Heitätttekö koskaan kolikkoa siiitä kumman täytyy tehdä kotityöt?
Kommentit (19)
Kyllä ja kun nainen häviää alkaa tulemaan listaus tekosyitä ja hommat kaatuu minun niskaan. Viimeksi minulle suututtiin siittä kun ehdotti kolikonheittoa ja minä totesin että teen sen suoraan itse kun minun tehtäväksi se kaatuu kuitenkin
Ei. Rintarinnan kumpikin omia vahvuuksia käyttäen. Mies on parempi kokki ja minulla enemmän rahaa käydä kaupassa. Pyykit vedetään suoraan kuivaajasta päälle🤣 Ja siivoja käy kerran viikossa. Ja kumpikin huolehtii, että wc on puhdas vielä käynnin jälkeen. Mistä te naiset vielä uhriudutte? Lakanoiden vaihdoista, siivoja hoitaa nekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, tehdään yhdessä, eikä asiasta ole koskaan ollut riitaa.
Suloista miten te imuroitte käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teille joku excell kumpi viimeksi siivosi vessan tai kävi kaupassa? Eli miten on mahdollista jakaa kaikki käytännössä tasan?
On niin varmaan joskus tapahtunut mutta yleensä ne ratkaistaan periaatteella "sun vuoro imuroida, mä imuroin viimeksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teille joku excell kumpi viimeksi siivosi vessan tai kävi kaupassa? Eli miten on mahdollista jakaa kaikki käytännössä tasan?
Yleensä sen muistaa jos on pessyt esim. wc:n.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kun nainen häviää alkaa tulemaan listaus tekosyitä ja hommat kaatuu minun niskaan. Viimeksi minulle suututtiin siittä kun ehdotti kolikonheittoa ja minä totesin että teen sen suoraan itse kun minun tehtäväksi se kaatuu kuitenkin
Helpommalla pääsee kun tekee itse. Naisen tai lasten tekemistä saa odottaa. Lapset on jo onneksi aikuisia. Naisella on jotain vaikeksia ymmärtämisessä. Tässä eräänä päivänä vihjailin että seksiäkin olisi kiva joskus saada. Hän tajusi sen vasta seuraavana päivänä. Siihen mennessä olin jo kahdesti hoidellut homman yksin.
On mulla sentään yksi käyttis kuten monella muullakin miehellä. Oli vika mikä tahansa niin aina mun syy.
Ei ole koskaan ollut tarpeen, vaan kumpikin tekee kotitöitä yhtä lailla. Asiasta ei myöskään kumpikaan nalkuta. Meillä esim. mies kokkaa ja imuroi ihan itsekseen, en ole kertaakaan joutunut sanomaan roskienkaan viennistä. Tai itse ripustan pyykit tai ajan nurmikon. Ihan vain esimerkkeinä.
En jaksaisi asua taloudessa, jossa pitäisi joka asia tiukasti jakaa tai asioista muistuttaa jatkuvasti. Pitää myös sanoa, että meillä ei ole vitivalkoista taloa tai neuroottisen desinfioitupestyäkään, mutta ei myöskään sitä toista ääripäätä, vaan ihan tavallinen koti.
En lantilla, mutta nopalla kyllä. Pesukonetta operoin vain minä.
Heitin ämmän pihalle, samalla katos ongelmat.
Emme. Meillä on aikuisten avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kysymyksen kohde, mutta vastaan silti, että pitääkö sitten olla joku excel-raportti, johon kaikki merkitään rastilla? Pitääkö aivan kaiken mennä tismalleen tasan, onko se jokin kilpailu? Vai ovatko jotkut ihmiset tosiaan niin nipoja, että ajattelevat, että jos tuo ei ole tehnyt hommaa x, niin minä en varmasti tee hommaa y, koska muuten ei olla tasoissa. Huh, se vasta tuskaista yheiseloa olisi, asuisin mieluummin yksin.
Ihan turha heitellä kolikkoja menemään kun akka tekee hommat mitkä kuuluu sille.
Meitä on vain kaksi tässä perheessä.
Kotitöitä on niin vähän, että teen ne kaikki mielelläni itse.
Kun taas mökillä mies tekee kaikki hommat, leikkaa ruohon, tekee polttopuut, lämmittää saunan, nikkaroi ja korjailee paikkoja.
Kalastaa ja savustaa kalat ruuaksi, tekee ruokaa myös grillaten, kerää marjoja ja sieniä, valmistaa saunavihdat ja hommailer kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kysymyksen kohde, mutta vastaan silti, että pitääkö sitten olla joku excel-raportti, johon kaikki merkitään rastilla? Pitääkö aivan kaiken mennä tismalleen tasan, onko se jokin kilpailu? Vai ovatko jotkut ihmiset tosiaan niin nipoja, että ajattelevat, että jos tuo ei ole tehnyt hommaa x, niin minä en varmasti tee hommaa y, koska muuten ei olla tasoissa. Huh, se vasta tuskaista yheiseloa olisi, asuisin mieluummin yksin.
Sitä minä tässä kysyin että onko mahdollista kaikki tehdä yhdessä niin että kaikki varmasti menee käytännössä tasan?
Ei arvottu edes leikeissä kumman vuoro. Olisikin arvottu niin olisin saanut vähän enemmän olla se kumman pitää totella. Ihan seksileikkejä joillakin pikku rajoituksilla ettei mene inhottavaksi. Joku sanakin oli millä sai aina tauon.
Nainen oli niin ovela että sanoi mun paremmin keksivän kaikenlaista. Hänen ihan omia sanoja. Ota rajummin ei hän mene rikki. Joo mua piti aluksi vähän yllyttää. En tiennyt että naisetkin tykkää aika kinkystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei arvottu edes leikeissä kumman vuoro. Olisikin arvottu niin olisin saanut vähän enemmän olla se kumman pitää totella. Ihan seksileikkejä joillakin pikku rajoituksilla ettei mene inhottavaksi. Joku sanakin oli millä sai aina tauon.
Nainen oli niin ovela että sanoi mun paremmin keksivän kaikenlaista. Hänen ihan omia sanoja. Ota rajummin ei hän mene rikki. Joo mua piti aluksi vähän yllyttää. En tiennyt että naisetkin tykkää aika kinkystä.
Huvittaa sekin että nainen jaksaa tehdä siitåkin jonkun jutun kumpi tekee enemmän alotteita siihen seksiin.🤣
Ei ole kuin seteleitä. Ja nekin kaikki minulla, eli akka häärää ja minä määrään.