Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panisitko Riku Korhosta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoavansa koko touhua. Vähänkö olisi tylsää yrittää ehdotella kun on tuollaiset ennakkoasenteet.

Vierailija
2/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aika moni kuitenkin on pannut, varmaankin tietämättä miehestä noita seikkoja. Ulkonäkö ei juurikaan merkkaa minulle, joten valinta tapahtuu muilla kriteereillä kuin parin valokuvan perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen näin hänet messuilla ja ajattelin, että voi miten karsean näköinen hän on. Ja kertakikkisen tylsä. Enkä siis tiennyt mitään näistä pano-kehuskeluista, joten negatiiviseen vaikutelmaani ei liittynyt mitään ennakko-oletuksia.

Vierailija
4/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette herran lausahduksesta?

Onko se oikeasti näin?

Vierailija
5/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen, moniongelmainen (siksi varmaan sopiikin A-L Härköselle). Ulkoisesti tarkastellen puistattava. Luulee silti itse olevansa jotain, mistä naiset tappelevat verissäpäin.

Vierailija
6/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mua myöskään haittaa, jos jollakulla on ollut paljon seksikumppaneita. Mikäs siinä!

Vierailija
7/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena mahtaa tykätä tuosta känniläpästä. "Nykyisin ei kiinnosta."

Vierailija
8/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette herran lausahduksesta?

Onko se oikeasti näin?

No mulla ainakin on. Välilllä on ihanaa rakastella rauhallisesti ja levollisesti, mutta kyllä mua pitää panna ihan kunnolla ja haluan rakastella-rakastella vain sellaisen miehen kanssa, joka osaa ottaa mut niin kuin eläin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi