Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avan Erilaiset äidit tänään. Mua niin säälitti se pieni Teppo-poika :o(

Vierailija
27.10.2012 |

Pientä riepotellaan joka paikkaan ja just kun oli tottunut olee mumminsa perheessä, niin jo joutui takas hulttioäitinsä luo. Pieni kulta, toivottavasti pienellä Tepolla on kaikki hyvin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli ainakin mieleen, että siinä on nuorta äitiä painostettu antamaan lapsi isoäidille "kun sä olet niin nuori etkä pärjäisi itse" ja sitten vihdoin puolen vuoden päästä lapsen äiti saa kerättyä itsensä ja haettua lapsen takaisin itselleen.

En tietysti ihan koko ohjelmaa nähnyt, jos siellä oli jokin kohta jossa selitettiin miksi pojan äiti olisi hulttio.

Eikä tainnut äidin iästäkään olla puhetta, vaikka toki varmaan nuori onkin kun poikakin taisi olla sen 18v

Itse olen esikoiseni saanut 19-vuotiaana ja ihan yhtä hyvä tai huono äiti olin kuin kuka tahansa muukin.

Vierailija
2/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Egyptiläinen, onkohan enää yhdessä? Hyvin hoiti se pojan äiti Teppoa, kun ei pojasta ollut isäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä oli taas oiva esimerkki miksi teini-ikäisten EI pidä lisääntyä"

Sen Eerikan kuolema oli oiva esimerkki siitä miksi kolmekymppisten ei tulisi lisääntyä.

Samalla logiikalla, tollo. :D

Vierailija
4/5 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä Tepon tilanteesta,mutta en kyllä ite ottais pientä vauvaa jos olisin viimesilläni raskaana. Ihan on tarpeeks tekemustä jo siinä ja omassa pienessä vauvassa. Ja siinähän oli vielä tiedossa keisarileikkaus joten ei varmaan ihan hepposin perustein ole toinen pieni vauva jäänyt isovanhemmalle.

Vierailija
5/5 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ohjelman kanssa ja ohjelmassa mummi kertoi vain poikansa syistä, ettei ole ollut valmis isäksi. Ei muistaakseni äidin syistä puhuttu mitään. Eivät ilmeisesti siis olleet yhdessä. Mahtaako olla klassinen tapaus jossa laps tehään että saatas mies ja sitten kun ei kenties saada niin ei haluta sitä lastakaan.

Ohjelman nettisivuilta luin, että mies opiskelee ja käy töissä.

Muuten aika koskettava tarina vaikka itse en ulkomaalaista miestä uskaltaisi ottaa :)