Lue keskustelun säännöt.
Linkitä tähän keskusteluun huonoja biisejä, joita kuitenkin kuuntelet salaa ihan mielelläsi!
25.10.2012 |
Tässä minun:
Kristal ft. Uniikki - Rahaa palaa
Ei voi mitään. Jää soimaan päähän ja sitten se on pakko kuunnella... ja vähän ehkä laulaa mukana. Kavereiden seurassa en tietenkään myönnä mitään.
Kommentit (3)
Tuon innoittamana tässä tosi huono jakoon (ja kuitenkin olen kuunnellut sen ainakin 10 kertaa!):
Inga from Sweden
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En mä kuuntele huonoja biisejä, niin ei voi linkittää. ;)