Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskinkertainen elämä on mahtavaa!

Vierailija
24.09.2012 |

Olen niin tyytyväinen ja onnellinen, vaikka elämäni on ihan tavallista. Miksi niin moni haaveilee jostain täydellisestä ja huipusta? Onkohan mussa jotain vikaa kun ajattelen näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitäään ihmeempää kuin ihan mukavan asunnon, ruokaa, riittävän palkan niin ettei tarvi koko ajan laskea riittääkö rahat, ihan vaan perusasioita. Sen suurempia haaveita ei ole kuin saada viettää mukavaa arkea jatkossakin.

Vierailija
2/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elämässäni ollut tarpeeksi draamaa, en kaipaa sellaista. Ihan vaan normi elämää. Joten ei minusta ole sinussa mitään vikaa. En vaan ymmärrä heitä jotka eivät ikinä ole onnellisia/tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus oli kauheaa painajaista, nuoruus haahuilua ties missä, varhaisaikuisuudesta meni pari vuotta päihteiden parissa ja nyt yli 10 vuotta olen viettänyt keskikertaista perhe-elämää, naimisissa, 1 lapsi.

Kuljetan harrastuksiin, leivon kliseisesti sitä pullaa ja ennenkaikkea NAUTIn elämästä!!!

Vierailija
4/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen lähipiirin ja ystävien jatkuvaa elämän draamaa, niin olen ikionnellinen omasta keskinkertaisesta ja ajoittain jopa tylsästä elämästä. Elämämme on tasaista, ilman kovia ala-tai ylämäkiä. Olen onnellinen siitä mitä minulla on. Terveet lapset, ihana rakastava mies, kaunis koti ja hyvä työpaikka. Viihdyn elämässäni, vaikken voi sanoa siinä olevan erityisiä huippukohtia.

Vierailija
5/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja turvallinen avioliitto tuntuu lottovoitolta, kun kuuntelee kavereiden säätämisiä exän, nyxän ja -puolen kanssa. Raha joudutaan meillä laskemaan, mutta ei senttejä vaan euroja. On katto pään päällä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän