Mikä on sinun syysi herätä aamuisin?
Onko elämä vain tätä samaa, töihin ja kotiin?
Kunpa joku tarvitsisi minua, tuntuisi että olisi tarkoitus elämäss.
Miksi sinä elät?
Kaikilla näyttää olevan suunta,päämäärä.
Kommentit (18)
Lenkille on mentävä säässäkun säässä oli vapaapäivä tai ei.
Mut jos elämän tarkotuista ihmettelet ni jaa'a. Mä elän täl hetkel saavuttaakseni tiettyjä tavoitteita. Tän hetken tavoitteet on mm. valmistua keväällä ammattiin, valmistua vuoden päästä ylioppilaaksi ja löytää rakkaus ja saada hankittuu iso perhe.
Eli kai tässä joitain suuntia ja päämääriä siinä mielessä on.
Mulla ei ole varsinaista pakkoa nousta aamuisin, olen sairaslomalla ja kohta eläkkeellä. Kuitenkin nautin elämästä ja unelmista, ulkoilusta, lapsista, hyvästä ruuasta... Koska aika täällä on rajallinen, mietin koko ajan mitä kivaa vielä haluaisin tehdä ja toteutan sen.
Mulla ei ole varsinaista pakkoa nousta aamuisin, olen sairaslomalla ja kohta eläkkeellä. Kuitenkin nautin elämästä ja unelmista, ulkoilusta, lapsista, hyvästä ruuasta... Koska aika täällä on rajallinen, mietin koko ajan mitä kivaa vielä haluaisin tehdä ja toteutan sen.
mieti vähän mitä oksennat tänne
Muuten nukkuisin mielelläni iltaan asti, mutta naapureita on kivempi häiritä valoisaan aikaan.
Luentokurssit, joilta tippuu kärryiltä ellei ole tarpeeksi läsnä.
Sekä tietenkin työt ja sovitut tapaamiset, sillä niihin on pakko herätä.
Haluatko vaihtaa osia kanssani? Ota sinä tämä parantumaton syöpä niin minä käyn töissä.
Haluatko vaihtaa osia kanssani? Ota sinä tämä parantumaton syöpä niin minä käyn töissä.
Miten sä oot jäämässä eläkkeelle jos sulla on parantumaton syöpä?
no eipä ole oikein päämäärää. ruoan ja seksin takia elän :) ei ole aviomiestä eikä lapsia yms.
Vierailija - 27.10.2012 19:09 (10/10)
Mikään syöpä ei ole parantumaton
Kerro tuo niille jotka ovat siihen kuolleet. Minäkin tunnen yhden, joka on sairastanut parantumatonta syöpää vuosia. Leikkaamisen jälkeen uusii aina ja tulee uusimaan hamaan loppuun.
Syöpiä on todellakin parantumattomia ja eläkkeellehän sitä jäädään jos ei töissä voi käydä. Sairaspäivärahaa ei makseta loputtomiin.
koska elämä on ihanaa. On mukava nousta, käydä suihkussa ja laittaa itsensä nätiksi, tehdä töitä ja nauttia kaikesta kivasta vapaa-ajalla. Mahtava parisuhde ja lapsi täydentävät onnen.
mulla ei ole muuta kuin tää palsta... toivottavasti aamulla heräät mun takia :)
mies tökkii mut puoliväkisin hereille. Jos olen yksin kotona, nukun mahdollisimman paljon. Käyn töissä ja nukun.
Syöpiä on todellakin parantumattomia ja eläkkeellehän sitä jäädään jos ei töissä voi käydä. Sairaspäivärahaa ei makseta loputtomiin.
Minultakin meni kaksi lähiomaista viisikymppisenä syövän takia. Kuolema siis korjasi. Kukapa syövän valitsee jos voi olla terve ja työkykyinen.
vaativa itku. Ei ole paljon vaihtoehtoja :D
Ja aamukahvi. Perhe. Työ. Harrasteet. Terveys. Elämä on lahja, ei taakka.
Ei suurta intoa tai päämäärää kyllä ole. Elämä koostuu pienistä hetkistä, iloja on kuppi lattea, auringonpaiste tai koiran rapsuttaminne.