Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies vastaa "on ikävä" -viestiin "Joo" tai

Vierailija
27.10.2012 |

ei vastaa "mul on kans ikävä". Tapailusta kyse, odottais, että jotain tunteita jo vois olla, jopa sitä ikävää.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos sillä ei ole ikävä?

Eikä vain halua valehdella sulle?

Ei kaikilla vaan ole ikävä, vaikkei joka päivä nähtäisikään, mutta ei se sitä silti poista, etteikö toinen rakastaisi.

Ei minulla ole ikävä, kun puolisoni on pois kotoa - päinvastoin, pidän sitä omana "laatuaikanani" :)

Toki välillä on tylsää ja ikäväkin tulisi, jos olisi useasti/pidempään poissa, mutta pienissä - viikon pätkissä - ihanaa!

Kyllä itsekin pidän välillä yksinolosta enkä haluaisikaan olla miehen kanssa 24/7.

Nyt olen ollut matkalla ja lähetin viestin sieltä. Olen itse ikävöinyt miestä tosi paljon kun olemme erossa. Nytkin minulla on mukavaa matkalla enkä vaihtaisi tätä pois, halusin vaan kertoa tuolla viestillä, että ajattelen häntä, vaikkemme näe ja vaikka olen hauskaa pitämässä.

Ehkä minua myös huolettaa, koska edellinen suhteeni kasvoi omalta puoleltani ystävyydeksi ja itse koin merkkinä siitä juuri sen, että kun olimme erossa, ei ollut ikävä. Kaipa nyt mittaan tällä asialla sitä, että onko tässä tarpeeksi tunnetta.

Mutta joo, on hyvä muistutus, että ei koko ajan ole ikävä, eikä se tarkoita sitä, etteikö toista kohtaan olisi tunteita.

Vierailija
22/37 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen, enkä kestäisi, jos mieheni lähettelisi minulle "on ikävä" -viestejä. Tai kestäisin ,mutta en vastaisi niihin mitään. Ihme teinimeininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, että sanotaan jotain kalastellakseen vastapuolelta samaa takaisin. Esimerkiksi sanotaan "rakastan sinua" ja odotetaan, että toinen sanoisi samat sanat.

Jos sanon miehelleni niin, se tunne on minulla juuri siinä hetkessä, ei välttämättä hänellä, enkä odota samaa vastaukseksi. Useimmiten hän sanookin "kiitos" tai "kiva kuulla". Silloin, kun hän sanoo spontaanisti rakastavansa minua, tiedän, että se on juuri sillä hetkellä aitoa eikä hän sano sitä vain siksi, kun minäkin sanon.

Vastavuoroisesti jos hän sanoo rakastavansa minua, sanon yleensä, että "ei se minua haittaa".

Vierailija
24/37 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vastas, että sillä on myös ikävä!

Se nyt vaan on perusjörrikkä, joka luultavasti suhteen jatkuessa kuuluu kastiin "rakastan sinua ja kerron kyllä, jos se muuttuu".

Ihan yhtä hyvä mies voi olla kuin sellainen, joka osaa puhua tunteistaan, mutta luultavasti ei tuosta paljoa paremmaksi opi eli enemmän kyse on siitä, että kuinka tärkeää sulle on miehen verbaalliset tunteidenosoitukset vai riittäkö sulle se, että se huoltaa sun auton ja lämmittää saunan?

Rakastan sinua ja kerron kyllä jos se muuttuu :D. Tästä tuli päivän parhaan repeilyt, kiitos!

No mut seriously, mulla kokemus miehestä, joka just oli fyysisesti tosi hellä ja läheinen, mutta tosi töks kaikessa verbaalisessa etenkin kun tunteista puhutaan. Valitettavasti hän ei kyllä ole osannut kehenkään oikeasti kiintyäkään, vaan kumppanit vaihtuvat tasaisin väliajoin (kyseessä kuitenkin aikuinen mies, yli 35v).

Vähän varoisin kyllä tällaisen kanssa. Jos mies ihan oikeasti haluaa pitää JUURI SINUT itsellään, tai ylipäänsä on jossain vaiheessa elämäänsä kokenut tällaista tarvetta, niin kyllä hän siinä vaiheessa opettelee sen puhumisenkin. Ne, jotka eivät aikuisinakaan osaa, ovat yleensä tavalla tai toisella tunneköyhiä, mikä lopulta näyttäytyy suhteessa tavalla tai toisella.

Onko hän muuten puhunut tunteistaan, osaako ylipäänsä sanoa hellittelysanoja, kehuuko sinua tmv?

Vierailija
25/37 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tapailuvaiheessa pitää lähettää tollasia ikävä-viestejä? aika hempeää menoa, varsinkin jos kyse ei ole pidemmästä erosta tai välimatkasta.

olen nainen ja en osaisi oikein suhtautua jos saisin tuollaisen viestin. tulee vähän ripustauva tunteilija mieleen lähettäjästä.

Vierailija
26/37 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osaa puhua tunteistaan. Ei sitten millään.

Siitä huolimatta se on erittäinkin tunteellinen ja herkkä, se ei vaan saa sanoja suustaan. Kyllä se vastaa, kun siltä kysyy, mutta silloinkin toivoo, että vaihdettaisiin puheenaihetta =D

Tiedän kuitenkin sen rakastavan mua, lapsiaan, vanhempiaan jne. Se ei osaa vaan sanoa sitä luontevasti, mutta osoittaa sen muuten.

Kuuluu siis tuohon "kerron, jos muuttuu"-kastiin xD Alkuun se häiritsi mua paljonkin, kun oli epävarma sen tunteista, mutta nykyään se on lähinnä hellyttävää ja kiusaan sitä välillä tahallani kunnon parisuhdesiirapilla xD

Eli ei se puhumattomuus automaattisesti kerro tunneköyhyydestä. Toki saattaa kertoa.

Vierailija
27/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut seriously, mulla kokemus miehestä, joka just oli fyysisesti tosi hellä ja läheinen, mutta tosi töks kaikessa verbaalisessa etenkin kun tunteista puhutaan. Valitettavasti hän ei kyllä ole osannut kehenkään oikeasti kiintyäkään, vaan kumppanit vaihtuvat tasaisin väliajoin (kyseessä kuitenkin aikuinen mies, yli 35v).

Onko hän muuten puhunut tunteistaan, osaako ylipäänsä sanoa hellittelysanoja, kehuuko sinua tmv?

voihan sitä juuri olla hellä ja elää hetkessä, olla tyytyväinen mutta ei sen enempää. En siis voi tietää, tarkoittaako helläily, että "olipas mukavaa seksiä" vai "olet ihana ja nyt on kiva fiilis" vai että "olet tärkeä". Ei hän ole sanonut missään vaiheessa mitään tai käyttänyt hellittelysanoja, ainoa, mitä olemme puhuneet, on se, että ollaan sovittu tapailevamme.

En ole itse aiemmin laittanut viestiä, että on ikävä. Mutta koen, että tässä on vähän liikaakin puhumattomuutta. Haluaisin oikeastaan sanoa miehelle, että rakastan häntä, ei tosin tuolla asialla ole kiire. Haluaisin kyllä kuulla myös silloin, että hänkin rakastaa minua. Nythän en oikeastaan tiedä, onko näin.

ap

Vierailija
28/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapailet miestä, et edes vielä seurustele, olet nyt ekan kerran kertonut viestissä, että sulla on ikävä ja itse asiassa haluaisit antaa rakkaudentunnustuksen.

Just.

Miesparka.

Vierailija
29/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun analyysi viestin perusteella tunteilevasta riipustautujasta ei mennyt pieleen.

anna sille miesparalle nyt hieman tilaa tai pian se ei vastaa enää edes joo sun viesteihin.

naiset on kyllä niin ahdistavia välillä. ja olen itse nainen.

Vierailija
30/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siis tunne on se, että haluaisin tietää, missä mennään ja tuo miehen puhumattomuus merkitsee minulle raastavaa epävarmuutta.

Ja voisin itse kertoa rakkaudentunnustuksen sen vuoksi, koska minulla on tunteita miestä kohtaan. Näemme melkein joka päivä, yövymme yhdessä useita öitä viikossa. Mutta kuten sanoin edellä, toisaalta tunnen, että voisin mieluusti sanoa miehelle, mitä tunnen, toisaalta taas asialla ei ole niin kiire.

ap

Vierailija
31/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun analyysi viestin perusteella tunteilevasta riipustautujasta ei mennyt pieleen.

anna sille miesparalle nyt hieman tilaa tai pian se ei vastaa enää edes joo sun viesteihin.

naiset on kyllä niin ahdistavia välillä. ja olen itse nainen.

Ja minusta on ihan luonnollista haluta tietää, missä mennään. En itseasiassa kuumota miestä koko ajan. Kun olemme erossa, mietin näitä asioita.

ap

Vierailija
32/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mtn voi yleistää. Aina kun kaksi ihmistä yrittää päästä samalle aaltopituudelle ei siihen ole mtn valmista pohjaa miten toimia tai mitä sanoa. ei ole oikeita eikä vääriä sanoja. On vaan uskallettava oltava oma itsensä ja luotettava omiin tunteisiin! Nimim. 14v parisuhde takana ja paljooooon viel työstettävää...siis mieskin viel!

Vierailija
33/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisesti jos hän sanoo rakastavansa minua, sanon yleensä, että "ei se minua haittaa".

"Rakastan sinua!"

"Ei se minua haittaa!"

WTF?!?!?

Vierailija
34/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastan sinua!"

"Ei se minua haittaa!"

WTF?!?!?

No kyllä minustakin kuulosti oudolta.

Täytyy olla joku parin oma sisäpiirin juttu, jossa tuo liittyy johonkin aiemmin tapahtuneeseen.

Vierailija
35/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei oikein osaa etenkään tekstiviesteissä kirjoitella mitään hempeää. Seurusteluaikoina, kun hän oikein yritti, saattoi joskus tulla "romanttisia" viestejä tyyliin "sul on hyvä peppu. koska nähään?" Siinä miehen bravuurit ko alalla :) Ihan hyvä mies on muuten.

Vierailija
36/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri nyt korvia myöten ihastunut ja vastapuolikin kuulemma on. Lähetin ihan samanlaisen viestin ja sain vastaukseksi ok. Niinpä tämä ketju sai mut pahasti repeilemään :D

Vierailija
37/37 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yli 20v. ja tiedän, että rakastaa mutta ei todellakaan tykkää lähetellä tekstareita kun on sellainen nakkisormi ;) Huokailee ja tuskailee aina jos on pakko joku viesti näpytellä jollekin.

Tiedän siis jo etukäteen etten saa omaan viestiini kunnon vastausta vain yl. joo tai ok :)

Ei siis aina ole kyse siitä ettei kiinnosta tai nyt kannattaa heti erota kun ei saa lepertely-rakkaus viestejä ;) Kyllä ne teot loppupeleissä merkitsee enemmän kuin sanat tai jotkut tekstiviestit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi