Onko teiän mielestä outoo halata opee jos on ollut kuukauden pois koulust?
Oon yhen jutun takii olla kuukauden pois koulusta. Koulussa pari opeeni on auttanu mua vaikeina aikoina ja nykyään mul menee paremmin. Onks huono idis halata niitä? Vai eiks opiskelija voi halata opee muutenkuin päättäjäisis. Toinen opeista on miesope.
Vai tulkitaaks sen miesopen halaus ihastumiseen?
Tiiän kyl ettei opei voi halata ilman syytä, niinkuin ei töissäkään pomoa.
Saispa ees joskus joltain halin, eipä mul oo ees poikkist enkä saa seurustella ala-ikäsenä. Oon nyt 17 vee.
Sen siitä saa kun ei saanu riittäväst läheisyyttä ja huomioo lapsena.
Kommentit (36)
Saat hali ihana ystäväni.Anna minulle anteeksi,minä pyydän! Love,mjau
rohkeesti vaan. Suomalaiset ujostelee ihan turhaa, niin kuin täältä ja Demin vastauksistakin näet. Jokainen tykkää siitä oikeesti ja jos näyttää, ettei tykkäis, se johtuu vain heidän ongelmistaan, ei sinun.
Rohkeesti vaan pistät menemään ja halaat aina kun tilaisuus tulee. Aloitteen teko ei tartte, kun hymyn naamalle ja päättäväisen lähestymisen syli auki. Syyksikin riittää se, että ei oo päivään nähnyt.
rohkeesti vaan. Suomalaiset ujostelee ihan turhaa, niin kuin täältä ja Demin vastauksistakin näet. Jokainen tykkää siitä oikeesti ja jos näyttää, ettei tykkäis, se johtuu vain heidän ongelmistaan, ei sinun. Rohkeesti vaan pistät menemään ja halaat aina kun tilaisuus tulee. Aloitteen teko ei tartte, kun hymyn naamalle ja päättäväisen lähestymisen syli auki. Syyksikin riittää se, että ei oo päivään nähnyt.
en tiiä pitäiskö vaa möläyttää, et haluisin halata tai vihjailla jotenki. Tiiän, et mul on pienet ongelmat. Harmi et mulle on opetettu, ettei halaaminen oo normaalii.
Mut kiitti toosi paljon vastauksista!
T. ap
vai eikö kukaan enään jaksa vaivaantuu?
terveydenhoitajan juttusille! Hän auttaa paremmin kuin me
kun demissä kukaan ei kannattanut ajatust ja ne kaikki on teinei.
Mut openi on mulle melko läheinen, vaikkei niin vois olla. Se välil on kuunellut mun murheit ja luotan siihen enemmän kuin mutsiini. Eipä mul oo muuta luotettavaa aikuist elämäs :(
oon vaa joskus siit maininnu. Mut tuskin vihjailukaa auta.
Mä meen tässä kuussa yhelle leirille ja sinne tulee yks söpö isonen, oon ennenki halannu sitä, mut en ehk nyt. Viimeks halasin yhtä toista jätkää pikkuisen enemmä kuin normist, se oli nii hirveen noloo.
Kehtaanko enää ketää halata? Ennen osasin luontevammin halata, jopa riidan jälkeen mun mutsii. Nykyään mekää ei halata, kun se vihaa sitä.
Enpä oo kehannu sen jälkee paljookaa halailla :(
Muistan kun olin onnellinen koko loppuillan, kun kerran halasin ihastustanit. ap
"Ap,voimme keskustella tästä myöhemmin. 5.12 on kolme vuotta. Muistatko. "
Mitä vittuu?
Ps: oon ap
onks teiän mielest normii jos mun ikäinen kaipaa viel halii? Vaikka oonha jo 17 vee.
Ei tuu mieleen ketää muuta jota voisin halata, paitsi opee, mut en keksi hyvää syytä.
Vastasin jo aiemmin ja kannustin halaamaan. Voi harmi kun et kyennytkään tekemään sitä.
Ymmärsinkö oikein, ettei sinulla ole mahdollista halata vanhempiasi tai isoäitiäsi?
Onko sinulla luottohenkilöä (esim. alan ammattilaista), joka kuuntelisi sinua?
kaunis ele. Älä heti alkajaiksiksi ennen tunnin alkua kun koko luokka on paikalla mutta ehkä tunnin päätyttyä.
VOit vaikka sanoa joku päivä tunnin jälkeen että kiva olla taas koulussa ja halata siitä vaan. Tsemppiä, lämpöä ja kivoja juttuja sun elämään, ja virtuaalihali vielä päälle