Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tunteen, kun jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa on "erityinen"..

Vierailija
27.10.2012 |

yhteys?

Siis kun törmäät esim.kaupassa vieraaseen ihmiseen ja katsekontaktissa on jotain erilaista kuin muiden kanssa. Tavallaan kun ihminen olisi sulle tuttu, vaikka et ole ollut tyypin kanssa koskaan missään tekemisissä. Tiedätkö tunteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käykin niin, että noiden ihmisten kanssa tekee mieli vaihtaa muutama sana enemmänkin, ja tosiaan joskus voi tuntea jotain käsittämätöntä läheisyyttä ja sielujen sympatiaa täysin vieraiden kanssa...

Vierailija
2/10 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siinä kysyä, josko sopisi paneskelu ja testata tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat vähän eläimiä. Aika paljonkin.

Vierailija
4/10 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka seksimielessä olen vain miehistä kiinnostunut. Jännää.

Vierailija
5/10 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yksi tällainen tyyppi, johon olen törmännyt monesti. Ei sanota toisillemme sanaakaan, ei flirttailla, mutta on just joku "yhteys". Ehkä hän on elämäni mies ja kohtalo vie meidät vielä joku päivä yhteen? ;D

Vierailija
6/10 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on naapurin Pentin 69v kanssa erityinen yhteys. aina kun törmätään postilaatikoilla jäädään tuijottamaan toisiamme niin pitkäksi aka että Pentillä valuu kuola leuasta. näen hänet myös usein meidän puolelle olevia "ikkunoita pesemässä" kun olen pihalla puuhailemassa, siis "haravoin", "revin rikkaruohoja", "kaivan kasvimaata" tai "lannoitan nurmikkoa". pentin ikkunanpesu toistuu aika usein, ihmekös tuo kun hän tuijottaa nenä kiinni ruudussa minua ja minä kerran häntä tuijotellessani heitin huomaamattani lapiollisen kanankakkaa meidän 2v kuopuksen päälle.

pentin vaimo kehuskelee minulle usein hänellä olevan poikkeuksellisen ahkera kultakimpalemies kun lähes päivittäin pesee ikkunoitakin. minun miehenikin ihmettelee, miten niin paljon nykyään touhuan pihalla. usein nämä minun ja pentin kotihommailut loppuvat siihen että päädymme samaan aittaan...

Vierailija
7/10 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee vuosi kun katseet kohtasivat, ehkä sekunniksi. Vieläkin tuo on mielessä, liiankin usein.

Minä tunnen hänet, hän tuskinpa huomasikaan minua.

Voi tätä kaipausta.

Vierailija
8/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa ainakin törmännyt sellaiseen tuntemattomaan ihmiseen, joka tuijottaa suoraan silmiin ja syvälle, niin että jokin siinä katseessa saa mut ihan jäätymään. Jos nään sen ihmisen uudestaan, niin automaattisesti käännän katseen pois ja punastun.

Ai niin, paitsi että en ole tuntenut minkäänlaista yhteyttä. Se on vain se katse, joka on ollut jotenkin tosi ahdistava ja liian tungetteleva.

Vierailija
9/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli heti tavatessa tällainen tunne erään miehen kanssa, kuin vanhan tutun olisi tavannut.

nyt kun tunnen hänet paremmin tiedän että molemmat tunsivat samoin. naurattaa kun olen hänen seurassaan, koska on niin hyvä olo ja paljon puhuttavaa. mystisiä juttuja.

Vierailija
10/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee vuosi kun katseet kohtasivat, ehkä sekunniksi. Vieläkin tuo on mielessä, liiankin usein.

Minä tunnen hänet, hän tuskinpa huomasikaan minua.

Voi tätä kaipausta.

Mullakin sama, aikaa tästä tulee kuluneeksi parin päivän päästä 4kk.

Tossa hetekssä oli jotain maagista, aika ikäänkuin pysähtyi. Tilanne oli tavallaan hieman koominen, kun mies tajuttuaan tuijottavansa mua suu auki, kääntyi äkkiä jaluikki pakoon. Itse jäin huvittueena katsoon perään. Tämän meiä yhteyden huomasivat muutkin ympärillä olijat, (tapahtui yleisellä paikalla, missä vieraita ihmisiä) sen verran oudosti ihmiset katsoi miehen perään ja sitten mua.:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme