Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisolle hemmottelu yritys

Vierailija
19.02.2023 |

Olen aina halunnut hemmotella puolisoani ja kuukausi sitten varasin säästöilläni Teneriffan matkan meille molemmille. No hän ei ollutkaan kovin innoissaan matkasta, epävarmuutta pysyykö kone ilmassa, mitä ihmeellisimpiä syitä. Kysyin suoraan haluaako hän matkalle lähteä, vastasi haluaa ja epävarmuus ja ihme selittelyt jatkuivat. Nyt minulla alkaa olla mitta täysi, matka on maksettu ja säästöt menneet jos pystyn perumaan matkan, 3/4 osaa hinnasta jään tappiolle. En ymmärrä häntä uskon, että useampi nainen lähtisi ilmaiselle 7vrk matkalle ilosta hihkuen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala valitus.

Nainen vaihtoon.

Vierailija
2/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä, älä siis ikinä varaa matkaa kysymättä toiselta. PISTE.

Case closed.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on malliesimerkki, miksi ei kannata ostaa toiselle mitään kallista olematta varma toisen mausta tai haluista.

Vierailija
4/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän haluaa lähteä ja lähteekin, häntä vain jännittää, koska ei ilmeisesti ole aiemmin matkustellut. Mutta älä toista kertaa osta matkaa tai mitään muutakaan lahjaa kysymättä. Itse ilahtuisin, jos oma puolisoni haluaisi tarjota ulkomaanmatkan, mutta haluaisin hänen ensin varmistavan, että haluan käyttää juuri siihen lomapäiväni ja että kohde, majoitus yms olisivat minulle mieluisia.

Vierailija
5/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se muija kotiin. Minä voin lähteä hänen sijaan. Koska on lähtö?

Vierailija
6/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIEIEIEIEIIEIEIEIEIEIEIIEIIIEIEIEIEIEIEIEI

- onko puolisolla mahdollisuutta ottaa se yli viikon loma?

-onko puolisolla varaa käyttörahaan siellä lomalla

-onko puolisolla mahdollisuus lähteä viikoksi pois (lastenhoito, lemmikkienhoito, vanhempienhoito, talon lämmitys jne)

-pitääkö puoliso Teneriffasta, vai olisiko mielummin käynyt viikonlopun kotimaisessa kylpylässä, vai olisiko parin päivän Lontoon-matka ollut mieluisa

Ja niin, jos puolisolla on hirveä lentopelko, niin se ei ole mikään tekosyy. Kattaako teidän matkavakuutus sen, että kone joutuu tekemään välilaskun puolison paniikkikohtauksen takia - ja millähän sitten tulette jostain Amsterdamista pois, kun koneeseen ei enää voi mennä?

Vierailija
7/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa lähteä yhdessä reissuun joo, mutta jos sillä puolisolla on mitään velvollisuuksia niin tuollaiset yllätysmatkat helposti aiheuttaa stressiä ja painetta jos pitää alkaa sumplimaan asioita reissun takia.

Joutuuko puoliso olemaan töistä pois? Joutuuko käyttämään lomapäiviään siihen vai joutuuko olemaan palkattomalla vapaalla?

Olit kyllä aika itsekäs kun et huomioinut puolison arkea ja ajankäyttöä tässä, vaikka teoriassa tuo nyt ihan kiva yllätys onkin. Käytännössä ei ehkä niin kovin.

Voi olla että puolisosi sanoo lentopelon olevan syy nihkeälle ololle reissua kohtaan, todellisuudessa syy on se että nyt hän joutuu järjestämään oman arkensa yllättäen uudelleen eikä halua kertoa sinulle todellista hiertämisen syytä, koska kuitenkin pitää ajatusta reissusta ihan kivana.

Vierailija
8/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30year old boomer kirjoitti:

On kivaa lähteä yhdessä reissuun joo, mutta jos sillä puolisolla on mitään velvollisuuksia niin tuollaiset yllätysmatkat helposti aiheuttaa stressiä ja painetta jos pitää alkaa sumplimaan asioita reissun takia.

Joutuuko puoliso olemaan töistä pois? Joutuuko käyttämään lomapäiviään siihen vai joutuuko olemaan palkattomalla vapaalla?

Olit kyllä aika itsekäs kun et huomioinut puolison arkea ja ajankäyttöä tässä, vaikka teoriassa tuo nyt ihan kiva yllätys onkin. Käytännössä ei ehkä niin kovin.

Voi olla että puolisosi sanoo lentopelon olevan syy nihkeälle ololle reissua kohtaan, todellisuudessa syy on se että nyt hän joutuu järjestämään oman arkensa yllättäen uudelleen eikä halua kertoa sinulle todellista hiertämisen syytä, koska kuitenkin pitää ajatusta reissusta ihan kivana.

Jäi kertomatta puoliso ei ole töissä eikä meillä ole alaikäisiä lapsia, lapset jo maailmalla. AP

Vierailija
9/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30year old boomer kirjoitti:

Jäi kertomatta puoliso ei ole töissä eikä meillä ole alaikäisiä lapsia, lapset jo maailmalla. AP

En nyt osaa muuta sanoa kuin että ymmärrän puolisoasi hyvin. Haluaisin itse tietää lomareissuista ja päättää itse/olla päättämässä milloin ja minne haluan lomalle lähteä.

Vierailija
10/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ehdottomasti mukaan jokaiselle matkalle. Ehkä puolisosi on hemmoteltu pilalle?

Vierailija
11/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole puolisosi tukena ja turvana, hän varmasti ymmärtää myöhemmin kuinka mahtavan lahjan olet hommannut.

Vierailija
12/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pelätä lentämistä. Itse pelkään todella paljon, se on kammoa ja kauhua eikä pelkkää pelkoa. En kestäisi koneessa Teneriffalle asti.

Otitko tämän huomioon vai mietitkövaan itseäsi matkaa varatessa?

Vierailija
13/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää miten huonosti jotkut tuntevat puolisonsa jos vaikka lentopelko ei ole ikinä ennen tullut ilmi.

Vierailija
14/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä, älä siis ikinä varaa matkaa kysymättä toiselta. PISTE.

Case closed.

Case still open. Useat naiset rakastavat romanttisia yllätyksiä. Mikä hemmetin yllätys se on, jos toiselta kysytään ensin suostumus kohteeseen ja ajankohtaan ja majoituspaikkaan ja ylipäänsä koko yllätykseen? Lahjahevosen suuhun ei kuulu katsoa.

Luulen kyllä, että Ap:nkin reissu sujuu lopulta mukavasti ja vaimokin tykkää. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeampi vain on sopeutua tilanteeseen, missä kontrolli tapahtumiin ei olekaan sataprosenttisesti omissa käsissä. Hienoa, että kuitenkin halusit yllättää!

Vierailija
15/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin itse heti.

Vierailija
16/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Teneriffalle?

Olisi ollut paljon parempi, jos olisit ostanut vain puolisollesi matkan Gambiaan tai Jamaikalle, tai antanut toisen matkalipun puolisosi ystävälle ns. tyttöjen reissuksi.

Huoh.  Taas yksi suomimies, joka kuvittelee olevansa lahja naisille.  Et ole, olet pelkkä lompakko, ymmärrä jo.

Vierailija
17/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Teneriffalle?

Olisi ollut paljon parempi, jos olisit ostanut vain puolisollesi matkan Gambiaan tai Jamaikalle, tai antanut toisen matkalipun puolisosi ystävälle ns. tyttöjen reissuksi.

Huoh.  Taas yksi suomimies, joka kuvittelee olevansa lahja naisille.  Et ole, olet pelkkä lompakko, ymmärrä jo.

Taas yksi persaukinen kateellinen kirjoittaa.

Vierailija
18/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis vain ja ainoastaan ihanaa jos mun mies varaisi ja ennen kaikkea maksaisi ylläriksi etelänloman! En voi käsittää miten joku ei tuollaisesta ilahdu!

Vierailija
19/19 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olis vain ja ainoastaan ihanaa jos mun mies varaisi ja ennen kaikkea maksaisi ylläriksi etelänloman! En voi käsittää miten joku ei tuollaisesta ilahdu!

Samaa ajattelin itsekin,aika erikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä