KOSKA LOPPUU HOMOJEN KIUSAAMINEN???
Mä en kestä tätä! Siinä vasta asiantuntijaa: www.uusimantere.com jatkuvasti jotain hoitoa, eikö kuukausiliitteen reportaasi riittänyt jossa jopa psykologit ja lääkärit kokevat olevansa vääränlaisia ja hoidattavat itseään??
Joka paikassa koko ajan jatkuvasti homoja haukutaan täysin vapaata riistaa JATKUVASTI!!!!!!!!!
MÄ EN JAKSA!!!!!!!!!!
Millä oikeudella?? Näyttäkää mulle mikä toinen ryhmä ihmisiä on sellainen että koko ajan voi ulkopuoliset vaatia Tule toisenlaiseksi??
KOSKA TÄMÄ LOPPUU???!!
Helvetin helvetti eheyttäkää itsenne VITTU!!
Kommentit (56)
Homoudesta pitäisi voida puhua rehellisesti. Ihmisten vainoaminen seksuaalisen suuntautumisen perusteella on väärin. Tosin tämä vainoaminen ei ole käytössä länsimaissa enkä usko homojen olevan korostuneessa uhriutumisen vaarassa esim.Suomessa.
Se asia mistä ei puhuta on että homoille kertyy sairauksia joista muut eivät ole kuulleetkaan ja että homot esim.käyttävät huumeita monta kertaa enemmän kuin heterot. Vaikkei homous olisikaan sairaus, liittyy homouteen kuitenkin tilastollisesti merkittävällä tavalla itsetuhoinen elämäntapa.
Jos joku homo kokee homoseksuaalisen elämäntapansa olevan hänelle haitaksi, miksei häntä voisi yrittää 'eheyttää'.
Mitä väliä on seksuaalisella suuntautumisella?! Miksi sen varjolla pitäisikään saada etumatkaa vaaleissa / työnhaussa jne.??
Aivan niin, ei miksikään. Lopettakaa koko asian korostaminen ja alleviivaaminen, niin kaikenlainen kiusakin loppuu.
KOSKA LOPPUU SE HOMOJEN KOROSTAMINEN???
Masturbointi omalla kädellä omalla sukupuolella olevalla kädellä on jo tietynlaista homoutta.
Siitä ei pääse mihinkään. Meistä jokainen on bi.
oli juuri perusajatuksena se että samaa sukupuolta oleva käsi on toiminnassa. Tällöin itsensä saastuttaja syyllistyy homostunttailuun.
Eli käytännössä tämä tarkoittaa sitä että asian ymmärrettyä tekijä on käytännössä saanut ns. homokasteen eli vapaa kristinuskon hapatuksista.
Moni ateisti ei silti ole vieläkään saanut ns. henkistä kastetta vaan toitottaa olevansa hetero. Tämä heteroksi toitottaminen on vain jäänne kristinuskosta ja toitottaja on auttamattomasti kristinuskon uhri.
Mä en henk. koht. ole koskaan törmännyt minkäänlaiseen homojen kiusaamiseen missään ikinä.
Muita kiusattuja olen kyllä tavannut. Mm. Silmälasipäiset, laihat, lihavat, uskovaiset!, lapsiperheet, vammaiset, erityisluokkalaiset jne.
että on ihan oikeasti heteroja ihmisiä. Tai noh, ehkä tosiaan on niin että kaikki ihmiset on sen verran biseksuaaleja, että voivat pitää esim. samaa sukupuolta olevaa seksikkäänä. Mutta jos suurta osaa ihmisistä ei kiinnosta ihan oikeasti edes suudella samaa sukupuolta olevan kanssa, niin kyllä minusta siinä kyseisten ihmisten biseksuaalisuus on hieman paljon sanottu.
KOSKA LOPPUU SE HOMOJEN KOROSTAMINEN???
Masturbointi omalla kädellä omalla sukupuolella olevalla kädellä on jo tietynlaista homoutta.Siitä ei pääse mihinkään. Meistä jokainen on bi.
Tuo nyt on naurettavinta, mitä olen ikinä kuullut. Saman tien voitaisiin laittaa ihmisille yhtä pahat rangaistukset itsensä vahingoittamisesta, kuin vieraiden. Tuskin kukaan masturboisi, jos olisi yhtä helppoa saada tyydytys vastakkaiselta sukupuolelta. Tämä ei useinkaan vaan toteudu, koska ihminen on itse ainut, joka tietää tarkkaan, mikä tuntuu hyvältä omasta mielestään.
Lisäksi kaikki mahdolliset sosiaaliset ongelmat. Kenenkään toisen ihmisenhän et voi olettaa vain tyydyttävän sinut ja sitten pysyvän muuten näkymättömissä, ethän. Kukaan tuskin myöskään rakastuu käteensä.
Minusta homot voivat rauhassa homostella keskenään, mutta tuollainen kaikkien leimaaminen bi-seksuaaleiksi vaan ottaa päähän rankasti. Eikö teitä muka mielestänne voi muuten hyväksyä kuin olemalla itse samanlainen? Naurettavaa.
sanovat aina että homot on ihan ok, mutta eivät itse myönnä omaa bi-seksuaalisuuttaan.
Ihminen tunnetusti kääntyy vankilassakin biksi.
sanovat aina että homot on ihan ok, mutta eivät itse myönnä omaa bi-seksuaalisuuttaan.
tai edes omasta aloitteestani suudellut. Tavat ja tottumukset sekä estot varmaan tämän takana.
tai edes omasta aloitteestani suudellut. Tavat ja tottumukset sekä estot varmaan tämän takana.
sehän oli jonkun leffan mainos tai joku ihan läpällä tehnyt nuo nettisivut. Kaikkea siekin uskot!
Joskus olen ärtynyt näihin kusipäihin, jotka ovat niin pervoja, etteivät voi lopettaa ajattelemasta toisten seksielämää. "että miten ne nyt tekevät sen" Itse ajattelen että varmaan tekevät hyvin ja se riittää mulle.
Siis esimerkiksi joku Päivi Räsänen on tosi ärsyttävä. "Kun minä olen Jumalan sijainen maan päällä ja tiedän mitä se ajattelee. argh"
Painu homo vittuun täältä määkimästä!
ja toiselle, kiitos, olen kyllä
t.ap
Onko Räsänen väittänyt olevansa Jumalan sijainen?
Siis esimerkiksi joku Päivi Räsänen on tosi ärsyttävä. "Kun minä olen Jumalan sijainen maan päällä ja tiedän mitä se ajattelee. argh"
eikös tuollaiseen pidä olla joku sos.terv. viraston lupa? Ota sinne yhteyttä?
Onko Räsänen väittänyt olevansa Jumalan sijainen?
On kymmeniä kohtia alkuperäisessä raamatussa, jossa tuomitaan tavalla tai toisella pelehtiminen samaa sukupuolta olevan kanssa. Lisäksi useat ennustukset sanovat maailmanlopun olevan lähellä kun papitkin hyväksyvät homoparit tai homoseksuaalisuuden.
Yritä kärsiä vielä hetki, tuomiopäivä tulee pian ja armahtaa sinut, sinäkin olet jumalan lapsi. Siunausta.
Siis tuosta linkistä:)