemansa tiedot. Pyydän myös vakioviestissä yhteydenottoa viikon sisällä. Jos ei kuulu mitään niin laitan viikon kuluttua huudon sulkeutumisesta erillisen sähköpostin ostajalle (ihan nätin viestin eli ei mitään nipottamista). Viikko siitä niin laitan tekstarin jossa pyydän ottamaan yhteyttä. Jos ei mitään kuulu niin negapalaute ja tuote uudelleen myyntiin.

Onneksi tällaisia on osunut kohdalle huutis-urallani vain pari-kolme kertaa.

Vierailija
4/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan viikon kunnes laitan toisen viestin,2 viikkoa jolloin ilmoitus et kauppa peruuntunut ja tuote menee uudelleen myyntiin + nega.

Mä en itse voi ymmärtää myyjiä jotka vaatii yleensä tosi töykeästikin et maksu kolmen päivän sisällä tai nega.

Tiedän yhden myyjän jolla usein vaatimus et maksettava samana päivänä!!!! Ei varmaan yllätys et se myy jotain brändi käsilaukkuja yms.reuhkaa "kalliilla".

Vierailija
5/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin huutamatta myyjältä, joka ilmoitti, että antaa negan ja panee uudelleen myyntiin, ellei ostaja ota kahden päivän sisällä yhteyttä.

Vierailija
6/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole yhteydenottoa kuulunut ja selitystä, se on siinä sitten.

Jos on matkoilla voinut huutaa tuotteen, voi myös maksaa tai viestittää jotain.

En varmasti odota hiljaisuudessa yli viikkoa.

Eihän kaupoissakaan anneta tavaran odottaa noutajaa, joka sen on luvannut ostaa ikuisuutta.

Jos ei ole juuri silloin rahaa, ei ole mun ongelmani. Ei meilläkään kasva rahat puussa.

Vierailija
7/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan viikon kunnes laitan toisen viestin,2 viikkoa jolloin ilmoitus et kauppa peruuntunut ja tuote menee uudelleen myyntiin + nega.

Mä en itse voi ymmärtää myyjiä jotka vaatii yleensä tosi töykeästikin et maksu kolmen päivän sisällä tai nega.

Tiedän yhden myyjän jolla usein vaatimus et maksettava samana päivänä!!!! Ei varmaan yllätys et se myy jotain brändi käsilaukkuja yms.reuhkaa "kalliilla".

Vierailija
8/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostettua tavaraa saakin odotella...

nimimerkillä kokemusta on!

Vierailija
9/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole yhteydenottoa kuulunut ja selitystä, se on siinä sitten.

Jos on matkoilla voinut huutaa tuotteen, voi myös maksaa tai viestittää jotain.

En varmasti odota hiljaisuudessa yli viikkoa.

Eihän kaupoissakaan anneta tavaran odottaa noutajaa, joka sen on luvannut ostaa ikuisuutta.

Jos ei ole juuri silloin rahaa, ei ole mun ongelmani. Ei meilläkään kasva rahat puussa.

Se on voinut huutaa tuotetta kaksi viikkoa aiemmin, sen jälkeen lähtenyt matkalle eikä edes tiedä vielä ennen matkalta paluuta ja sähköpostin tarkistusta, että on voittanut huudon. Ihme vaatimuksia sulla.

Ap:lle, odotan kaksi viikkoa. Viikon kohdalla laitan viestiä ellei ostajasta ole kuulunut.

Vierailija
10/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli vain mun tapani olla kohtelias koska mulla ei ole rahasta niin pulaa ettenkö voisi odotella.En tarkoittanut et kaikkien pitää toimia samoin.Annan usein pyydettäessä maksu aikaa esim.palkkapäivään/lapsilisäpäivään tms.

Harmittaa itseänikin ostajat jotka selvästi tahalteen viivyttelee koska heillä ei ole pokkaa myöntää ettei ole rahaa.Enää en usko yhtäkään selitystä miten tietokone rikki,sähköpostiin ei pääse ja lapsi on sairaalassa.Ne naurattaa vaikka en sitä heille kerro vaan sovin maksupäivän,kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä