Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko tänään jo käynyt juoksulenkillä?

Vierailija
27.10.2012 |

tarvitseeko laittaa jo urheilukerraston housujen alle vai pärjääkö talvijuoksutrikoilla? En ole ehtinyt ostaa uusia tuulihousuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uusavutonta.

Missä sä tossavainen lenkkeilet, asutko kenties Helsingissä vai Napapiirillä?

Vierailija
2/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyn, koska yleensä mulle käy niin, että huomaan vasta lenkillä että nyt tuli liikaa päälle/liian vähän. Kyllä sen lenkin aina silti vedän, ajattelin vain että jos joku on jo käynyt niin säästyisin pahimmilta mokilta.

Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lenkkiä!

Vierailija
4/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä, lämpötila oli lähtiessä n -7c. Matkaa tuli 28 km, jalssa talvijuoksutrikoot pelkästään - riitti hyvin. Yläosassa tekninen pitkähihainen aluspaita, sen päällä t-paita ja sitten hiihtotakki. Juuri sopivasti.

Pitkikselle pukeutuminen on yleensä erityisen hankalaa, nyt onnistui poikkeuksellisen hyvin.

Vierailija
5/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en taida uskaltaa. Lumen alla on ne jäätyneet lammikot piilossa.

Meillä on tänään lämpimämpää kuin toissapäivänä, jolloin kävin trikoissa ilman välihousuja (säärystimet oli). Alussa tuntui viileältä, mutta hyvin tarkeni kunhan tuli lämmin. Tosin minä tarkenen aika vähissä vaatteissa muutenkin.

Vierailija
6/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan kokeilla talvitrikoilla. mulla aika lyhyehkö lenkki kuitenkin tänään, "pehmeä lasku" talvikeleihin. Täytyy sitten juosta vauhdikkaammin jos meinaa kylmä tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan