Millainen mies vastaa "on ikävä" -viestiin "Joo" tai
ei vastaa "mul on kans ikävä". Tapailusta kyse, odottais, että jotain tunteita jo vois olla, jopa sitä ikävää.
Kommentit (37)
Muutenkin on rasittavaa tollaset fiilistelyt, niistä ei pääse eroon millään ja toinen vaa naputtelee loputtomiin!
Älä pommita sitä noilla, kun ei kerran ole hempeilytyyppinen. Mun mies oli aikoinaan samanlainen, kun seurusteltiin ja tapailtiin. Sitten alkoholin vaikutuksen alaisena laittoi aina ruusuisia tunnustuksia ja selvittyään veti niitä takaisin.
Sitten kuitenkin rohkaistui eräs kerta ja polvistui, kosi ja suostuin. Nyt kun olemme aviossa, hän jo on aivan taitava hellittelyviestien lähettelijä. Ei varmaan aiemmin kehdannut niinkään. Minä en oikein enää lähettele hellittelyviestejä, joskus kyllä. Ja vastaan välillä noin miehen viesteihin. Ei aina ehdi muuta, kuitenkin kiva jotain vastata.
vastaa yleensä, "joo", "ei" tai "ok", riippuen mitä olen kirjoittanut. :D Inhoaa tekstareiden näpyttelyä.
Vastavuoroisesti jos hän sanoo rakastavansa minua, sanon yleensä, että "ei se minua haittaa".
"Rakastan sinua!" "Ei se minua haittaa!" WTF?!?!?
Ihme tosikkoja olette.
En mäkään ymmärrä tuollaisia on ikävä viestejä -ellei nyt olla oltu erossa viikkoja. Lisäksi osa miehistä nyt vaan on sellaisia, etteivät halua hempeillä tekstareille. Joo -vastaus tietty kuulostaa vähän hölmöltä, mutta älä nyt tuon takia dumppaa mies-parkaa.
Ukkomies oli, ajatukset oli muualla, eli perheessä.
No voihan sillä tunteita olla, mutta ei ikäväntunteita.
Aika moni mies vaan on vieläkin huono puhuun tunteistaan, vaivaantuu ja haluaa vaan paeta paikalta.
Ei siis tarkoita tuollainen suuntaan eikä toiseen yhtään mitään.
Voi se silti olla ihan hyvä mies, ehkä sen parisuhdekyvyt nousee paremmin esille siellä fyysisellä puolella. Jos tiedät mitä tarkoitan.
dumppaisin miehen joka lähettäisi minulle "on ikävä" tekstarin.
Ukkomies oli, ajatukset oli muualla, eli perheessä.
Minulla on jo tunteita miestä kohtaan, miehelläkin (kai) minua kohtaan, koska haluaa vielä jatkaa tätä. Mutta nojoo, haluaisin, että hän pukisi noita tunteitaan sanoiksikin ja kieltämättä tulee mieleen, että ehkä niitä tunteita ei sitten olekaan tarpeeksi jos mitään ei pueta sanoiksi.
Olen kyllä huomannut, että mies on tosi huono puhumaan yleensäkin ajatuksistaan.
Joko on estynyt tai tunnemaailmaltaan todella avuton, tai sitten sitä ei kiinnosta.
ei koskaan lähetellä mun miehen kanssa tekstiviestejä, koska se ei vaan "osaa"! Paljon helpompaa soittaa ja kertoa tunteistaan silleen.
Sehän vastas, että sillä on myös ikävä!
Se nyt vaan on perusjörrikkä, joka luultavasti suhteen jatkuessa kuuluu kastiin "rakastan sinua ja kerron kyllä, jos se muuttuu".
Ihan yhtä hyvä mies voi olla kuin sellainen, joka osaa puhua tunteistaan, mutta luultavasti ei tuosta paljoa paremmaksi opi eli enemmän kyse on siitä, että kuinka tärkeää sulle on miehen verbaalliset tunteidenosoitukset vai riittäkö sulle se, että se huoltaa sun auton ja lämmittää saunan?
Eikä vain halua valehdella sulle?
Ei kaikilla vaan ole ikävä, vaikkei joka päivä nähtäisikään, mutta ei se sitä silti poista, etteikö toinen rakastaisi.
Ei minulla ole ikävä, kun puolisoni on pois kotoa - päinvastoin, pidän sitä omana "laatuaikanani" :)
Toki välillä on tylsää ja ikäväkin tulisi, jos olisi useasti/pidempään poissa, mutta pienissä - viikon pätkissä - ihanaa!
Voi se silti olla ihan hyvä mies, ehkä sen parisuhdekyvyt nousee paremmin esille siellä fyysisellä puolella. Jos tiedät mitä tarkoitan.
mies on hyvä ja huomioiva juuri fyysisyydessä, osaa pitää hyvänä, silitellä, seksi on hyvää. Kuitenkin tässäkin yhteydessä kai sanat valaisivat enemmän omaa uskoani koko juttuun.
Niin, ehkä tässä vaiheessa tapailua kaipaisin vain noita sanoja.
ap
mun tapailemani mies on viesteissä aina kaverillisen asiallinen. Vastaa kuulumiskysymykseen, "ihan hyvää" "kiitos hyvää" ja aina lyhyen asiallinen. Aluksi tulkitsin tuon takia, että hän ei ole minusta kiinnostunut, vaan vastailee kohteliaisuuttaan, kun hän on kuitenkin muuten sosiaalinen.
Eli ei ap kannata tuon takia pelkästään ainakaan tehdä mitään johtopäätöksiä! =)