Onko tämä talvitakki nyt liian pieni?:(:(
Tilasin aivan ihanan talvitakin, mutta musta tuntuu että se on vähän liian pieni:(:( Takki on sellainen villakangastakki ja se ei ole tarkoitus olla sellainen väljä vaan "slim fit" mutta onko se liian tiukka? Kokeilin takkia kun tulin suihkusta, ilman että laitoin sinne edes mitään alle...Kyllä sinne varmaan mahtuu alle villapaitakin mutta miten tiukka siitä sitten tulee??Eihän ole normaalia etten pysty kunnolla nostamaan käsiä ylös takki päällä??Pitääkö mun nyt tilata uus??
Ja tiedän, vastaus taitaa olla että on liian pieni, mutta kysyn silti:(:(
Kommentit (8)
kesäkuumalla, ja sovitin t.paidan päälle. No arvaahan sen, et kovilla pakkasilla ja talvivaatteet alla oli tosi pieni ja naurettavan näköinen. Eli hukkaan meni.
Eikö noista tuntomerkeistä voi sanoa? Onko normaalia esim. etten saa käsiä nostettua kunnolla kohti kattoa takki päällä? Kun takki on päällä ja katson peilistä, ei siitä pysty sanomaan onko pieni vai ei...Hyvältä se näyttää, mutta huolestuttaa vaan tuo "ihonmyötäisyys" että onko se liian sellainen...Kaikki paksummat paitani nimittäin ovat pesussa eli en voi koittaa laittaa paksumpaa paitaa alle...
rattiin pitää saada kädet, niin ettei hihojen saumat repee.
Kannattaa katsoa peilistä normaalin sisävaatetuksen kanssa onko takki sopivan kokoinen, kyllä sen jokainen näkee itse :)
Joka suunnasta on katsottu peilistä ja on ihan sopivan näköinen.
T:Ap
Itse en pysty pitämään takkeja, joissa alkaa lavoista kinnaamaan, kun nostaa kädet eteen. Mulla on melko leveä selkä ja pitkät kädet..nämä aiheuttavat takkia ostaessa päänvaivaa. En myöskään halua että ranteet vilkkuvat käsiä nostaessa :/. Mutta noin minä siis testaan takit :).
Kannattaa katsoa peilistä normaalin sisävaatetuksen kanssa onko takki sopivan kokoinen, kyllä sen jokainen näkee itse :)