Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

entäs sitten nää koirat rivissä joulukortit?

Vierailija
28.10.2012 |

siedän kyllä ne lapsikortit jotenkin mut kun nää Rekut alkaa toivottelee mulle jouluja, niin napsahtaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, me lähetämme ihan v*****llessamme KAIKILLE sukulaisille ja ystäville joka vuosi koiramme kuvan joulukortissa. Idea tuli niistä kuolaavista kakaroista joiden kuvia tipahteli postilaatikkoon aina joulun alla. Lapsiemme kuvan (kera koiran) lähetämme vain isovanhemmille.

Vierailija
2/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, me lähetämme ihan v*****llessamme KAIKILLE sukulaisille ja ystäville joka vuosi koiramme kuvan joulukortissa. Idea tuli niistä kuolaavista kakaroista joiden kuvia tipahteli postilaatikkoon aina joulun alla. Lapsiemme kuvan (kera koiran) lähetämme vain isovanhemmille.

Samma här. Minusta kakarakortit ovat kamalia, suurin osa pikkulapsista ei ole kovin söpöjä (vaikka kasvaisivatkin ihan näteiksi/komeiksi vanhempina) ja noissa korteissa ei ole ikinä edes mitään ideaa. Yksi tai kaksi lasta sohvalla tonttulakit päässä, ZZZZZZZ.

Mikään ei sano "en arvosta sinua ystävänä ja meitä ei kiinnosta mikään muu kuin oma pikku perhe" enemmän kuin tuollaiset kortit. Kaiken lisäksi niitä ei edes "saa" heittää pois kun ovat kuvia muiden hellanduudelinuudeleista.

Koirakortit ovat sentään yleensä hassuja ja enemmän korttimaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että kestätte elämää. Olisko kivampi jos kukaan ei muista teitä, nirppanokat??

Mä lähetän ainakin kaikille RAKKAILLE ihmiselle kuvan jossa on lapset ja koira. Ja samoin ilahdun rakkaiden ystävien ja sukulaisten lapsi-ja eläinkorteista. Mut ei mulla tällaisia hapannaamoja lähipiirissä olekaan, onneksi:D

Vierailija
4/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ihan tyhjä elämä ihmisellä, joka jaksaa ja ehtii arvioida muiden lähettämiä joulukortteja. Mun mielestä eläinkortit on hölmöjä, mutta kun tunnen lähettäjät ja tiedän että lemmikit ovat heille rakkaita, niin olkoon. Ilahdun kun joku toivottaa hyvää joulua - sehän on se joulukortin pointti!

Vierailija
5/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaas niin yllätytte...

Vierailija
6/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira kuoli 15 vuotta sitten. Älkää please lähettäkö mulle koirakortteja :(

Vierailija
7/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajille ne rekun ovat rakkaita perheenjäseniä, vaikka äiti-ihmiset siitä rinnastuksesta pahastuvatkin.

Vierailija
8/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsikortit on ihan ok mutta en minä ainakaan kaipaa mitään rakkien kuvia kotiini.

Vierailija
9/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on ainakin kivemman näköisiä kuin suurin osa lapsista, varsinkin vauvoista...

Vierailija
10/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunisrotuisia, jotain bulldogin kuvia en haluais saada.

Vierailija
11/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunisrotuisia, jotain bulldogin kuvia en haluais saada.

Vierailija
12/12 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää yhtään kenellekään joulukorttia missä on oman Rekun kuva tonttulakki päässä.

Lapsikuvat tajuan koska ne sentään ovat ihmisiä mutta että koiran kuva! Ihan sama kuin lähettäsi kuvan kultakalastaan "koska se on mulle niin rakas"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän