Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohduttakaa minua, pliis

Vierailija
23.09.2012 |

Miten voi kaikki maailman murheet kasautua ja samaan syssyyn taas yhdelle henkilölle. Töissä on yt-neuvottelut, muutama joutuu lähtemään. Minä olen heidän joukossaan. Hometalo. Miestä tutkitaan, on jokin neurologinen sairaus. Itsekin olen menossa tutkimuksiin, on jokin keuhkosairaus tästä hometalosta. Piristäkää minua, mitä neuvoksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaadi liikaa itseltäsi, yritä vaan selviytyä. Olen pahoillani, että sinulle ja perheellesi on tullut liikaa kuormaa. Edistä vain niitä asioita jotka parantavat perheen sisäisiä suhteita, raha ja omaisuuden kanssa on joka tapauksessa ongelsia, niitä täytyy vaan yrittää kestää ja seliytyä.

Vierailija
2/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo ei ole vielä paljon mitään. Sori, ennen olisin lohduttanutkin (suunnilleen ketä tahansa) mutta en mä saamieni omien kokemuksien perusteella (kylmää kyytiä) jaksa enää vaivautua. Mikä onnen poikkeus sun pitäisi olla? Miksi juuri sulle ei saisi tulla vastoinkäymisiä, kun niitä voi parhaista yrityksistä ja "oikein" elämisestä huolimatta tulla vaikka kuinka ja ihan kenelle tahansa. Niin, sellaista se on. Buuhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikisi ostitte/rakensitte hometalon?

Vierailija
4/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vihreiden tai kok. äänestäjä niin saat syyttää kyllä potkuista itseäsi.

Vierailija
5/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikisi ostitte/rakensitte hometalon?

Varmasti ap oikein markkinoilta valkkasi parhaiten homeessa olevan talon!

Vierailija
6/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillisiä av-vastauksia täällä taas. Onhan tuossa nyt kasautunut lyhyen ajan sisällä paljon huolta samaan perheeseen. Ja ettei sais yhtään kaivata lohduttavaa sanaa, perhana. Haistakaa ilkeilijät vaan paskat.

Tuskin paljon auttaa, mutta mietin mikä munua on helpottanut, kun on mennyt kehnosti. Koita miettiä mitkä asiat vielä ovat hyvin ja anna niille painoarvoa. Heittäkää puolisosi kanssa tilanteesta mustaa huumoria, jos vaan pystytte. Joskus myöhemmin te ehkä vielä nauratte tälle tilanteelle, miten "silloin meni kaikki päin h****ttiä." Mutta siitä selvittiin. Toivottavasti teillä on läheisiä ja ystäviä, joiden kanssa voi purkaa murheita, jos vaan mahdollista sen huumorin siivittämänä (se kun kummasti keventää omaakin oloa..) Sekin voi auttaa, kun tietää ettei muillakaan mene aina hyvin, ja silti on selvitty. Muillakin on (valitettavasti) sairauksia, työttömyyttä ja hometaloja (jonkun arvion mukaan noin kolmanneksessa Suomen pientaloista on korjausta vaativa kosteusvaurio..) Mutta on rankkaa, kun kaikki osuu päällekkäin. Toivottavasti puolisollasi ei todeta mitään vakavaa ja talo saadaan pian korjattua. Tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onpas ollut ilkeitä vastauksia. Tsemppiä kaikkeen, uskokaa tai älkää, niin tämä vahvistaa teitä ja suhdettanne vielä, jos rakastatte toisianne.

Vierailija
8/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Vihreitä, SDP:tä, Kokoomusta et saa sympatiaa. Vihreiden Hässi on vastuussaa tuhansista menetetyistä työpaikoista, SDP ja Kokoomus lapioi rahaa Etelään ja yrittää rahoittaa tätä lapiopintia nostamalla veroja ja asettamalla pankkiveroja ym joista seurannut valtavasti irtisanomisia. Lisäksi kaikki nämä puolueet käyttävät valtavasti rahaa jottaa suomalaiset korvattaisiin maahanmuuttajilla, ja nyt se osui sinuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi