Tosi noloa meininkiä tänään Rovaniemen Kuntokarusellissa
Haloo, n. 20 naista ja pari miestä osallistuu bodypumppiin, yhdellä naisella on oikeesti raskaammat painot, lopuilla naisilla (siis ainakin 15 kpl, en tiedä tarkkaa lukua) hävyttömän pienet painot. Kun ohjaaja sanoo että laittakaa tunnin raskaimmat painot niin ööh, yksi minun lisäkseni laittaa yli 20 kg ja loput max. 10 kg. Haloo! Kehutteko oikeasti ystävillenne, että harrastatte liikuntaa?
Vai oletteko niitä, jotka luulevat, että 5-10 kg painot päädyssä oikeasti polttaa 1000 kcl ja sitten kirjoittelette tänne että miksi ihmeessä bodypump ei polta kaloreita..ööh kun ei tuu edes hiki?
Jopa tunnin mies laittoi pienemmät painot kuin minä, olen pettynyt, Rovaniemi! Tsempatkaa! Te pystytte siihen.
Mitkä oli mun tunnin painot (todellakaan ole raskaimmat mitä olen nähnyt ja Rovaniemi alitti tän ihan reilusti!)
Lämppä 5 kg
Kyykky 22 kg
Rinta 10 kg
Selkä 15 kg
Ojentajat 9 kg +5
Hauis 9 kg
Askelkyykky 17 kg
Olkapäät 3 kg
Kommentit (8)
Sun aloituksesi ja koko viestisi on nolo. Pääsit vain kehumaan itseäsi. Ja sitten vielä ihmetellään miksi lihavat eivät tee läskeilleen mitään. Eivät varmasti ilkeä tulla kytättäviksi ja haukuttaviksi! Oli lihavia tai laihoja tai siltä väliltä ketä kyttäsit niin pääasia, että yleensä liikkuvat. Eivätkä otsa rypyssä ja suoni pullottaen veren maku suussa rehki.
ihmettelen kuitenkin jos salillinen porukkaa saa hien pintaan 5-10 kg painoilla. Yksi ilmottautui tunnin alussa ei-koskaan-käyneeksi.
Yksi tekikin niin huonolla tekniikalla että isommat painot olisi hänen kohdallaan johtaneet reissuun fyssarille "miksi mulla nyt kipeytyi nää"..
Olen tosi pahoillani mutta siellä missä käyn yleensä, porukka tekee paljon isommilla painoilla. Myös miehet.
ap
Vitsit mä ihailen sua! Saanko nuolla varpaanvälisi?
heillä ei ollut mitään syytä olla ylittämättä omia rajojaan.
On siis edelleen ymmärrettävää, että on pari tyyppiä, jotka eivät voi tehdä treeniä maksimipainoilla syystä tai toisesta, ei ole ymmärrettävää, että yli 10 ihmisen porukka ei voi.
ap
Paljon se Body Pump-tanko muuten painaa? Ei varmasti ole mikään naisten perus 15kg:n tanko...?
Ihme saliporukka teillä.
Meillä pienimmillä painoilla tekevilläkin on vähintään tuo sinun määrä painoja. Siis jos noi painot on esim. kyykkky 22kg+tanko?
Itse teen esim. kyykkyä 30kg+tanko ja askelkyykkyä 20kg+tanko. Hauiskin usein noin, joskus 15kg+tanko.
Miten pikkumainen voi ihminen olla että arvostelee toisten kuntoilua. Onneksi kaltaisiasi ei ole paljon. Kilpailuvietti ei aina ole mikään hyvä asia. Säälittävää se usein on.
ei kai ollut kilpailu kyseessä. Jos haluaa kyykkiä ilman painoja, niin sekin on okei. Älä ota paineita. Hyvät painot sulla.