Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on lotottu ja jos voitan pääpotin, niin

Vierailija
27.10.2012 |

en mene enää koskaan töihin ja annan suuren lahjoituksen lasten- ja nuorten psykiatriseen hoitoon. Nykyajan lapset voi niin huonosti ja jonot on valtavan pitkät, joten jos rahoillani saan edes yhden nuoren mielen vähän terveemmäksi, niin olen tyytyväinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka auttaisi lapsia ja nuoria. Jatkaisin itse varmaan töissä kuten ennenkin.

Vierailija
2/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä kannattaa järkätä muutamat tasaisesti eri puolille Suomea, että mahd. moni pääsee mukaan. Mä palkkaan sinne esiintymään Jarnan ja Pipsan ja Adalmiinan ja ehkä vielä mrs V:n. Niitten kanssa saa ottaa myös fanivalokuvia. Miesstrippareita tulee myös ilahduttamaan! Ja lastenhoito ja miesparkki järjestetään myös. Jokainen av-mamma saa ihkun goodie-bagin lähtiessään, missä on kivoja tuotenäytteitä ja Korsin kello. Juomana tarjotaan Lansonin samppanjaa, ruokana jotain pientä ja tyylikästä ja ehdottomasti laihduttavaa ja jälkkärinä tietysti macaroon-leivoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä kannattaa järkätä muutamat tasaisesti eri puolille Suomea, että mahd. moni pääsee mukaan. Mä palkkaan sinne esiintymään Jarnan ja Pipsan ja Adalmiinan ja ehkä vielä mrs V:n. Niitten kanssa saa ottaa myös fanivalokuvia. Miesstrippareita tulee myös ilahduttamaan! Ja lastenhoito ja miesparkki järjestetään myös. Jokainen av-mamma saa ihkun goodie-bagin lähtiessään, missä on kivoja tuotenäytteitä ja Korsin kello. Juomana tarjotaan Lansonin samppanjaa, ruokana jotain pientä ja tyylikästä ja ehdottomasti laihduttavaa ja jälkkärinä tietysti macaroon-leivoksia.

Vierailija
4/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka mamman suosikki-kemut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä