Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni tehnyt raskaudenkeskeytyksen? (ov)

Vierailija
30.11.2005 |

Missä tilanteessa? Mulla on edessä ja pikkuisen pelottaa, miten se tapahtuu ja voiko tehdä lääkkeellisesti (rv 5-6 menossa). Tähän tilanteeseen vain ei nyt voi saada lasta, vaikka se onkin surullista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli henkisesti erittäin raskasta. Mies töissä ja lapset kotona kanssani. Sitä ei saa tehdä yksin, joten pyysin hyvää ystävääni tueksi. Siihen saa hyvät särkylääkkeet, jotta supistukset eivät satu. Sitten vaan vuoto alkaa ja vessassa käydessä huomaa jossain vaiheessa klöntin pöntössä. Siinä se sitten on. Supistukset saattavat jatkua joitakin päiviä ja parin viikon päästä on tarkistusultra ja hcg-arvoja mitataan, että kaikki on varmasti tullut itsestään pois.

Voimia raskaaseen tapahtumaan! Ymmärrän sinua täysin.

Vierailija
2/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosiaan huomenna ensimmäinen lääkäriaika, sieltä ilmeisesti saan lähetteen eteenpäin. Pelottaa, mutta toisaalta tiedän että ratkaisu on oikea, mulla on kaksi pientä lasta ja koulutus pitäisi saada, eli opiskelemaan menen ensi syksynä. Olen ollut kotona reilun 3 v. ja tiedän, etten jaksa kolmatta nyt..

Onko jälkivuotoa, kuinkahan pitkään? Miten henkilökunta on kohdellut?

Vierailija
4/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkivuoto riippuu itsestä, kuten synnytyksessäkin. Itsellä kesti yli 4 viikkoa ja seksikieltoa on myös yhtä pitkään. No, eipä sen teon jälkeen tee mielikään.

Henkilökunta suhtautuu vaihtelevasti. Mun ekan ultran lääkäri ei näyttänyt monitoria mulle, " Ettei tule enempää paha mieli" . Toinen taas onnitteli raskaudesta, vaikka tiesi että tulin keskeytykseen...

Tämä on muuten erittäin rohkea paikka puhua tästä asiasta, kohta päällemme hyökkäävät kaikki abortin vastustajat ja haukkuvat meidät murhaajiksi, mutta älä välitä.

Sinä selviät kyllä, minäkin selvisin ja tuhannet, tuhannet muut.

Vierailija
6/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltanut enkä halunnut olla kotona. Henkisesti oli raskas kokemus ja kävin asiaa läpi psykologin kanssa ainakin kuukauden mutta ehkä masennuin siksi kun olin epävarma päätöksestä. Kun olet varma ja tiedät tekeväsi oikein on ehkä helpompi päästä yli. Kannattaa mennä sit jutteleen jos asia alkaa vaivaan. Mä pääsin näin yli ja elämä jatkuu. Syynä oli lasten liian pieni ikäero ja myös opiskelut edessä.

Vierailija
7/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tämän.

t. 2

Vierailija
8/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, antaa tulla vaan, tiedän kyllä itse mitä olen tekemässä ja ennen kaikkea miksi. Minua ei auta, vaikka naapurin Maija jaksaa kymmenen alle 3-vuotiaan kanssa.

Pitää toivoa, että menee " hyvin" , ettei ole kovia kipuja tms. että pystyy nämä kaksi hoitamaan kotona..

Vierailija
9/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi millään tekemään aborttia vaikka mulla 3 pientä lasta :(

Vierailija
10/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suomessa ei varmaan noin isoja abortoida ilman terveydellistä syytä

Vierailija
11/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluja, onneksi wc-pönttöön tulee noilla viikoilla vain aavistuksen kuukautisklönttiä isompi verimöykky. Siitä ei sikiötä saa tekemälläkään.

Vierailija
12/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvee läjä. Aatelkaa mä pesin alapääni ja ne huuhtoutu pois,yhyy.

Vierailija
13/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parempi ehkä ajatella noilla alkuviikoilla, että km olisi ollut muutoinkin mahdollinen.

Vierailija
14/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites syke sit näkyi ultrassa rv 5+5??

VOIMIA, teettepä mitä tahansa!