JUST! Mies, jota olen 8 vuotta lämmitellyt, ei ole kiinnostunut minusta.
Blaah. Mies ihastui minuun 8v sitten, mutta olin onnettomasti naimisissa. No, erottiin lopulta ja elättelin toiveita, että saisin tämän miehen sitten eron jälkeen. 8 vuotta flirttiä, salaisia tapaamisia ja kaikenlaista peliä.
Ja sitten eroan ja mies aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa!
Siiis todellakin idiootti mies. 8 vuoteen ei ketään ja pyörii mun ympärillä. Ja sitten kun saisi mut, ottaa toisen.
Kommentit (7)
todellinen rakkaus saattaa kestää ja odottaa kauemminkin. Mutta se mies ei sitten vissiin tuntenut samoin? Tai sitten hän kostaa sulle kokemaansa kärsimystä ja odottelua ja tulee vielä kuitenkin lopulta luoksesi? Kunhan vaan pistää sutkin vähän kitumaan?
Anteeksi nyt vaan kun sanon, mutta kyllä se idiootti olet sinä.
Kahdeksan vuotta?! Uskomatonta.
Kyllä siinä on tunteet ehtineet jo moneen kertaan miehellä lakastua ja hei haloo mies ihastui suhun. Ihastui.
Olen itsekin nainen, joka menee fiilispohjalla, mutta ymmärrän että ihmiset voivat olla ihastuneita tai kiinnostuneita musta, muttei se tarkoita sitä että elämäni laittaisin jonkun ihastuksen varaan.
Anteeksi nyt vaan kun sanon, mutta kyllä se idiootti olet sinä.
Kahdeksan vuotta?! Uskomatonta.
Kyllä siinä on tunteet ehtineet jo moneen kertaan miehellä lakastua ja hei haloo mies ihastui suhun. Ihastui.
Olen itsekin nainen, joka menee fiilispohjalla, mutta ymmärrän että ihmiset voivat olla ihastuneita tai kiinnostuneita musta, muttei se tarkoita sitä että elämäni laittaisin jonkun ihastuksen varaan.
Tunteet on jokaisella omansa. Mikäpä kuitenkaan olet sanomaan?
Ottavat kyllä pillua, mutta hankkivat sitten vaimon muualta, eivät ne huoli horopersettä joka on katsellut muita ja tapaillut salaa ja mitä nyt kerrot.
Sai mitä halusi, lopulta, eli piti sun kanssa hauskaa ja sitten tapasi ns sen oikean, ihan vain elämää.
Kahdeksan vuotta. Eipä olisi kannattanut.
ap