Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai se on nyt laihdutettava :(

Vierailija
28.10.2012 |

Mies on ollut viime aikoina haluton. Juttelin eilen hänen kanssaan aiheesta ja kyselin puoliksi vitsillä että auttaisko jos laihduttaisin. Yllättäen mies vastasikin että joo se olis tosi kiva. Vastasi vielä myöntävästi kun kysyin tarkennusta että laihdutus siis olisi se ratkaiseva juttu.

Noh paha mieli tietenkin tuli. Itku kurkussa kyselin sitten että mikä olisi sitten hyvä paino miehen mielestä (nyt 171/65). Mies jotenkin heräsi tässä vaiheessa ja sanoi ettei sillä painolla ole hänelle merkitystä ja ajatteli asiaa vain minun kannaltani. Siis että itselleni tulisi laihdutuksesta parempi olo.

Oon aina ajatellut että oon nätti ja hyväkroppainen nainen mutta enpä taida ollakaan. Pitäiskö tässä nyt alkaa laihduttamaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. laiha läski? Ei sun kannata todellakaan laihduttaa! Mutta kiinteyttää voit ja hankkia vähän lihasta. Lihas painaakin enemmän kuin läski, ja sulla on varaa hieman saada painoa lisää samaan aikaan, kun kiinteydyt ja näytät hyvältä.

Miksi muuten olet tämän miehen kanssa? Jos olette olleet pitkään aikaan onnettomia, niin ehkä teidän yhteinen taival on päättymässä? Ja usko pois, parisuhteissa joskus tulee kyllästymisen pisteitä, se on ihan normaalia, kun katselee joka päivä samaa naamaa. Jos oikeasti rakastatte toisianne, niin saatte kyllä suhteenne kuntoon. Jos rakkaus on loppunut, niin helpointa on vain jatkaa ja sinäkin pääset niiden ihailevien katseiden alle :)

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Mikä on matkan varrella muuttunut? Työt, asunto, kunto, harrastukset, yhdessäolo, ruokailu, yms yms yms. Mihin rakastuit miehessäsi? Entä miehesi sinussa? Onko se asia muuttunut? Voi olla myös ihan kaamosmasennusta (kerta se on ensimmäinenkin).

Näihin kun löydät vastauksen, niin saatte tilanteenne selville :)

Vierailija
2/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla löysä vatsaröllö tai onko vatsasi turvonnut pallo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet läski, sun pitäs laihduttaa, et sais syödä sitä ja sitä kun lihot jne. niin sun miehes voi sanoa, että olis kiva kun laihdutat, koska ensinnäkään lihavuudesta valittaminen ei ole kivaa kuunneltavaa kenellekään. Toiseksi hän voi ajatella sun itsetunnon paranevan, seksiaktiivisuuden lisääntyvän jne. jos sä laihdutat.

Vierailija
4/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä pillität ap? Itse kysyit mieheltä pitäiskö sun laihduttaa ja miehes vastasi kyllä ja TARKENSI ETTÄ PAINOLLA EI HÄNELLE OLE MERKITYSTA VAAN AJATTELI ASIAA SINUN KANNALTASI!! Eli jos sä valittelet itse omaa ulkonäköäsi niin oma tyytymättömyys näkyy kyllä varmaan muutenkin. Ei ketään kiinnosta seksi ihmisen kanssa, joka ei pidä itsestään. Sun miehes sano rehellisesti miten asia on, oisko sen pitänyt valehdella? Musta on ihan hyvä että vastas sulle suoraan - laihduta, jos sulle siitä tulee parempi fiilis (= ei tarvii kuunnella sun ikuista valitusta läskeistä tai painosta tai ulkonäöstä vaikka valittamiseen ei edes olisi aihetta).

Mies on ollut viime aikoina haluton. Juttelin eilen hänen kanssaan aiheesta ja kyselin puoliksi vitsillä että auttaisko jos laihduttaisin. Yllättäen mies vastasikin että joo se olis tosi kiva. Vastasi vielä myöntävästi kun kysyin tarkennusta että laihdutus siis olisi se ratkaiseva juttu.

Noh paha mieli tietenkin tuli. Itku kurkussa kyselin sitten että mikä olisi sitten hyvä paino miehen mielestä (nyt 171/65). Mies jotenkin heräsi tässä vaiheessa ja sanoi ettei sillä painolla ole hänelle merkitystä ja ajatteli asiaa vain minun kannaltani. Siis että itselleni tulisi laihdutuksesta parempi olo.

Oon aina ajatellut että oon nätti ja hyväkroppainen nainen mutta enpä taida ollakaan. Pitäiskö tässä nyt alkaa laihduttamaan?

Vierailija
5/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ylipainoinen, jokin muu miestä viiraa.

Vierailija
6/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto sulla ainakin on,ehkä miestäkään ei siksi kiinnosta

Vierailija
7/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitoilla ei todellakaan pidä laihduttaa. Ellei se sun mies sitte haluu jotain henkaria itelleen... Ainahan sitä tietty voi laihtua mutta kyllä naisella jotain muotoja pitää olla.

Vierailija
8/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omaa miestä ei seksi kiinnosta. Ja tosiaan itse oon ajatellut olevani nätti ja haluttava. Ja olenkin muiden paitsi miehen mielestä. Ap

Huono itsetunto sulla ainakin on,ehkä miestäkään ei siksi kiinnosta

Vierailija
9/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyppä vielä, vaikuttaako miehesi seksihaluihin se, että pillusi on löysä, eikä miehesi oikein saa mitään tuntumaa.... taitaa vika löytyä sinun alapäästäsi.

oletko synnyttänyt? se on selvä, että lortto on löysä.

Vierailija
10/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tuo teidän keskustelu on ollut sitä, että jauhat että pitäskö laihduttaa, pitäskö laihduttaa, niin tottakai se mies sanoo että joo joo, niin saat keskustelullesi hänenkin hyväksynnän.

Vierailija
11/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyppä vielä, vaikuttaako miehesi seksihaluihin se, että pillusi on löysä, eikä miehesi oikein saa mitään tuntumaa.... taitaa vika löytyä sinun alapäästäsi.

Vierailija
12/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti ei kannata? Ja en jankuttanut vaan kysyin ja mies vastasi siihen kyllä. Ap

Mutta jos tuo teidän keskustelu on ollut sitä, että jauhat että pitäskö laihduttaa, pitäskö laihduttaa, niin tottakai se mies sanoo että joo joo, niin saat keskustelullesi hänenkin hyväksynnän.

Vierailija
13/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on haluton ei sinun kannata anoreksiaa itsellesi hankkia. Hyvät on mittasi.

Vierailija
14/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy mieheltäsi, onko tarpeeksi tiukka.

Vierailija
15/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikuttaminen, kysely ja itsestäsi vikojen etsiminen. Hanki elämä, omia aktiviteetteja. Kiinnostu asioista, ole innostunut ja iloinen. Älä roiku toisen hyväksynnässä kiinni. Kyllä muakin alkaisi ärsyttää jos toisella olisi noin heikko itsetunto. Vähentäisi vain arvostustani. Ja mikä kamala siinä on jos seksissä on välillä hiljaisempia kausia? Ei tämä pimeä syksy ole aina niin viriiliä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi