Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä nukuin viimekin yönä 9 tuntia ja silti olen väsynyt. Missä vika???

Vierailija
27.10.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pitää yöunet 7,5-8 tunnissa. Käy 4-5 kertaa viikossa heittämässä puolen tunnin lenkki ja syö terveellisesti. Myös rytmistä kiinni pitäminen auttaa, eli joka päivä samaan aikaan nukkumaan.

Vierailija
2/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko joka päivä tarpeeksi raitista ilmaa, ja mieluiten valoisaan aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksi yö ei riitä.

Vierailija
4/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemässä lumitöitä, niin ei väsytä enää.

Vierailija
5/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alhaisesta hemoglobiinista työn ollessa raskasta jne.

Jos pidempään mietit väsymystä, kannattaa pysrkiä saamaan selvyys, esim. kertomalla lääkärille.

Ihan sellaista tietoa mitä olen kuullut, mutta ei varmaan ja toivottavasti Sinua koske...Eräs mies oli niin väsynyt ettei enää jaksanut aamuisin nousta lähteäkseen työhön.

Kumma kun niin pitkälle antoi sairauden mennä, sillä hänellä todettiin Hodgkinin tauti, imukudossyöpä. Se on yksi parhaiten parannettavissa...tämä mieskin parani. Oli ihanaa nähdä hänet parantumisen jälkeen hyvin voivanana...

Ahainen hb, veren tehtävänä on kuljettaa myös happea aivoille, jos hb alhainen niin homma ei toimi. Ulkoile, koska happi sitoo punasoluja ja olet virkeämpi. Jos ei auta, lääkäriin niin tietää ettei ole mitään huolta, tai että tutkitaan.

Minulla on lisäkilpirauhasen liikatoiminta. Siihen kuuluu mm. väsymystä. Voit googlata parathormooni. Menen sisätautien poliklinikalle terv.kesk. lääkärin lähetteellä, mutta kävin mieltäni rauhoittaakseni jo yksityisellä erityislääkärillä.

Alan lääkäri on endokrinologi, esim. Lääkärikeskus Aavassa oli, ei löydy jokaisesta lääkärikeskuksesta, koska ei ole valmistuneita ...

Onneksi tilanteeni ei ole vaarallinen, jos väsymys olisi tosi paha, muistihäiriöitäkin, niin tehdään lisäkipirauhasen leikkaus jolloin tilanne normalisoituu. Nyt odottelen jatkotutkimuksia. Menin siis lääkäriin, mene Sinäkin ap jos askarruttaa jokin.

Hyvää jatkoa ap

Vierailija
6/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä esim. uniapnea.