Jumalauta jättäkää ne lapsikortit lähettämättä mulle tänä vuonna!
Heitän ne roskiin saman tien! Pannassa on myös Jeesus-lapsen kuvalla varustetut kortit sekä joulupukkikortit. Mieheni on hirveä pukki ja emme koskaan saaneet poikalasta. Älkää siis pilkatko minua lapsikorteilla (jeesus tai omat räkänokkanne, ihan sama) tai niillä pukkikorteilla.
Joku hienotunteisuus sentäs!
(täten julistan tämänvuotisen joulukorttikeskustelun alkaneeksi...)
Hyvää Joulua! ;)
Kommentit (42)
joka selvästikin jäänyt ottamatta!
t.Maiju
p.s. Hyvät joulut vaan!
entä saitteko tyttöjä? Ettekö välittäneet heistä, vaan jätitte metsään susien syötäviksi?
Mulle saa lähettää ihan millaisia kortteja tahansa, kiva kun saa hyvän joulun tovotuksia! :)
Tyttöjä tuli, meille siis saa lähettää lapsikortteja, siis jos niissä on söpöjä tyttölapsia tonttulakeissaan. Ei mitään räkänokkia poikalapsia. Jouluisen kerrostalon kuvan kelpuutan myös. Omakotitalon kuvalla varustettua korttia EI. Ei meillä ole varaa okt-asumiseen :(
miten joku viitsii keuhkota noin jostain joulukorttien kuvista :D
Onko aplla ja kumppaneilla jokin traumaattinen kokemus lapsiin liittyen vai mikä mättää?
Aplla tuskin on edes mitään ystäviä ja sehän se taitaakin olla ongelman ydin. Normaalit ihmiset ovat onnessaan kun saavat ystäviensä lapsikuvakortteja. Mielummin niitä kuin jotain Timarista ostettuja tusinakortteja...
Mitäpä jos ottaisit vaan sen säännöllisen lääkityksesi joka selvästikin jäänyt ottamatta!
t.Maiju
p.s. Hyvät joulut vaan!
Yritätkö piilovittuilla, häh? Mistä tiesit että syön närästyslääkettä? Häh? Etkö ymmärrä sarkasmia, häh? Entä sitä absurdiutta, että yleensäkään aletaan valittamaan hyväntahdon eleistä, joulukorteista? Häh?
;)
Lähetän sinulle kuvan perseestäni tonttulakilla varustettuna. Voit sen sitten asettaa takan reunukselle...ai niin eihän sulla ole varaa takkaan sori!
mutta me lähetämme joulukortit, jotka on teetetty valokuvasta, jossa on mieheni paljas perse. Karvainen ja näppyläinen. (p.s. mikä muuten auttaa persfinneihin?
Olisi mukava saada kuva karvaisesta perseestä ilman näppylöitä.
Aplla tuskin on edes mitään ystäviä ja sehän se taitaakin olla ongelman ydin. Normaalit ihmiset ovat onnessaan kun saavat ystäviensä lapsikuvakortteja. Mielummin niitä kuin jotain Timarista ostettuja tusinakortteja...
Paljastit tässä oman nirppanokkaisuutesi vaan: TIIMARI-kortit ei sulle kelpaa! Miten muka olisit yhtän parempi kuin se, joka ei lapsikorteista tykkää???? Sinähän ihan itse samalla tavalla asetat ehtoja hyväntahdon eleelle, joulukortille. ;)
Sarkasmi on taitolaji jota ei parane kaikkien yrittää. Kuten huomata saatat niin metsään meni...
t.ohis
mutta jos valita pitää niin totta kai arvostan enemmän niitä lapsikortteja joiden eteen on uhrattu ajatuksia ja vaivaa.
Sarkasmi on taitolaji jota ei parane kaikkien yrittää. Kuten huomata saatat niin metsään meni...
t.ohis
LUE: "Minä luin nopeasti aloituksen, enkä nähnyt metsää puilta ja nyt nalkutan asiasta aloituksen kirjoittajalle."
Meillä on kyllä lapsia, mutta lapsikortit silti ahdistaa. Mitä niille pitäis tehdä? Saako ne heittää joulun jälkeen uuniin? Näin teen nyt, en todellakaan ala säästämään kuvia kumminkaimojen kersoista tonttuhatut päässä. Pahimpia ankeuttajiea ovat vauvakortit. Vauva möllöttää mitää mistään ymmärtämättä koristenauhaa kaulassa ja kuolaa. Ei nosta joulumieltä ei.
Ap kerrotko osoitteesi Lähetän sinulle kuvan perseestäni tonttulakilla varustettuna. Voit sen sitten asettaa takan reunukselle...ai niin eihän sulla ole varaa takkaan sori!
Jesh! Edes yksi kortti tulossa! :)
tässä osoitteeni:
Katkera-Hankala Av-mammuli
Kananpersetukantie 69
99999 Porvoo
tulkinneet avauksesi väärin onko syy silloin sinussa vai niissä muissa!
t. ohis jonka mielestä sarkasmi on taitolaji
Ja älkää ostako mulle mitään typeriä lahjoja. Mutta loukkaannun verisesti jos että osta lahjaa.
Hmm ap jos kaikki vastanneet ovat tulkinneet avauksesi väärin onko syy silloin sinussa vai niissä muissa!
t. ohis jonka mielestä sarkasmi on taitolaji
Hei jos sä et tajunnut, se ei tarkoita sitä, etteikö suurin osa tajunnut. Jos et osaa lukea, en voi auttaa :D
joten edelleen...onko vika sinussa vai muissa?
ohis
No vastauksista päätellen kukaan tässä ei ole ap tajunnut joten edelleen...onko vika sinussa vai muissa?
ohis
LUE: "Minä en ymmärtänyt tarkoittaa samaa kuin kukaan ei ymmärtänyt. Minä myös tiedän tarkkaan kuka on kirjoittanut minkäkin viestin ketjussa."
- Meillä on poikia, joten kuvat poikalapsista otetaan vastaan
- Meillä on kaksi lasta. Useampi kuvassa ja menee roskiin.
- Meillä on mökki mutta en halua katsella muiden mökkikuvia. Ne kun voivat olla parempia kuin meidän.
- Meillä on omakotitalo mutta sama kuin edellä.
- Kivasta Audista tonttulakissa olisi ok. Voisin ottaa esille seuraavanakin vuonna.
- Takka on meillä kämäinen, mistään takoista ei meille sitten kortteja tule. Eikä linnuista ja lumilyhteistä. Meillä ei niitä pihoille laiteta, ettei tule hiiriä ja rottia, ja inhottaa nähdä kuviakin niistä!
- Jos on lumeton joulu, ei lunta kiitos!
- Joulupukki on ok. On sopivan mahakas ja leppoisa äijä. Mitään adoniksen kuvia saatikka isoja kikkeleitä ei meille lähetetä (ei pieniäkään, kun ollaan lapsiperhe), miehelle tulee paha mieli. Tissikuvat täysin kielletty! Ja jos kortissa vilahtaakin hemaiseva neito, niin poltan käämit ihan totaalisesti!
- Puput, nallet, koirat ja kissat käyvät mutta EI hevoset. Yök. En vain siedä niitä joulukorteissa. Eikä siis ne hiiret, rotat tai linnutkaan. Ks. yllä.
- Tyttölapsista en halua kortteja enkä vauvastakaan, kun yhtä vielä kaipailisin enkä saa. Takana on myös lapsettomuutta, joten jos kortti vihjaa tyhjään pesään tai liian täyteen pesään, niin käämit palaa taas.
- Tiimarikortit ja askarrellut kortit käy, kun edellä olevat ohjeet otetaan huomioon.
Me asutaan Aasiassa ja se veitsi suoraan sydämeen kun kehtaattekin muistuttaa valkoisesta joulusta. Todella loukkaavaa
kettuillakseni kaikille koti-Suomessa asuville laitan sit meidän lapset ja koiran istumaan uikkareissa palmun alle ja otan kuvan ja väsään siitä kortin. Ugh. Olen puhunut.
Joulupukin pitää ehdottamasti olla tummaihoinen. Niinhän toinen suomalainen merkkihenkilö Mannerheimkin oli!