Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

38 v. - Onko liian myöhäistä vauvalle?

Vierailija
28.10.2012 |

Olen saanut 3 tervettä poikaa, joista nuorin on 6 v. Nyt on kamala vauvakuume- haluaisin saada vielä yhden lapsen. Onko liian myöhäistä? Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta liian myöhäistä jo. Oma äitini oli 35-vuotias saadessaan minut, ja minulla oli aina luokkani vanhin äiti. Hävetti.

Vierailija
2/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon tuon ikäisiä äitejä ja myös ensisynnyttäjiä. Jos vaan tunnet jaksavasi valvoa pikkulapsiaikana niin mikä ettei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, itse olin 39 kun sain kolmannen. Ei se mun mielestä vanhalta tuntunut, mutta luulen että se on loppupeleissä persoonasta kiinni. Jos mietit olevasi liian vanha, saatat ollakin. Mä en koskaan miettinyt edes sitä enkä tuntenut itseäni vanhaksi.

Vierailija
4/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 45 ehkä alkaa olla jo hieman liikaa. Vaikka mikäs siinä, jos tosissaan lapsen haluaa.

Vierailija
5/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 3 tervettä poikaa, joista nuorin on 6 v. Nyt on kamala vauvakuume- haluaisin saada vielä yhden lapsen. Onko liian myöhäistä? Kokemuksia?

Jos olet terve, niin kyllä tänne lisää lapsia mahtuu? Haaveiletko tytöstä? Saattaa tulla 4. poika, kun on noin poikavoittoista. Taitaa olla miehesi pelimiehiä, kun on jo 3 poikaa. Ja teillä on lisäksi ukkovalta.

Vierailija
6/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin piti mennä eikä millään kysymysmerkillä.

Vierailija
7/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani täysissä voimissani, vain nuo ikänumerot huolestuttavat ja iän tuomat riskit. Mutta kaipaan niin paljon vielä yhtä vauvaa...

Vierailija
8/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja neljäs poika olisi myös tervetullut, ei sukupuolesta ole väliä :-)

Vierailija
9/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait tuossa mitään ihmeempiä riskejä ole, suht samoissahan erilaiset kehityshäiriöriskit vielä ovat kuin nuoremmillakin, vielä jonkin aikaa. Minusta ikä ei ole este vielä tuossa iässä eikä riskit liian suuria.

Vierailija
10/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon samanikäinen, eikä mulla ole vielä yhtään lasta, eikä miestäkään. Vielä haaveilen että ehtisin saada. Niin kauan ajattelen että voin hankkia lapsen kun biologia periksi antaa eli vaihdevuodet ei ole tulleet.

Vierailija
11/11 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte 38vee ja ensimmäistä odotellaan syntyväksi loppuvuodesta ja koko raskausaika on mennyt todella hyvin:D Anna mennä vaan jos siltä tuntuu!