Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOSKA LOPPUU HOMOJEN KIUSAAMINEN???

Vierailija
26.10.2012 |

Mä en kestä tätä! Siinä vasta asiantuntijaa: www.uusimantere.com jatkuvasti jotain hoitoa, eikö kuukausiliitteen reportaasi riittänyt jossa jopa psykologit ja lääkärit kokevat olevansa vääränlaisia ja hoidattavat itseään??

Joka paikassa koko ajan jatkuvasti homoja haukutaan täysin vapaata riistaa JATKUVASTI!!!!!!!!!

MÄ EN JAKSA!!!!!!!!!!

Millä oikeudella?? Näyttäkää mulle mikä toinen ryhmä ihmisiä on sellainen että koko ajan voi ulkopuoliset vaatia Tule toisenlaiseksi??

KOSKA TÄMÄ LOPPUU???!!

Helvetin helvetti eheyttäkää itsenne VITTU!!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kirkkoon ei ole pakko kuulua.

Vierailija
2/56 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että kovasti kiusataan medioissa myös "valkoisia heteroita, jotka äänestävät perussuomalaisia".

Kuulun itse tuohon em. luokkaan, mutta en ole eläessäni yhtään ihmistä loukannut/luokitellut mihinkään seksuaalisen suuntautumisen tai ihon värin takia. Sen sijaan olen äänestuskäyttäytymiseni takia rasisti, homovastainen ja punaniska.

Sellaista tämän päivän suvaitsevaisuudesta. Ystävyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vihreät potki mummoja ja vammaisetkin saa olla rauhasta. Yhtään eläintä ei kiduteta tai tapeta ja jokaiselle riittää sisäfile iltapalaksi.

Sitä aikaa odotellessa kannattaa miettiä, että homo ei sentään ole pyörätuolissa, jonka takia häneen suhtauduttaisiin, kuin ei osaisi ajatellakaan itse, vaikka olisi väitellyt tohtoriksi.

Vierailija
4/56 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta homot voivat rauhassa homostella keskenään, mutta tuollainen kaikkien leimaaminen bi-seksuaaleiksi vaan ottaa päähän rankasti. Eikö teitä muka mielestänne voi muuten hyväksyä kuin olemalla itse samanlainen? Naurettavaa.

Silti kristinuskon kultuuri elää sinussa. Olet uskonnon todellinen uhri. Herää harhastasi ja hyväksy bi-seksuaalisuutesi avoimesti.

Vierailija
5/56 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kirkkoon ja olen uskovainen, mutta se ei nyt liity tähän mitenkään. Minusta Jumalan hyväksyntä ei riipu seksuaalisesta suuntautumisesta.

Kyse on hyvin pitkälti verrattavissa vaikkapa kenkäfetissiin. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta kengät nyt vain eivät kaikkia kiihota. Miksi täytyisi olettaa kaikkien pitävän siitä, mistä sinä pidät? Minua kuvottaa ajatus minkäänlaisesta seksistä toisen naisen kanssa. En osaa myöskään kuvitella rakastuvani naiseen. Sinäkö väität minua silti bi-seksuaaliksi, millähän perusteilla?

Vierailija
6/56 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kirkkoon ja olen uskovainen, mutta se ei nyt liity tähän mitenkään. Minusta Jumalan hyväksyntä ei riipu seksuaalisesta suuntautumisesta.

Kyse on hyvin pitkälti verrattavissa vaikkapa kenkäfetissiin. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta kengät nyt vain eivät kaikkia kiihota. Miksi täytyisi olettaa kaikkien pitävän siitä, mistä sinä pidät? Minua kuvottaa ajatus minkäänlaisesta seksistä toisen naisen kanssa. En osaa myöskään kuvitella rakastuvani naiseen. Sinäkö väität minua silti bi-seksuaaliksi, millähän perusteilla?

Ei se oma naisenkäsi eroa kenenkään muun naisenkädestä mitenkään. Sama mekaniikka. Oikeastaan se ei eroa myöskään mitenkään miehenkädestä.

Moni ateistikin väittää olevansa hetero, mutta hetero väittämä on vain kristinuskon uhrin höpinää. Ihminen on luontaisesti bi-seksuaalinen eläin eikä muuksi muutu. Se mikä sinua oksettaa on vain ennakkoluulo. Vähän sama, kuin se että eräät eivät viitsi syödä maksalaatikkoa. Kaikkeen tottuu kyllä ja rohkeasti pitää maistella!

Vierailija
7/56 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/56 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän oli jonkun leffan mainos tai joku ihan läpällä tehnyt nuo nettisivut. Kaikkea siekin uskot!

Vierailija
9/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se Räty on. Äärimmäisen fiksu mies siis!

Lähetän paljon

Vierailija
10/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tässä on jotain samaa kuin näissä vl-jutuissa. linkittäkää vl-blogi?? ja mitä kaikkea.

ihmiset ei enää ajattele yhtään.

Vierailija
11/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämänkin ratkaisee!!

Vierailija
12/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovalle on itsestäänselvää, että homous on synti. Jos käsilläsi on raamattu, etsi sieltä esim. 3 Moos 18:

"Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. "

teksti jatkuu vielä tuosta, mutta tuossa tuli se tärkein ja selkein viesti. Homous ja eläimiin sekaantuminen on TODELLA suuri synti, josta pitää rangaista KUOLEMALLA.

Jos haluat lukea enemmän netistä, esim <a href="http://koti.phnet.fi/petripaavola/Homoseksuaalisuus_Raamatun_valossa" alt="http://koti.phnet.fi/petripaavola/Homoseksuaalisuus_Raamatun_valossa">http://koti.phnet.fi/petripaavola/Homoseksuaalisuus_Raamatun_valossa</a…; - sivulta löytyy samaa asiaa lisää.

Vierailija
13/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuollaiseen pidä olla joku sos.terv. viraston lupa? Ota sinne yhteyttä?

Vierailija
14/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan masturboi. Se on selvä. Sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei olisi kosketellut itseään siinä mielessä.

Masturboinnissa koskettelu tapahtuu useimmiten omalla kädellä. Oma käsi on samaa sukupuolta. Eli jokainen tavallaan stunttailee homosti itsensä kanssa. Se oma käsi voisi olla kenen tahansa samaa sukupuolta olevan käsi.

Ajatellaan että menetätte kätenne onnettomuudessa. Saatte murskautuneen käden tilalle toisen käden. Käden joltain muulta...

Masturbointi on homoilua ja runkkailu on homointa touhua mitä tiedän.

Vierailija
15/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan masturboi. Se on selvä. Sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei olisi kosketellut itseään siinä mielessä.

Masturboinnissa koskettelu tapahtuu useimmiten omalla kädellä. Oma käsi on samaa sukupuolta. Eli jokainen tavallaan stunttailee homosti itsensä kanssa. Se oma käsi voisi olla kenen tahansa samaa sukupuolta olevan käsi.

Ajatellaan että menetätte kätenne onnettomuudessa. Saatte murskautuneen käden tilalle toisen käden. Käden joltain muulta...

Ei se sen kummempaa touhua ole. Oma käsi tuntuu samalta, kuin kenen tahansa. Jokainen on homo, muttei myönnä sitä. Pahimpia itsensä kieltäjiä ovat kristityt ja muut uskovaiset joiden usko kieltää masturboinnin eli homoilun itsensä kanssa.

Vierailija
16/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuollaiseen pidä olla joku sos.terv. viraston lupa? Ota sinne yhteyttä?

oletko seurannut politiikkaa yhtään??

Vierailija
17/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksikää joku uusi sana tilalle josta voitte jauhaa

Vierailija
18/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu näitä homppeleita tälläkin palstalla...

Vierailija
19/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen kummempaa touhua ole. Oma käsi tuntuu samalta, kuin kenen tahansa. Jokainen on homo, muttei myönnä sitä. Pahimpia itsensä kieltäjiä ovat kristityt ja muut uskovaiset joiden usko kieltää masturboinnin eli homoilun itsensä kanssa.

Joopa joo. Aika epätoivoista.

Vierailija
20/56 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haududu hoiyoom