Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä vai ei?
Kommentit (5)
Kun mä ajattelen että mitä jos alan sitten kuitenkin katua?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun mä ajattelen että mitä jos alan sitten kuitenkin katua?
ap
Anna mennä vaan ;)
Tulen kaatamaan homman vastuut sitten teidän niskaanne. ;) Ei mutta oikeasti, mitä enemmän pyörittelen erästä valintaa mielessäni, sitä sekaisemmaksi pääni menee. Mä haluan aikalisän! Loman elämästäni! Pakenen kauas! En tee valintaa ollenkaan (se ei ole vaihtoehto, tai on, mutta tosi huono sellainen).
ap
Alue: Aihe vapaa
ja sain enemmän ei-vastauksia vaikka olisin palavasti halunnut kylliä. Siispä vastaan painokkaasti: KYLLÄ.