Varmenne ei kelpaa, jotenkin tylysti ja ikävästi sanottu
Miksei voi sanoa, että "Ole hyvä, laske laskutoimitus uudelleen"? Tuo "ei kelpaa" on suunnilleen sama kuin että "Mikä idiootti, opettele laskemaan".
Kommentit (66)
tukahdutettu raivo pintaan aina kun varmenne ei kelpaa. Saatan hakata näppäimistön huoltokuntoon, vaikka eihän se sen vika oo :/
tukahdutettu raivo pintaan aina kun varmenne ei kelpaa. Saatan hakata näppäimistön huoltokuntoon, vaikka eihän se sen vika oo :/
Sä eläydyt taas niin tunteella. Ei sitä kannata ottaa niin henkilökohtaisesti. Ei se kone sitä tarkoita että olisit jotenkin huonompi ihminen vaikka et varmennetta osaakaan laskea. Kyllä moni on huono noissa simppeleissä perusmetematiikan laskuissa. Et sä oo huonompi, sä oot vaan vähän erilainen kuin muut.
Kivaa läppää täällä, mutta ihan oikeasti tuo on huonoa viestintää. Vauva-palstalla kirjoittelevat ovat tämän foorumin asiakkaita ja heitä tulisi kohdella asiallisesti ja ystävällisesti.
Varmenne ei kelpaa -> Tarkista varmenne, ole hyvä.
Tai jotakin muuta ystävällisempää.
voiko rienaavan varmenteen ilmiantaa ylläpidolle?
olisi hyvä myös laittaa hymiö perään. Alkeellisia viestinnän puutteita nykyaikana.
Mulle taas on vaikee toi "otsikko on pakollinen". Mulla on elämässä ollut paljon vaikeuksia kontrolloivien ihmisten kanssa, toi herättää aina sellaisia syviä tunnemuistoja ja on yleensä pakko sulkea kone ja mennä huoneesta ulos tärisemään :/
Mulle taas on vaikee toi "otsikko on pakollinen". Mulla on elämässä ollut paljon vaikeuksia kontrolloivien ihmisten kanssa, toi herättää aina sellaisia syviä tunnemuistoja ja on yleensä pakko sulkea kone ja mennä huoneesta ulos tärisemään :/
Minuakin ahdistaa, kun pakotetaan! Näen mielessäni kontrolloivat vanhempani. Tulee heti teini-iän kapinareaktio ja näytän 5 minuuttia keskaria otsikkokentälle, kunnes rauhoitun.
Helpottaa omaakin taakkaa, en olekaan yksin kokemusteni kanssa.
Mun mielestä myös piilotetumpi vittuilu on tosi inhottavaa. Aikoinaan junamaatti sanoi "näppäile tunnusluku", ja jos se meni väärin, niin maatti kommentoi "näppäile tunnusluku oikein". Mun mielestä aika piikikkäästi ilmaistu, ja moni junamatka on mennyt pahalla mielellä tuon takia.
koska minussa tuo nostattaa niin valtavan suuren haudatun aggression pintaan (kiltin tytön syndroomani, kyllä vain, kyllä todellakin), että koneet ovat lentäneet lopulta ikkunasta ulos. Korkealta. Ettei muka kelpaa?!? Miten niin ei mikään kuitenkaan ikinä kelpaa? Lähinnä olen aina miellyttänyt ja yrittänyt olla niin kilttiä tyttöä ja tässäpä on tulos! Arghh
Minusta ainakin tuntuu, etten kelpaa varsinkaan näin viikonloppuiltaisin. On kamalaa raskaan työviikon jälkeen kun haluaisin hetken huoahtaa, istua koneelle ja ottaa vähän viiniä tai jokusen oluen toisten av-mammojen kanssa, niin se herjaaminen ja muistuttelu arvottomuudestani alkaa.
"Varmenne ei kelpaa, ja varmenne ei kelpaa"..Sanoisi samantien ihan suoraan, että painu vittuun siitä sokeltamasta..=(
Viimeinkin pääsen avautumaan asiasta, joka on minua painanut siitä asti, kun sain ensimmäisen pikapankkikorttini.
Laitoin kortin pankkiautomaattiin, seurasin näytön ohjeita, ja... tulee teksti: "Tapahtumaasi käseitellään"!
Siis "tapahtumaani"! Ja "käsitellään".
En ole päässyt tuosta yli vieläkään. Teksti on ollut vuosikymmenen sama. En pysty katsomaan automaattiin ottaessani rahaa. Minulta on jotenkin viety kaikki yksityisyys.
sanoo että varmenne ei kelpaa. Ja sitten kokeilen uudestaan ja taas ei kelpaa, ja minä kokeilemaan uudestaan.
Noh sitten lopulta selviää että se on joka kerta kelvannut ja siksi viestit tulevat moneen kertaan. Ärsyttävää valehtelua tietokoneelta!
Jos ilmianna sen niin saakohan se bannit. Kokeillaan.
En ole päässyt tuosta yli vieläkään. Teksti on ollut vuosikymmenen sama. En pysty katsomaan automaattiin ottaessani rahaa. Minulta on jotenkin viety kaikki yksityisyys.
Automaatin pitäisi tunnistaa, että se olen MINÄ nostamassa rahaa. Enkä tosiaan nosta mitään kaksikymppistä, vaan paljon huomattavamman summan ja saldokin on käyttötililläni viisinumeroinen. Kyllä pitäisi fanfaarien soida ja punainen matto levittyä automaatin alta, kun minä vaivaudun asioimaan.
ostaisitte kunnon laatuvarmenteita niin ei tarvitsisi täällä valittaa.
Minusta ainakin tuntuu, etten kelpaa varsinkaan näin viikonloppuiltaisin. On kamalaa raskaan työviikon jälkeen kun haluaisin hetken huoahtaa, istua koneelle ja ottaa vähän viiniä tai jokusen oluen toisten av-mammojen kanssa, niin se herjaaminen ja muistuttelu arvottomuudestani alkaa.
"Varmenne ei kelpaa, ja varmenne ei kelpaa"..Sanoisi samantien ihan suoraan, että painu vittuun siitä sokeltamasta..=(
Siis ihan tuollaista selkeää simputusta ja henkistä väkivaltaa. Ihan kuin pitäisi oikein todistella sitä omaa valtaansa ja paremmuuttansa.
Automaatin pitäisi tunnistaa, että se olen MINÄ nostamassa rahaa. Enkä tosiaan nosta mitään kaksikymppistä, vaan paljon huomattavamman summan ja saldokin on käyttötililläni viisinumeroinen. Kyllä pitäisi fanfaarien soida ja punainen matto levittyä automaatin alta, kun minä vaivaudun asioimaan.
Pärtakerroin siihen vaikuttaa että kauanko sitä tapahtumaa käsitellään.
Pärtakerroin siihen vaikuttaa että kauanko sitä tapahtumaa käsitellään.
miksei siinä voisi kysyä jotain muuta asiaa, vaikkapa "Kuka on tämän vuoden lääketieteen Nobel-palkinnon saaja" tai "Luettele Euroopan kolme suurinta jokea". Ja kyllä, viisi plus kaksi on seitsemän.
laskenut sen varmenteen oikein. Siis minä olen oikeassa ja kone väärässä ja silti se noin ikävästi väittää että MUN varmenne joka on takuuvarmasti oikein ei kelpaa. Mä sentään olen lukenut lukiossa pitkän matikan ja kirjoittanut sen, joten turha se on jonkun tietokoneen tulla sanomaan että varmenne ei kelpaa. Perkele kelpaa se!