Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uni-minä?

Vierailija
27.10.2012 |

Huomasin tässä eräänä aamuna, että jos näen unta itsestäni/olen unessa mukana niin olen kyllä aikuinen mutta huomattavasti nuorempi ja hoikempi kuin oikeassa elämässä.

Siis eikä alitajunta tajua, että ihminen vanhentuu vai onko minun alitajuntani jotenkin "sekaisin"?

Minkälainen sinun uni-minäsi on...onko se samanlainen kuin sinä nyt.

Näkeekö sitä vanhana mummonakin itsessä unissa nuorena ja nättinä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein mies unissa. Ehkä puolet unista on semmoisia, että olen mies ja lopuissa olen vain androgyyni tai jotenkin sukupuoleton. Olen oikeasti fyysisesti nainen, mutta sisäpuolelta en oikein tiedä. Henkisesti en ole oikein mitään sukupuolta.

Kuvittelisin, että jossain vaiheessa unissa ikääntyminen "pysähtyy". Olen kuullut joidenkin vanhusten sanovan niin, mutta kai se riippuu henkilöstä.

Vierailija
2/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että unissa esiintyvät ihmiset ovat kaikki sinun oman itsesi puolia. esim jos näät unta että miehesi haukkuu sinut niin se mies vain symboloi jotain sinusta itsestäsi. monimutkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että unissa esiintyvät ihmiset ovat kaikki sinun oman itsesi puolia. esim jos näät unta että miehesi haukkuu sinut niin se mies vain symboloi jotain sinusta itsestäsi. monimutkaista.

Vierailija
4/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös maailma tuhoutuu usein unissani.

Olen nähnyt useasti unta zombie maailmanlopusta, tippuvista meteoriiteistä, mustista aukoista ja yleensä itse selviydyn jonkinaikaan kunnes tilanne päätyy mahdottomaksi ja kuolen.

Vierailija
5/5 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, näen välillä myös eroottisia unia ja niissä olen nimenomaan mies myös. Valveilla minulla ei ole minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta naisiin, mutta unessa mieletön himo, olen oikea raju panopukki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan