Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teiän mielestä outoo halata opee jos on ollut kuukauden pois koulust?

Vierailija
27.10.2012 |

Oon yhen jutun takii olla kuukauden pois koulusta. Koulussa pari opeeni on auttanu mua vaikeina aikoina ja nykyään mul menee paremmin. Onks huono idis halata niitä? Vai eiks opiskelija voi halata opee muutenkuin päättäjäisis. Toinen opeista on miesope.

Vai tulkitaaks sen miesopen halaus ihastumiseen?

Tiiän kyl ettei opei voi halata ilman syytä, niinkuin ei töissäkään pomoa.

Saispa ees joskus joltain halin, eipä mul oo ees poikkist enkä saa seurustella ala-ikäsenä. Oon nyt 17 vee.

Sen siitä saa kun ei saanu riittäväst läheisyyttä ja huomioo lapsena.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaukseen. Olen lukion opettaja ja opiskelijat halaavat minua 6-10 kertaa lukuvuodessa. Syyt vaihtelevat. Joku on liikuttunut, surullinen, iloinen... Itse en yleensä tee aloitetta, mutta halutessaan opiskelija saa aina lämpimän, äidillisen halauksen. Ovat omien lasteni ikäisiä. Me suomalaiset pelkäämme läheisyyttä sekä henkistä että fyysistä.

Vierailija
2/36 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisyyttä, mutta varsinkin miesopen halaaminen saatettaisiin nykyään tulkita kyllä väärin ihastumiseksi.. Riippuu tietysti vähän millainen persoona olet muuten, jotkut vain on sellaisia että hyppii jokaisen kaulaan ja toiset taas ei.

Sanoisin kyllä sinuna opettajille, että olet iloinen kun pääsit taas takaisin kouluun kun on hyvät opetkin :)

Mikset muuten saa seurustella alaikäisenä, kuka sen estää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo parin päivän näkemättömyyden jälkeen:) Tosin ne on 3. luokkalaisia.

Isommatkin voi tulla halimaan, mutta silloinpitää jo tuntea tosi hyvin, oltu keskusteltu henkilökohtaisista asioista ja syvältä.

ehkä sinun kannattaisi jutella ensin noiden opejen kanssa. Jotkut voi kokea aika vaivaannuttava jos oppilas tulee halaamaan - olkoonkin kuinka läheinen tahansa.

Vierailija
4/36 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo parin päivän näkemättömyyden jälkeen:) Tosin ne on 3. luokkalaisia.

Isommatkin voi tulla halimaan, mutta silloinpitää jo tuntea tosi hyvin, oltu keskusteltu henkilökohtaisista asioista ja syvältä.

ehkä sinun kannattaisi jutella ensin noiden opejen kanssa. Jotkut voi kokea aika vaivaannuttava jos oppilas tulee halaamaan - olkoonkin kuinka läheinen tahansa.

oon keskustellu openi kaa esim. mun masennuksest ja muista jutuist jotka ei liity kouluun. Oon jäänyt sille myös monest tunnin jälkeen juttelemaan.

En ees tiiä voiks mun ikänen enään halata ketää opee.

Mut mun ope ehk saattaa joskus halata jotain esim. jos tet on menny toosi hyvin.

Mä oon melkein onnistunut voittamaan masennuksen.

Vierailija
5/36 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinulla on kivat opet ja voit halata heitä. Jokainen, varsinkin yksin oleva lapsi/nuori tarvii aikuisen huomiota ja läheisyyttä:)

- se kolmasluokkalaisten ope

Vierailija
6/36 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suullisesti olisi parempi vaihtoehto.

Vierailija
7/36 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opekin saattaa ilahtua. Mielummin rutistus kuin nyrkkiä tai haistattelua

Vierailija
8/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
9/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut jo viikon koulus. Nyt ei oo mitään syytäkää enää :( Masentaa olla halauksen tarpees

Vierailija
10/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
11/36 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä täst oo onneks tullut mulle pakkomielle.

Mul on hirvee elämä, halaus piristää hetkellisest, niinkuin oon jo maininnut.

En ees muista mistä kaikest oon jo tänne kertonut, enkä ehi nyt lukemaan koko viestiketjua.

Toivon vaa et saisin mun viimme viestiin vastauksii

Vierailija
12/36 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä täst oo onneks tullut mulle pakkomielle. Mul on hirvee elämä, halaus piristää hetkellisest, niinkuin oon jo maininnut. En ees muista mistä kaikest oon jo tänne kertonut, enkä ehi nyt lukemaan koko viestiketjua. Toivon vaa et saisin mun viimme viestiin vastauksii

t. ap

Vierailija
13/36 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
14/36 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
15/36 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vaa joskus siit maininnu. Mut tuskin vihjailukaa auta.

Mä meen tässä kuussa yhelle leirille ja sinne tulee yks söpö isonen, oon ennenki halannu sitä, mut en ehk nyt. Viimeks halasin yhtä toista jätkää pikkuisen enemmä kuin normist, se oli nii hirveen noloo.

Kehtaanko enää ketää halata? Ennen osasin luontevammin halata, jopa riidan jälkeen mun mutsii. Nykyään mekää ei halata, kun se vihaa sitä.

Enpä oo kehannu sen jälkee paljookaa halailla :(

Muistan kun olin onnellinen koko loppuillan, kun kerran halasin ihastustani

t. ap

Vierailija
16/36 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita voit halata?

Itse ainakin nuorena halasin useinkin yhtä mulle tosi läheistä ystävää. Halattiin siis nähdessä ja erotessa. Hän on muuten edelleen mulle se sydänystävä, ja ollaan perheellisiä kolmekymppisiä molemmat.

Entä onko suvussanne lapsia? Lapset tykkäävät usein alku-ujostuksen jälkeen halata/olla sylissä/istua lähellä aikuista joka huomioi heitä.

Todella harmi että Suomessa on sellainen kulttuuri että halataan todella vähän tai usein yleensä vain jos halutaan osoittaa myötätuntoa. Halaus tekee hyvää kaikille.

Vierailija
17/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Suomessa ihmisen koskettelu ja halaus mielletään ihastumiseksi. Opettajatkin varmasti ilahtuvat sinut nähdessään ja voihan olla, että halaus tulee molemmin puolin automaattisesti!

Aurinkoa elämääsi!

Vierailija
18/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna alkais taas koulu ja nautin nykyään enemmän elämästäni yhen jutun takii. Ehkä koulus huomataan et mun alakuloisuus on hävinny

Vierailija
19/36 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks teiän mielest normii jos mun ikäinen kaipaa viel halii? Vaikka oonha jo 17 vee.

Kaikenikäiset ihmiset kaipaavat halauksia, aina vanhainkodeissa oleviin vanhuksiin asti.

Vierailija
20/36 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tii dii dii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi