Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsumme ystäviä usein syömään ja vietämme yhdessä aikaa - naistenlehti klisee?

Vierailija
28.10.2012 |

Luen jatkuvasti naistenlehdistä (varsinkin sisustusjutuissa), että halusimme suuren keittiön, koska kutsumme usein ystäviä syömään ja kokkailemme yhdeässä ja järjestämme juhlia.

Teettekö tosiaan näin? Olenko jotenkin ankea kun moinen ahdistaisi minua kovasti, en olen mikään kummoinen kokki ja ihan viimeiseksi haluaisin jonkun meille kokkailemaan.

Toki kutsun joskus (huom. joskus) ystäviä kylään ja tarjoan heille jotain pientä (esim. kahvia tykötarpeineen tai salaattia ja viiniä...)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistenlehtiä lukiessa saa sen käsityksen, että kaikilla on lapsuudesta asti kestäneitä, syviä ja merkityksellisiä ystävyyssuhteita, ja niitä on siis valtavasti. Milloin käydään katsomassa rakasta ystävää jenkkilässä, milloin Ranskassa - tai sitten kootaan kaikki rakkaat ystävät juomaan viiniä ja parantamaan maailmaa öbaut joka viikko. Ja tämä kaikki hekumallisen, nousujohteisen uran, vähintään kahden lapsen äitiyden, runsaiden harrastusten (ainakin joogaa ja juoksua sekä sienestystä harrastaa jokainen) ja loistavan parisuhteen lisäksi. Samalla sisutetaan kotia omintakeisen persoonallisesti ja innostutaan kauden väreistä yhä uudelleen ja uudelleen. Minä en ikinä pystyisi tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän